"Namjoon," onun varlığından şokla nefes alıyorum. Jungkook tepkimi hemen fark etti ve aniden ayağa kalkıp Namjon'un karşısına çıktı. Jungkook'un kontrolsüz öfkesi... Kolunu tutarak donmuş halimden çıkıp onu takip ettim.
"Jungkook lütfen" diye mırıldandım.
"Kayıp olduğunu sanıyordum?" Namjoon kara kaşını kaldırdı ve gözleri karnıma baktı. Beni görünce gözlerinde şaşkınlık ve tiksinti döndüğünü görebiliyorum.
" Namjoon'u bırakmalısın lütfen" dedim endişeyle.
"Kimsin sen?" diye mırıldandı Jungkook çenesini sıkarak. Kızıl kartallar, liderlerinin yanında ihtiyatla Namjoon'u izlerken bu yüzleşmeyi anında fark ettiler. Eğer çabuk bir şey yapmazsam Jungkook yakında bu kulübü alt üst edecek.
"Kim Namjoon, eski sevgilisi," dedi Namjoon açıkça Jungkook'a dik dik bakarak. Jungkook'un kıskançlığının her an patlayacağını bilerek bu sözler ağzından çıkar çıkmaz ürperdim. Jungkook'un yüz ifadesi karardı. Herkesi korkudan titretecek saf, tehditkar bir bakış.
Jungkook, "Senin için neyin iyi olduğunu biliyorsan, defolup gitmeni öneririm," diye tehdit etti.
"Şimdi git Namjoon." Aşırı kaygının tüm bedenimi sardığını hissederek söyledim.
"Hayır, bu hayduttan korkmuyorum. İsteğin dışında mı tutuluyorsun? Jimin cevap ver," Namjoon Jungkook, ben ve kızıl kartalların arasına bakıyor.
Jungkook benim adıma "Değil. Şimdi geri çekil," diye cevap verdi.
"Bırak konuşsun," dedi Namjoon, Jungkook'a öldürücü bir bakış atarak.
"Hayır, asla kaybolmadım" dedim gergin bir şekilde.
"O halde neden iş arkadaşın kayıp raporu verdi ve sonra aniden bir ara sokakta ölü göründü?" diye sordu Namjoon cevabımı hiç de kabul etmiyordu.
Rios, elini arka cebinde, "Eğer gitmezsen. Yakında ölü bir adam olacaksın," diye uğursuzca tehdit etti.
"Lütfen git, sadece git" sesim çatlıyor. Başka birinin benim yüzümden hayatını kaybetmesini asla istemem. Jungkook yalvarışımı fark etti ve Namjoon'un yakınımda olmasını istememesi için beni arkasına itti. Jungkook çok sahiplenicidir, bu yüzden yakında tüm bu saçmalıklar hakkında sorgulanacağıma eminim, gerçekten de ertesi sabah unutacağını umuyorum.
"Seni mükemmel bir şekilde araştırdım Jeon Jungkook, kızıl kartalların lideri. Senin suçlu kıçın Jimin'i kaçırıp ona tecavüz ettiğinden eminim. Eminim o senin pisliğini taşıyordur bebeğim, değil mi?" Namjoon yumruklarını sıkarak dişlerini gıcırdatıyor . Nefesim kesildi, sadece Namjoon'un ölüm arzusu karşısında şaşkına dönmüştüm, aynı zamanda onun çocuğum dediği isme de son derece sinirlenmiştim. Ben karşılık veremeden Jungkook, Namjoon'un üzerine uçtu. Şimdi ikisi de birbirine yumruk atıyor. Jungkook, Namjoon'u hiç denemeden idare eden tam bir erkek gibi.
Bu noktada, kırmızı kartalların hepsi silahlı olarak Jungkook ve Namjoon'un etrafında dönüyor. Kulüp, özel salonumuzdaki dramı fark eder ve Dj müziği hemen bırakır. Güvenlik kavgayı ayırmaya çalışırken bize doğru koşuyor ama onlar olay yerine dokunmadan önce Sniper, East ve Tae içeri giremesinler diye yolu kapatıyorlar. Güvenlik hiçbiriyle tartışma zahmetine girmedi, bunun yerine geri çekilerek başlarını salladılar.
"Jungkook!" diye bağırdım bu kavganın durmasını isteyerek.
"Lütfen durun," Namjoon'un burnundan ve ağzından fışkıran kandan korkarak çığlık attım. Ancak Jungkook, Namjoon'a saldırmaya devam etti ve beni görmezden geldi. Eğer bunu şimdi durdurmazsam Namjoon ölmüş gibi.
Luna ve Rios'a "Onları hemen durdurun" diye talep ettim. Luna, Jungkook'a doğru ilerlemeye hemen itaat eder, ancak Rios tarafından hemen durdurulur.
Rios, Luna'ya "Bırakın işini bitirsin. Uyarıldı ve dinlemedi. Kimse patronumuza ve gelecekteki liderimize saygısızlık edemez" dedi.
"Siktir!" diye yüksek sesle azarladım, hayal kırıklığı içindeydim, bu yüzden hiçbir hamilenin yapmaması gereken şeyi yaptım. Kavgayı kendim ayırmaya karar verdim. Bir saniye daha kaybetmeden. Namjoon'un morarmış yüzüne saldırmamak için kolunu tutarak Jungkook'a doğru koşuyordum. Jungkook dirseğiyle karnıma vurarak karşılık verdi ve bu da benim çaresizce sert bir şekilde yere düşmeme neden oldu.
Luna dehşet içinde bana doğru koşarak "Jimin!" diye bağırdı. Midemi tutarak acıyla irkildim, neredeyse anında krampların bana çarptığını hissettim. Jungkook, Luna'nın adımı haykırdığını duyar duymaz. Ne yaptığının farkına varınca saf pişmanlık ve korkuyla titreyerek öfkeli yüzünü başını geriye doğru salladı.
"Senin olduğunu bilmiyordum. Çok üzgünüm bebeğim," dedi aceleyle Namjoon'u geride bırakarak bana doğru koşdu.
"İyi misin? Kahretsin! Her şeyi mahvettim! Lütfen iyi ol bebeğim. Bunu istememiştim," Jungkook beni incelerken aynı zamanda kollarını etrafıma sararken sesi çatladı.
"Aman Tanrım," Luna koyu kahverengi gözlerinde korkuyu soludu.
Jungkook, Luna'ya bakarak "Ne?" diye mırıldandı.
"Hayır, hayır," gözleri sanki bir hayalet görmüş gibi iri iri irislerinde dönen tam bir korkuyla genişliyor. Doğal olarak güneşin öptüğü ten rengi soluk bir renge doğru akıyordu. Belime başka bir krampın çarptığını hissederek çığlık attım. Ancak bu kramp, birkaç saniye önce hissettiğim diğer kramplara benzemiyor. Bu çok acı verici ve neredeyse dayanılmaz bir acıdan ellerimin titremesine neden oluyor.
Jungkook bana endişe ve endişeyle bakarak "Bebeğim sorun ne?" diye sordu. Aşağıya baktığımda hassas bölgemin etrafında bir ıslaklık hissi hissettim. Daha sonra gördüklerim beni tamamen suskun bırakıyor. Kahve renkli gözlerimden anında yaşlar akıyor ve tüm bunların bir kabus olması için Tanrı'ya dua ediyorum ama gözümü kırptığım kadar. Bunun benim gerçeğim olduğunun farkına varırken hala aynı noktadayım.
"Hayır! Benim bebeğim değil!" diye çığlık attım. Gözlerimin dikkatle yapıştırıldığı yere baktığında Jungkook'un rengi soldu. Hassas bölgemi saran beyaz elbisem lekeli, saf kırmızı bir renk.
Yerde bir kan birikintisi var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"