Jungkook kanepede otururken "Malikaneye ne zaman döneceksin?" dedi. Gözleri hâlâ benimkilere takılıydı.
"Neden önemli? Artık ne zaman olursa olsun doğuma gireceğim. Daha önce de söylediğin gibi, oğlumuzu doğurduktan sonra beni öldüreceksin" dedim, hala bu günlerimin geçtiğini beynime işlemeye çalışıyorum. Dünya kelimenin tam anlamıyla sayılıyor. Jungkook sessiz kalıyor ve dikkatini başka yöne çeviriyor.
"Çalmasaydın ve bana ihanet etmeseydin. Şimdi bu durumda olmazdık değil mi?" diye alaycı bir bakışla bana tekrar yanıt verdi.
"Senden sadece bir iş bulana kadar oğlumuzun ve kendimin geçimini sağlayabilmek için çaldım ve senin sayende tekrar kovulduğuma eminim," diye mırıldandım.
Jungkook gözlerini deviriyor, "Yaptığın o boktan işlerin ikisini de sevmediğini çok iyi biliyorsun."
"Herkes senin gibi yapmadı. Bazılarımız fakir doğarız ve dünyada çabalamak için yalnız bırakılırız. Yani işten nefret etsek bile. Kendimizi veya başkalarını geçindirmek için hâlâ paraya ihtiyacımız var..."
"Benimle bunu yaptın. Sana her şeyi verdim ve sen-"
"Çocuğunuzun şiddet, kan, suç, uyuşturucu ve suçlularla dolu bu tehlikeli hayatı yaşamasını istiyorsun" diye tıslayarak gerçeğin bilinmesini sağladım.
"O benim varisim."
"Onun bu hayatı yaşamasına izin vermeyeceğim. O masum, ona soyadınla lanet etme" diye homurdandım.
"Lanet mi? Pekala, flaş bir haber Jimin, istesen de istemesen de damarlarında Jeon'un kanı akıyor." Jungkook aniden kanepeden kalkıyor, yumruklarını sıkıyor ve öfkeyle bana bakıyor. Bir anda kelimelerden kayboldum. Ne kadar yanlışmış gibi davranmayı istesem de onun yüzde yüz doğru olan yorumuna nasıl cevap vereceğimi bilemediğim için zihnim bomboş kalıyor.
Taşıdığım bu bebek Jeon Jungkook'un çocuğu, bu da onu yasal olarak Jeon yapıyor. Şu anda hissettiğim öfkeden gözlerimin dolduğunu hissederek Jungkook'dan uzaklaştım. Şu anda tabakları duvara fırlatmak istiyorum ama yapamıyorum çünkü eğer onun bulaşıklarını mahvedersem Luna beni tamamen öldürür.
"Bu yüzden ayrıldım. Yaşam tarzına, desteklediğin her şeye karşıyım. O benim de bebeğim ve bu dünyada sahip olduğum tek şey. O benim her şeyim. Onun bir sonraki sen olmasını istemiyorum. Oğlum için normal, güvenli ve sağlıklı bir yaşam istiyorum." diye nefes aldim Bir gözyaşı yanağımdan aşağı süzülmeyi başardı ve onu hızla sildim. Daha sonra fark ettiğim şey Jungkook'un hemen arkamda olduğuydu. Sıcak kaslı göğsü gelişigüzel ve hafifçe sırtıma yaslanıyordu. Elleri omuzumda yavaşça bana masaj yapıyor.
Jungkook kulağımın dibinde, "Bu stres bebek için kötü olmalı. Berbat durumdayım, özür dilerim" diye mırıldandı.
"Az önce söylediklerimi geçiştirme Jungkook.. Sebebi bu. Artık neden iyi ayrıldığımı bilmek istiyordun, biliyorsun," diye sert bir şekilde karşılık vererek ellerini benden uzaklaştırdım ve ona doğru döndüm. Acı dolu gözlerle bana bakarken Jungkook'un birkaç dakika önceki öfkeli ifadesi artık yerini pişmanlık dolu bir ifadeye bırakıyor. gözlerinde gerçekten parmağımı koyamadığım bir şey titriyor.
