Beklenmedik hamilelik haberlerinin üzerinden tam bir ay geçti. Gerçekliğimle yüzleşmek benim için oldukça zor oldu. İlk başta her şeye ve hamile kalmam nedeniyle hayatımın bu kadar büyük ölçüde değişeceğine üzülüyordum ama şimdi bunu tamamen kabul ettim. Pek fazla seçeneğim yok gibi. Sadece Jungkook'un bebeğine değil, aynı zamanda benim bebeğine de hamileyim. Tek kan. Bu kadar uzun süre yalnız kaldıktan sonra bu acımasız dünyada olacağım. Bu bebek tamamen benim, başkasının değil, benim. Bu düşünce, konuşurken hayatı nasıl yarattığımı düşünerek midemde kelebekler uçuşmasına neden oluyor.
Tae kapımı çalarak "Yemek vakti" dedi. Sadece bir ayda çok şey değişti. Jungkook artık Luna ile depoda çalışmama izin vermiyor. Bu benim için kesinlikle sıkıcı çünkü yüzümü tıkamaktan ve Tae her hareketimi izlerken sık sık havuzda yüzmekten başka yapacak hiçbir şeyim olmadan bu devasa malikanede kilitlenmiş durumdayım. Jungkook sık sık yemek yememi sağlıyor ve kendisi bir iki günlüğüne şehir dışına çıktığında. Benim sorumluluğumda Taehyung'a ya da Rios'u bırakıyor.
Jungkook ve ben arasındaki son derin konuşmamızdan bu yana, artık bizi pek gündeme getirmedi. Ancak her fırsatta benimle flört ediyor, ben de kararıma sadık kalmaya çalışarak bunu görmezden geliyorum. Bunu yapmak çok zor çünkü o her zaman yanımda olup iyi beslenmemi ve dinlenmemi sağlıyor. Yalan söylemeyeceğim, onun ilgisi oldukça tatlı ama tutmak istediğim bir karar verdim. Mutfağa girdiğimde Luna, Montoya, Diaz, Rios, Sniper, Tae, Salma, Lucero ve Rossi'nin yanı sıra diğer red Eagles üyelerinin de masada oturduğunu görüyorum. Neden burada olduklarından emin olamadığım için kaşlarımı şaşkınlıkla kırıyorum.
Jungkook odanın karşı tarafından bana sert bir şekilde bakarak, "Gel, yanıma otur Jimin," diye ısrarla talep etti. Olay çıkarmak istemediğim için onun dediğini yaptim. Jungkook'a doğru ilerlerken. Herkesin gözbebeklerinin üzerimde olduğunu ve kıvranmamı sağladığını hissedebiliyorum.
Neler oluyor?
Yanına otururken, "Neler oluyor Jungkook?" diye mırıldandım.
Jungkook sorumu görmezden gelerek, "Çok önemli iki duyurum olduğu için herkesi buraya topladım" dedi.
Lucero şarabından bir yudum alırken "Nedir bu?" diye sordu.
Jungkookvbitter çikolata kara gözlerini kısarak onun mavi gözlerine bakarken, "Bırak konuşayım," diye mırıldandı. Lucero hemen bakışlarını yüzüne yapışan korkudan masaya çevirdi. Masanın karşısından Rossi'nin iğneli gözlerinin içimde delikler açtığını hissedebiliyorum. Ancak tamamen yokmuş gibi davranmasına hiç dikkat etmiyorum.
Jungkook sandalyesinden ayağa kalkarak gururla "Jimin ve benim bir bebeğimiz olacak" diye duyuruyor. Erkekler patronları için sevinçle alkışlarken, dişiler de Luna'nın yanında nefes nefese kalıyor. Beklenmedik duyurunun ardından gözlerim neredeyse yuvalarından fırlayacak kadar irileşti. Jungkook ve ben bu haberi çetesine yaymaktan bahsetmedik ama kimi kandırıyorum ki? Kararları o veriyor, ben önemsizim.
Rossi yüzünde şaşkın bir ifadeyle "N-ne?" diye kekeledi. Mavi gözleri şokla doluydu.
Luna, "Sağır falan mısın? Jimin Jungkook'un bebeğine hamile" diye açıklıyor. Rossi sandalyesinden aniden ayağa kalkarak sandalyenin sert bir şekilde geriye düşmesine neden oldu ve tüm gözlerin ona çevrilmesine neden oldu. Jungkook'un bu haberi herkese duyurma kararı beni şaşırttı. Şu anki davranışına gözlerimi deviriyorum.
Rossi bana ölümcül bir bakış atarak, "Lanet altın avcısı! Onun seni bu tuzağa düşürmesine nasıl izin verirsin?" diye homurdandı. Bu kız ciddi mi? Jungkook beni kaçırdığı gün tuzağa düşürdü. Bunların hiçbirini ben istemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Aksi"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"