Netflix'te 13 Reasons Why'ı izliyorum. iPhone'umun kapandığını duyduğumda. Barın aradığını bilerek gözlerimi devirdim.
"Merhaba"
Rocky, "Hey Jimin, saat 8'de çalışma planını biliyorum ama onun yerine saat 7'de gelebilir misin? Bay Jeon, özel konuğumuz o saatte parti için iki barmen istedi," diye açıklıyor.
"Tabii, o zaman görüşürüz," diye yanıt verdim bitir butonuna tıklayarak.
Sadece üç saatim kaldığını görünce bu geceki etkinlik için hazırlanmaya başlıyorum. Makyajımı yapmayı bitirdikten sonra. En sevdiğim siyah saçlarımi şekillendirdim. Hala arabam olmadığı için Uber şoförümü beklemek üzere stüdyomdan çıkarken çantamı alıyorum. Sonunda Uber şoförü geldi ve Nina'ya mesaj atıp ona yolda olduğumu bildirdim, o da bana bir içki hazırlayabilir çünkü tanrı biliyor ki bugünkü iş için buna ihtiyacım olacak.
Arabasından indiğimde Uber sürücüsü "İyi eğlenceler güzel oğlan" diye gülümsüyor.
"Teşekkür ederim." Kapıyı kapatırken onun tatlı iltifatına gülümseyerek karşılık verdim.
Agenda'ya doğru yürürken, barın girişini koruyan, siyah takım elbiseli, mat siyah güneş gözlüklü, silahlı beş uzun boylu, devetüyü güvenlik görevlisini fark ettim. Onları o günahkar silahlarla görmekten dolayı vücudumdaki her tüyün diken diken olduğunu hissedebiliyorum.
"Affedersiniz," diye mırıldandım beceriksizce onları geçmeye çalışırken.
Gardiyanlardan biri çok korkutucu görünerek sert bir şekilde "Sen kimsin?" diye sordu.
"Burada çalışıyorum. Ben bir barmenim."
Gardiyan telsizini kaldırıyor: "Burada barmenlik yaptığını söyleyen genç bir etkek mı var?" Aniden, Rocky kapıyı açar ve dışarı çıkarak gardiyana bakar, "O benim çalışanım" der ve gardiyana gülümser. Muhafız, geçebilmem için yana adım atarak başını salladı. Yanlarında olmak istemeyerek hemen yanından geçiyorum.
İçeri girer girmez barın ne kadar dolu olduğunu görüyorum. Erken çağrılmama şaşmamalı.
Rocky bana ciddi bir bakış atarken, "Unutmayın, Bay Jeon'un dediğini yapın," diye hatırlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Akcja"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"