37 bölüm

559 37 3
                                    

Bir ay sonra

Luna bir sürü bira ve çeşitli alkoller satın alırken heyecanla "Jungkook'un doğum günü üç gün sonra" dedi. Varisin duyurulmasının üzerinden tam bir ay geçti ve o zamandan beri gizlice planımı hayata geçirmek için doğru zamanı planlıyorum.

Tembel bir şekilde gülümsedim, "Her şeyi yapıyor değil mi?"

"Her zaman öyle." Luna mutlu bir şekilde sırıtıyor.

"Evet, işimiz bitmedi mi? Çok yoruldum." Ayaklarımın bütün gün ayakta olmaktan şikayet etmeye başladığını hissederek esniyorum. Şu anda altı buçuk aylık hamileyim, bu yüzden benim için işler kesinlikle biraz değişti. Tahmin edebileceğiniz gibi midem daha büyük ve buna vücudum da kesinlikle tepki veriyor.

"Evet, Jungkook telefonumu havaya uçurmaya başlamadan önce seni eve götürelim" diye kıkırdadı.

Arabaya adım attığımızda Luna şakacı bir şekilde bana bakarak "Jungkook artık sen de dahil olmak üzere çok farklı bir insan" diye ekledi. Jungkook ve benim aramızdaki şeyler önemli ölçüde ilerledi. İlk başta ruh halimdeki değişimler nedeniyle karşı çıktığım ama sonunda hayatımın en güzel anlarını yaşayacağım birçok mini tatile gittik. Artık birbirimizle tartışmaya girmeden iyi geçiniyoruz ve o bana her zaman her isteğimi yerine getirme konusunda çok dikkatli davranıyor ve bunun için tamamen minnettarım.

Ailem öldükten sonra en uzun süre. Elbette Damien dışında bana iyi bakan kimse olmadı ama o bile bana Jungkook'un yaptığı gibi iyi bakmadı. Birinin dürüst olmayı önemsemesi güzel bir duygu.

"Ben nasıl farklıyım?" diye sormaya karar verdim.

"Onu çok seviyorsun değil mi? Onun varlığında gözlerinin nasıl parladığını görüyorum," bana baktığında dudaklarında tatlı, samimi bir gülümseme oluşuyor. Bunu ona ve hatta kendime itiraf etmekten ne kadar nefret etsem de, Jungkook'a karşı beslediğim bu duygu benim iznim olmadan büyüdü. Jungkook harika bir kocaydı ve onun iyi bir adam olma potansiyelini gerçekten görüyorum, ama ne yazık ki bu benim sadece bir hayalim ve sadece bu. Jungkook, gurur duyduğu bu yaşam tarzını sevdiğini ve bu yaşam tarzı için doğduğunu açıkça ortaya koydu. Onun değişme olasılıkları çoktan öldü ve gömüldü.

Oğlumu varisi olarak ilan ettiği gün, onunla ilgili kurduğum her türlü fanteziden tamamen vazgeçmemi sağladı.

"Evet, Jungkook'u şimdiye kadar hiç kimseyi sevmediğim kadar çok seviyorum," diye dürüstçe itiraf etdim..

"Aman Tanrım-"

"Ama o beni kızıl kartallarını sevdiği kadar sevmiyor aslında beni hiç sevmiyor ki bu da sorun değil. Bunu uzun zaman önce kabul ettim." Artık buna üzülmüyorum boş boş. Bu gücün içimden nereden geldiğinden veya rahmimdeki oğlumun beni harika bir kadına dönüştürüp dönüştürmediğinden emin değilim, bu da beni daha öncekiyle karşılaştırıldığında ne kadar güçlü olduğumu görünce şok ediyor.

Luna kendinden emin bir şekilde, "Bu doğru değil Jimin. Eminim o da seni seviyordur. Onun küçük bir lise öğrencisi gibi davranmasını sağladın, onun artık bir mafya lideri olduğuna inanmak zor," dedi.

"Beni sevdiğinden bahsetti mi Luna?"

Luna bana cevap vermekten kaçınmak için sessiz kaldi. Onu sorularımdan ne zaman kaçındığını bilecek kadar uzun zamandır tanıyorum. Genellikle bu, iddialarını destekleyecek hiçbir kanıtı olmadığında yaptığı bir şeydir.

"Peki öyle mi?" diye homurdandım öfkeyle.

"Hayır," diye içini çekiyor.

"Kesinlikle, artık bırakalım şunu" dedim soğuk bir tavırla. Konağa vardığımızda. Kızıl kartallar için yılın en büyük zamanı gibi görünen bu parti için bütün gün alışveriş yaparak dışarı çıktığımızdan, yemek yemeye hazır bir şekilde yola çıkıyoruz. Mutfağa girdiğimde hemen Jungkook'un benim için dolu tuttuğu buzdolabını karıştırıyorum çünkü her gün bütün gün yemek yemeye devam ediyorum.

