Sessizce Jungkook'un konuşmasını bekleyerek bakıyorum ama o bunun yerine berrak suya bakıyor, muhtemelen bana açılıp açılmaması veya onu tanımaması konusunda kendi kendisiyle kavga eden bir düşünceye takılıp kalıyor. İçten içe bana geçmişini anlatacak kadar güvenmesini umuyorum ama onun böyle bir şey yapacağını düşünecek kadar aptalım.
Ring Ring
Jungkook'un cep telefonu çalmaya başlıyor ve o da benden uzaklaşarak hızla cevap veriyor. Gözlerimi deviriyorum ve sadece benim duyabileceğim kadar yüksek sesle homurdanıyorum. Kimi kandırıyorum ki? Her şeyi bana anlatacak gibi değildi. Ondan vazgeçerek güzel bir şelaleye doğru yüzüyorum.
---------------------
Rios, "Her şey sorunsuz gidiyor" diyor.
"Güzel, beni gelişmelerden haberdar et."
"Ne zaman döneceksin patron?"
"Emin değilim, hâlâ birkaç şeyle ilgilenmem gerekiyor. İşimi bitirince sana haber vereceğim. Gitmem lazım," diyerek aceleyle telefonu kapattım. Gerçek şu ki, birkaç şeye dikkat etmem gerektiği konusunda yalan söyledim. Bir iş adamı olarak öyleyim. Buraya geldiğim ilk gün bununla ilgilendim. Gerçekte, Jimin'le birlikte özel jetimle eve dönmem gerekirdi ama bunu yapmak istemiyorum.
Miami'de Jimin'le birkaç gün kalmak istiyorum. Hiçbir kesinti olmadan sadece ikimiz. Benim için tatil yapmak hiç bana göre değil. Her zaman kesinlikle işle ilgili oldum. Evet, tek gecelik ilişkilerimi bir kenara bırakacağım ama artık bunların hiçbiri geçerli değil. Tek istediğim uzun günlerimi onunla geçirmek. Bana birçok şeyi aynı anda hissettiren adamla.
Arkamı döndüğümde Jimin'in küçük şelalenin yanında durup suyun kendisine çarptığını ve onu tam bir tanrıça gibi gösterdiğini hissettiğini görüyorum. Doğayla birlikte çok iyi yayılan güzelliğine hayran kalarak gülümsüyorum. Ona bu kadar bağladığımi bilmiyorum. Ne yaptı o? Bana büyü mü yaptı? Hayatıma girdiğinden beri, ne kadar umursamamaya çalışsam da. Ben umursuyorum.
İşin en berbat tarafı da her seferinde Rossi ve diğer kadınlarla sikişmemdi. Aklıma gelip, sonunda onları dışarı atmayı hemen bırakmamı sağladı. Bununla mücadele etmek için çok uğraştım ama arkadaşını öldürdükten sonra Jimin beni görmezden gelince. İşte o zaman delirdim. Reddedilme hayatımda daha önce deneyimlediğim bir şey değildi ama ondan gelmek beni bıçak gibi derinden yaralamıştı. Ben de Jimin'i bu geziye yanımda getirme fırsatını, gelmesi gerektiği için değil, onu yanımda istediğim için değerlendirdim. O ve ben herkesten uzaktayız.
Bu da beni mutlu ediyor.
"Hadi akşam yemeği yiyelim." dedim sorusunu tamamen görmezden gelerek kahve renkli gözleri göğsüme düşerken yüzünde kaşları çatıldı. Yüzündeki hayal kırıklığını görebiliyorum ama bu beni yumuşatmayacak. Ben kızıl kartalların lideriyim, yumuşak davranmak asla izin vereceğim bir strateji değil. Tek kelime etmeden parmaklarımı onun parmaklarına geçiriyorum ve yatın yolunu tutmaya başlıyorum. Jimin tüm zaman boyunca sessiz kalıyor ve bu nedense beni rahatsız etmiyor. Bu onun beni geçmişim ve geçmişim hakkında sorgulamasından daha iyi.
Şu anda ana yemeğimizin gelmesini beklerken salata yiyoruz. Jimin bana tek kelime etmedi.
Bir grup gencin fotoğraf çekmesini izlerken içkisini yudumlarken onu izliyorum. Gözlerim dayanamadı ama göğsüne baktım. Ben bir erkeğim ama ilk defa bir erkeğin vücudu beni davet ediyor.
----------------------------------
Bir grup gencin gülmesini ve kendi fotoğraflarını çekmesini izliyorum ve yardım edemedim ama şu anda onların yerinde olmayı dilediğim için üzülüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"