25 bölüm

831 46 4
                                    

"N-ne?" diye mırıldandım.

Doktor sempatik bir bakışla şöyle açıklıyor: "Altı haftalık hamilesin Jimin ve aldığım sonuçlara göre susuz kalmışsın, yetersiz besleniyorsun ve stres seviyen çok yüksek. Bayılmana neden olan tüm bu sağlıksız alışkanlıklar." yüzüne yapıştırdı.

Luna tüm bu haber karşısında şaşkına dönerek "Vay canına, bunu kesinlikle beklemiyordum" dedi. Jungkook'a gelince, sanki az önce bir hayalet görmüş gibi tamamen sessizdi. İlk defa dilsiz. Bitter Çikolata kara gözleri, doktor her şeyi anlatırken dik dik bakıyordu.

"Hayır, lütfen hamile olamam. Ben bir erkeğim farkında misiniz?" Korkudan titriyordum. Bu mümkün değildi.

Luna endişeyle "Jimin sakinleşmen lazım. Seni anlıyorum bu bira- tamam baya şaşirtici ama..." dedi yanımda durup bana sarıldı. Gözlerimden istemsizce yaşlar akmaya başlıyor. Benim bir bebek taşıdığım, Jungkook'un bebeğini içimde taşıdığım düşüncesi beni çok korkutuyor. Hayatımın zorlukları nedeniyle kendimi hiç bir zaman ebeveyin olarak görmedim. Belki otuzlu yaşlarımda geleceğe doğru diye düşunurdüm. Erkeğe bağlı olarak kendi çocuklarım olmasını isterdim, ancak Jeon Jungkook'un babası olduğu halde ilk çocuğumu bu şekilde bekleyeceğimi asla düşünmezdim. Asla birlikte bebek düşünmeyeceğim adam.

"Endişelenme Jimin, senin için seçenekler var. Belki evlat edinmek, incelemek isteyeceğin bir konu olabilir..."

Jungkook aniden doktor Aldrich'e dik dik bakarak, "Bu bebeği doğuracak" diye azarladı.

"N-ne?" kekeleyerek Luna'yı iterek ona nefret dolu bir bakış attım.

"Bu bebeği doğuracaksın," diyerek açıkça dikkatini doktordan uzaklaştırıp artık tamamen bana verdi.

"Peki yapmak istemezsem?" Jungkook biraz kırgın bir ifadeyle kaşlarını çattıktan sonra kesin bir dille şöyle dedi: "İstesen de iatemesende  bu bebeği doğuracaksın."

Şu anda bana attığı korkunç bakış vücudumdaki tüm tüylerin diken diken olmasına yetiyor. Bu adam sinirlendiğinde çok korkutucu oluyor, bu yüzden durumumla ilgili yapabileceğim veya söyleyebileceğim hiçbir şey olmadığını bilerek sustum.

Luna kollarını bana dolayarak, "Sen bir pisliksin," diye bağirdi. Onu hissettiğimde hıçkırarak göğsüne yaslandım.

-----------------------

Eve dönüş yolculuğumuzun tamamı Jungkook, Luna ve benim aramızdaki sessizlikten başka bir şey değildi. Ancak bunun benim için faydalı olup olmamasını hiç umursamadım. Hastaneye döndüğümde Doktor Aldrich hamile olduğumu söylediğinde paniğe kapıldım. Aşırı sıcak bir flaş kendini gösterdiğinde kalbim hemen mideme düştü ve nefesim kesilerek temiz hava almamı sağladı. Beklenmedik haber beni çok etkiledi. Her ne kadar üzerimden atmayı ve bu kabustan uyanmayı istesem de yapamıyorum, bu benim gerçeğim.

Konağa vardığımızda. Kapıyı kapatarak doğruca odama gittim. Yatağımda oturup, bugünün olaylarını hâlâ işleyen karanlık gökyüzüne bakarak pencereden dışarı bakıyorum. Kapının gıcırdayarak açılmasıyla arkamı döndüm ve Jungkook'un içeri adım attığını gördüm. Gözlerimi devirerek dikkatimi şu anda saçmalıklarıyla uğraşmak istemediğinden uzaklaştırdım.

"Konuşabilir miyiz?" diye mırıldandı Jungkook.

"Konuşmak?" diye alay ediyorum.

"Biz"

Şaşırtıcı bir şekilde bu dikkatimi çekti ve gözlerimi, ayakta durup bana bakarken soğukkanlılığını koruyan adama kilitledim.

"Artık biz diye bir şey yok Jungkook." Son zamanlarda olup bitenlerden dolayı kalbimin acıdığını hissederek ofladım. Jungkook kaşlarını çattı, bakışlarını halıya indirdi, sonra halıyı tekrar kaldırıp bana baktı.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin