14 bölüm

978 56 10
                                    

Jungkook ve Cordova'yla telefon görüşmesi gerçekleştiğinden beri. Taehyung'a gittiğim her yerde beni takip etmesi için tam zamanlı görev verildi. Hatta benimle depoya gidip orada durup işimin ve eğitimimin bitmesini beklemek zorunda kalıyor. Luna ve ben tartışmamızdan bu yana hâlâ aynı fikirde değiliz. Antrenmanlarımız da yoğun geçti. Luna bana sessiz davrandığından beri. Gerçekten bir kez daha yalnız hissetmeye başlıyorum. Artık eğitimim bitti ve hapishaneye geri dönmeye hazır olarak Taehyung'a doğru yürümeye başlıyorum.

Luna birdenbire "Jimin," dedi. Arkamı dönüp onun ne istediğini görmek için bekleyen koyu kahverengi gözlerine baktım.

Luna nefesini dışarı vererek "Bütün bu kavga aptalca" diye ofladı.

"Biliyorum, çok üzgünüm," diye iç geçirip ona sarılarak arkadaşlığını gerçekten özledim. Onunla bu kadar kısa sürede bu kadar yakınlaşmam çok çılgınca.

"Kendimi suçlu hissettim Luna ve parmağımı sana doğrultmak kolaydı," diye iç geçirdim.

"Anlıyorum, sen hiçbirimize benzemiyorsun, bu yüzden bu tür şeyler seni çok etkiliyor." Luna bana anlaşılır bir şekilde baktı.

"İşler benim için daha da kötüye gidiyor, yemin ederim." Sarılmadan uzaklaşarak hayal kırıklığı içinde başımı salladım.

Luna konuyu "Cordova seni arıyor" diyerek yönlendirdi.

"Aman Tanrım," gözlerim korkuyla açıldı.

"Endişelenme, Jungkooj onu takip ediyor."

"Sana karşı dürüst olmak gerekirse Jungkook'un beni satmak istememesine şaşırdım."

Luna yarı gülümseyerek "Ben de oldukça şaşkınım." dedi.

"Ne? Daha önce başkalarını mı satmış?" diye soludum.

"Evet." Luna kıkırdama taklidi yaparak başını kaşıyor.

Bu yeni bilgiyi korkutucu bularak, "Ne canavar. Yani başka insanlari da mı kaçırdı?" diye sordum. Bu kabus gerçekten giderek daha da kötüleşiyor.

"Öyle bir şey yok. Geri kalanlar sadece korkaktı ve eğer Jungkook'un ortaklarından biri para karşılığında belirli bir tane isterse. Jungkook parayı her zaman bir saniyeden kısa sürede alırdı" diye açıklıyor.

"Vay canına, o zaman bana yaptığı gibi işkence yapmamı istiyor olmalı," gözlerimi devirdim. Luna cevap veremeden Tae "Hadi gidelim patron bekliyor" dedi.

"Gitmem lazım, Tanrı korusun Jungkook bir dakika daha beklesin," diye öfkeyle Taehyung doğru ilerledim.

Luna kıkırdayarak "Yarın görüşürüz" diye ters yönde yürürken topuğunu çeviriyor.

----------------------

Mutfağa girdiğimde  Jungkook'un yemek masasında  oturduğunu gördüm. Odayı taradığımda masanın üzerinde farklı tavalarda her çeşit yemeğin durduğunu görüyorum.

"Ne oldu?" Jungkook'un dikkatini çekmek için kaşlarımı kaldırdım.

Jungkook benim oturmam için yanındaki sandalyeye bakarak "İki kişilik akşam yemeği" dedi. Yanına oturup ona bakıyorum, "Peki Cordova'nın durumu ne?"

Jungkook boş bir ifadeyle "Onun için endişelenme" diye yanıt verdi.

"Sanırım," diye homurdanarak kendime biraz enchilada servis ediyorum.

Jungkook kendine İspanyol pilavlı enchiladas servis ederken, "İyi beslen, bu gece benimle iş toplantısına geliyorsun" dedi. Şu anda boğazımdan geçen enchilada parçası yüzünden neredeyse boğuluyordum. Jungkook'a kaşlarımı çatarak tükürüğümle parçayı yutarken öksürüyorum.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin