7 yıl sora
Bugünkü büyük etkinlik için masaları süsleyen Luna'ya "Her şey mükemmel olmalı" dedim.
Bir yıl boyunca tam da bunu planlıyordum. Anne olmak benim için çok önemli. Geleceğimde harika bir annem vardı ve bu güne kadar hala ona sahip olmayı diledim. Ama onun babamla birlikte beni ve ailemi koruduğunu bilmenin tesellisini arıyorum. Sevgili ailemi düşününce gülümsedim.
Luna son dokunuşları tamamlarken "Jimin, her şey zaten öyle" dedi. Haklı olduğunu bilerek derin bir nefes aldım. Gerçekten bazen kendimi o kadar çok strese sokuyorum ki. Aniden oturma odasından bir cam kırılma sesi duyulur. Luna ve ben ne olduğunu görmek için içeri koşmadan önce birbirimize baktık.
İçeri doğru koştuğumuz anda. Küçük Jengguk ve Taemin ile karşı karşıya geliyoruz. Önce yerdeki kırık camlara, sonra da bize bakarken her ikisinin de ifadeleri şok içindeydi.
Luna artık tamamen parçalanmış olan vazoyu fark ettiğinde "Taemin," diye mırıldandı.
Taemin, küçük Jengguk'un arkasına saklanırken endişeyle "Özür dilerim anne " dedi. Luna disipline hazır bir şekilde ona doğru ilerlemeye başladı ama onu durdurdum.
"Jimin, bu oğlanlarla işlerin kaymasına her zaman izin veremezsin. Her şeyden sıyrılabileceklerini düşünmeye başlayacaklar," diye bana bu ikisinin Jungkook'un ofisinde en son bir nesneyi kırdığı zamanı sinir bozucu bir şekilde hatırlattı.
"Luna disiplin etmenin yolları vardır. Bu her zaman vurarak olmaz" diye yanıtladım. Çömelmiş oğlanlara doğru ilerledim.
"Küçük Kook ve Taemin, bu hiç de iyi bir çocuk davranışı değil. Birisi oyuncaklarınızı kırsa hoşunuza gider mi?" diye sert bir şekilde soruyorum. Her iki oğlan da önce birbirlerine, sonra bana bakıyor, "bundan hoşlanmazdık" diye yanıt veriyorlar.
"Aynen öyle, peki sence baban ve amcan Jungkook bu konuda tekrar ne hissedecek?"
Kahve renkli gözleri parlamaya başladığında küçük Kook, "Mutlu değilim" diye mırıldanıyor. Taemin teselli edercesine elini tutuyor ve iki oğlan da somurtarak "Jungkook Amca'dan özür dileyeceğim" diye ekliyor.
"Ağlamana gerek yok. Her şey yolunda. Malzeme değiştirilebilir ama lütfen bir daha yapma tamam mı?" ikisine de gülümsedim. Küçük Kook ve Taemin başlarını salladılar ve beni küçük kollarıyla kucaklayarak grup halinde kucaklaştılar. Jungkook fırından dönmeden önce bu pisliği temizlerken oynamalarına izin vererek yanaklarından öpüyorum.
Luna benim yerdeki kırık cam parçalarını toplamaya başladığımı görünce, "Her şeyi fark ettiği gibi o da fark edecek," diye mırıldandı. Jungkook, oğlu ve yeğeni tarafından parçalanan nesnelerin çok iyi farkındadır. Onlara karşı öfkesini kaybetmemek çok zaman aldı ama birkaç kez sonra onları disipline etmek isteyeceğini biliyorum ki ben bunu pek sevmiyorum.
"Ve her zaman olduğu gibi beni dinleyecek." Kendimden emin bir şekilde sırıttım ve ben kurulumu bitirmek için mutfağa doğru giderken Luna'nın kıkırdamasına neden oldum.
---------------------------
Bütün sabah çok çalıştıktan sonra. Sonunda her şey bitti ve partinin başlamasına hazırız. Bugün Min-ju'nun ilk doğum günü, dolayısıyla bunu unutulmaz kılmak Jungkook ve benim için önemli. Özellikle de kendisini daha önce hiç baba olarak görmemiş ama yine de yalnız bir kız babası olarak gören Jungkook için. Minju doğduğundan beri ona karşı çok dikkatli ve çevresinde olup biten her şeye karşı çok katıydı. Jungkook her zaman kızına iyi bakıldığından emin olmak istiyor. Bunu ondan görmek gerçekten çok hoş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"