Buzdolabını karıştırırken. Güçlü kolların belime dolandığını hissediyorum, bu da dudaklarımda aniden sıcak bir gülümsemenin belirmesine neden oluyor. Tüm vücudumu tüketen sıcaklığını kucaklayarak ayağa kalktım. Erkeksi kolonyası burun deliklerime doğru dönerek onun varlığını onaylıyordu.

Kulağıma "Bütün gün seni özledim" diye fısıldıyor. Sıcak nefesi tenime çarpıyor ve vücudumun tamamen karıncalanmasına neden oluyor.

"Ben de," dedim nedensel olarak anın beni ele geçirmesine izin vererek.

"Birbirimizden uzakta geçirdiğimiz zamanı nasıl telafi edeceğimi tam olarak biliyorum, üstelik yukarıda bekleyen sana bir sürprizim var," diye mırıldandı yumuşak bir şekilde kulak mememi ısırarak.

Taehyung, Luna'nın yanında oturarak  "Bir oda tut" dedi. İkisi yaklaşık bir aydır çıkıyorlar ama Jungkook'un bilmesini istemedikleri için gizlice çıkıyorlar çünkü ben onunla hâlâ onlar hakkında konuşmadım.

"Kapa çeneni" dedi Jungkook. Dün Jungkook ve benim için yaptığım tavuk salatasından arta kalanları aldım.

"Hadi gidelim" dedim ve merdivenlere doğru yürürken salatadan büyük bir lokma aldım. Yatak odamıza girer girmez. Jungkook gidip yataktan siyah bir kutu alıp bana doğru yürüyor. Tavuklu salata kabını çekmecenin üzerine koyup ihtiyatla onu izledim.

"Ne var?" Kaşlarımı çatıp ona baktım. Cevap vermiyor, bunun yerine kara kutuyu açıyor ve üzerinde benim adımın yazılı olduğu güzel bir altın kolyeyi ortaya çıkarıyor. Bu beklenmedik sürpriz karşısında hayrete düşerek nefesimi tuttum.

"Jungkook," ışığın altında hayret verici bir şekilde parlayan kolyeye yapışık halde dikkatle nefes alıyorum.

Romantik bir tavırla "Güzel kocam için güzel bir kolye" dedi. Bitter Çikolata kara gözleri bana bakıyordu.

"Gerek yoktu."

"Senin katlandığın onca şeyden sonra en azından bunu yapabilirdim. Mükemmel olmadığımı biliyorum ve öyle olduğunu da iddia etmiyorum, ama senin için gerçekten öyleyim" diyor yatıştırıcı bir şekilde.

"Neden?"

"Senin yüzünden."

Bana ne olduğunu bilmiyorum ama o iki kelime onun pürüzsüz dudaklarından dökülür dökülmez. Hemen gülümseyen kiraz dudaklarına  dudaklarımla parçalayacak gibi ona doğru atıldım. Nefes nefese kalana kadar ne kadar süredir öpüştüğümüze dair hiçbir fikrim yok.

"Burada işler buğulanmadan önce bunu sana takayım," diye sırıtıyor ve beni yumuşak bir şekilde döndürdu. Jungkook kolyeyi boynuma takıyor ve arkadan sabitliyor, ben de doğrudan önümdeki aynaya bakıyorum ve boynumdaki kolyeye gülümsüyorum.

Jungkook'u aynadan izlerken, "Teşekkür ederim Jungkook, buna bayıldım" dedim dürüstçe. Aynadan gülümseyerek bana bakıyor ve beni çevirerek gözlerini gözlerime kilitliyor.

"Beni seviyor musun Jimin?" diye mırıldandı dikkatle cevabımı bekleyerek. Ona bu iki kelimeyi söylediğim son seferden bu yana ona olan hislerimi itiraf edip etmemeyi tartışırken sessiz kalıyorum. Bunu tamamen reddetti ve kendimi tam bir aptal gibi hissetmeme neden oldu. Ayrıca bana kendi dünyasında aşkın olmadığını anlattı. Ancak gardımı indirerek konuşmayı kalbimin yapmasına izin verdim.

"Evet," diye nefes alıyorum. Bunu söyledikten sonra Jungkook eğilip dudaklarını benimkilerin üzerine koyarak beni her gece seviştiğimiz yatağımıza yönlendirdi. Ancak bugün diğer gecelerden farklı görünüyor. Bazı nedenlerden dolayı, bu gece bana büyülü geliyor ve bana deli diyebilirsin ama bir bakıma da romantik hissettiriyor.

Bu gece Jungkook bunu sözlü olarak söylemese bile sevildiğimi hissediyorum. Kesinlikle hissedebiliyorum.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin