Rossi ile kavgamızın üzerinden üç hafta geçti. Şaşırtıcı bir şekilde, onu dövdüğüm için cezalandırılmadım, bunun yerine bana yine bazı ayrıcalıklar tanındı. Luna ile birlikte depoya gidip onunla çalışmaya ve antrenman yapmaya devam edebildim. Yeni olmayan tek şey Tae ve Jungkook'un kısa süre önce işe aldığı Sniper adlı yeni adamın sürekli beni izlemesi. Bu üç hafta boyunca Jungkook'dan olabildiğince uzak durdum.
Onu her gördüğümde ona karşı nefret duymadan edemiyorum. Hayatımı mahvetti, bana el koydu ve özgürlüğüm varken sahip olduğum tek arkadaşımı öldürdü. Jungkook benimle konuşmaya ve hatta yatmaya çalıştı ama ben kendimi odama kilitleyerek uzaklaşıp konuşmayı kestim. Birkaç kez oldu. Jungkook ona karşı davranışım yüzünden öfkesini kaybetti ama umurumda değil. Nina'nın gözlerimin önünde öldüğü gün içimde bir şeyler söndü. Üşüdüm, sinirlendim ve tam bir kaltak oldum. Diaz ve Tae benim küçük bir Luna olduğumu söyleyen bir yorum bile yaptılar, bunu iltifat olarak mı kabul edeceğimden emin değilim. Tek bildiğim, Park Jimin'in eskisi kadar masum, zayıf, ağlayan bir bebek olmadığı.
İşte buradayım, Luna'nın gelmesini bekliyorum, böylece Jungkook'un müşterilerinden birine biraz ot satmamız için bizi görevlendirdiği Cadılar Bayramı partisine hazırlanabiliriz.
Jungkook, yerde oturup karanlık gökyüzüne baktığım arka bahçeye doğru yürürken, "Ne zamandan beri sigara içiyorsun?" diye konuşdu.
Bunun yerine cevap vermiyorum, sadece dumanı ciğerlerime çekiyorum, kendimi bir tüy kadar hafiflemiş hissediyorum, şu anda aklımdaki dünya umrumda değil. Şu anda hissettiğim tek şey uyuşukluk ve dürüst olmak gerekirse bundan bu şekilde hoşlanmaya başlıyorum.
Jungkook, "Lanet cevap ver bana," diye homurdandı ve beni kolumdan tutarak sert bir şekilde yerden kaldırdı. Dumanı yüzüne üfleyip kolumu elinden kurtarıp ondan uzaklaştım. Jungkook bir canavar olduğundan hemen kolumdan yakalayıp beni sertçe geri çekiyor. Gözlerimi ona çevirerek başımı çeviriyorum.
"Ben senin patronunum, bunu hiç unutma. Seninle konuştuğumda hemen cevap veriyorsun, anladın mı?" diye mırıldandı öfkeyle bana bakarak.
"Elbette patron," diye boş bir cevap verdim. Jungkook kolumu bıraktı ve ben de Luna'yı odamda beklemek için uzaklaşmaya başladım çünkü Luna beni yalnız bırakamıyor gibi görünüyordu.
Jungkook, "Benden kaçıyorsun. Neden?" diye homurdanarak beni durdurdu. Derin bir nefes alıyorum ve veriyorum, "Üç kedisini siken biri için. Kesinlikle benim ilgimi çekmek için çaresiz görünüyorsun," diye açıkça yanıt verdim.
"Çaresiz miyim? Senin için mi? Kendini övme. İstediğim her kaltağı elde edebilirim" diye muzipçe kıkırdadı.
"Bir dahaki sefere ağızlarına bant yapıştır. Bütün bu çığlıklar güzellik uykumu bozuyor," dedim onu arka bahçede yalnız bırakarak malikanenin içine girdim
-----------------------
Luna ve ben nihayet bu akşamki göreve hazır olduğumuzda, Rios bana bir cep telefonu uzatıyor: "İşte yeni telefonun."
Rios bana kaşlarını kaldırarak açıkça "Bu telefon dinleniyor, o yüzden aptalca bir şey yapmaya cesaret etme. Bu sadece kızıl kartal işi için anladın mı?" dedi.
Luna şeytan boynuzlarını takarak "Rahatla Rios, Jimin artık bizden biri" diye araya giriyor.
Rios sırıtıyor: "Üç hafta önce Jungkook'dan kaçmaya çalıştığını unutmayalım ama eminim o günkü eyleminin sonuçları ona büyük bir ders vermiştir." Bana unutmaya çalıştığım o korkunç geceyi hatırlattığı için ondan nefret ederek ona mümkün olan en nefret dolu bakışı fırlatırken yüzümde kızgın bir ifade beliriyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Acción"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"