Artık onunla aynı hizada olduğum için sandalyeden ayağa kalkarak, "Konuşmak için buradasın, hadi konuşalım," diye mırıldandım. Jungkook benden çok daha uzun ama sen anladın.
"İçten içe neden gittiğini biliyordum. Bunu kabul edemedim sanırım. Mutlu olmaya hakkım yok mu? Neden başkaları sevdikleriyle birlikte olsun da benimle olmasın? Korkunç bir şey yaptığımı biliyorum. Bazıları bana daha önce senin gibi bir canavar diyordu ama ben karanlık dünyamda mutluluğu hak etmiyor muyum?" diyor Jungkook benden uzaklaşarak yumruklarını iki yanında sıkarak.
Onun için üzülürken kalbim ikiye bölünüyor. Ona canavar demem ya da onun hakkında öyle düşünmem düşüncesi birdenbire kendimi suçlu hissetmeme neden oluyor. Jeon Jungkook bundan çok daha fazlası. Ancak, kırık kalbimin hızla çarpmasına neden olan bir şey aklımda en çok tekrar edip duruyor. "Aşk?"
"Evet Jimin aşkım," Jungkook yüzünü bana çeviriyor. Bitter Çikolata kara gözleri bana dikilmişti. Hemen yanağını avucuma aldım, o da kendi eliyle kucakladı. İkimiz de dikkatle birbirimize bakıyoruz.
"Beni hâlâ seviyor musun?" diye nefes aldim.
"BEN-"
Rios bağırarak kapıdan içeri daldı: "Patron, hemen ayrılmamız gerekiyor. Taehyun malikaneye saldırıyor!" Elinde bir silah. Bu olur olmaz Jungkook ve ben geri dönüyoruz. Jungkook silahı ondan alarak Rios'a doğru yürür.
"O ama nasıl..?" Kaşlarımı çattım. Tanıdığım Taehyun böyle bir şey yapmazdı ama bir zamanlar Jungkook'un yaptığı gibi bir iş adamı olduğu konusunda bana yine yalan söyledi. Aynı yalana neden iki kez düştüğümü bilmiyorum. Bu, mafya liderlerinin gerçek mesleklerini gizlemek için kullandıkları bir şey mi?
"O orospu çocuğunu öldürmeye hazırım." Luna dişlerini gıcırdatarak kapıdan içeri giriyor ve koltuktaki minderleri kaldırarak oturma odasına girdi ve ölümcül silah koleksiyonunun tamamını ortaya çıkarıyor. Bunu hiç beklemediğimden gözlerim açıldı. Burada kaldığım son iki gün boyunca. Minderin altında ne olduğuna dair hiçbir fikrim olmadan tam o noktada oturuyordum.
Jungkook, "Jimin'e göz kulak olmak için burada kalıyorsun," diye sert bir şekilde talimat verdi.
"Ama-"
Jungkook boş bir ifadeyle ona ölümcül bir bakış atarak, "Patronuna itaat etmekten başka çaren yok," dedi. Luna ayağa kalkarak kanepedeki minderi aşağı iterek başını salladı. Jungkook ve Rios'un güvenliklerinden korkarak kapıdan dışarı adımlarını izliyorum.
"Jungkook!" diye bağırdım aceleyle. Jungkook, Rios'un beni geride bırakmasıyla aceleyle dışarı çıkmamı görmezden geliyor. Dizlerimin üzerine çöküp gözlerimi kapatırken ellerimi bir araya getirerek Jungkook için dua etmeye başladığımda endişe beni hemen ele geçirdi. Luna'nın yanımda diz çöktüğünü hissettim, bu da onun benimle aynı şeyi yaptığını görerek tek gözümü açmama neden oldu ve bu da yüzümde bir gülümseme oluşturdu. Gözlerimi tekrar kapatıyorum. Çocukken annemin bana öğrettiği duayi söylüyorum.
Jungkook'un bana ne kadar saçmalık yaşattığı önemli değil. Ayrıca beni yaşayan en mutlu insan yapmayı da başardı. Eğer ona kötü bir şey olursa bu beni mahveder. İşte o anda Jeon Jungkook'a hâlâ delicesine ve tamamen aşık olduğumu fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"