Birkaç gün geçti ve Jungkook ile aramız oldukça iyi. Hiçbir tartışmamız olmadı ve eskiden yaşadığım yer olan şehir merkezi dışında istediğim yere gitmem konusunda sözünü tuttu. Kaybolduğumdan bu yana aylar geçtiğinden ve bu dünyada bana değer veren tek kişi artık gittiğinden hâlâ aranıp aranmadığıma dair hiçbir fikrim yok. Artık polisin önceliği var.
Muhtemelen değil.
"Bugünkü randevunuza hazır mısınız?" Luna heyecanla ellerini çırpıyor. Bugün beş ayı biraz aştım. Jungkook hamile kaldığımdan beri bebeğin cinsiyetini öğrenme konusunda çok ısrarcıydı ve o gün bugün. Cinsiyetini öğrenmeliyiz.
"Evet, şu anda kendimi çok şişmiş hissetmeme rağmen." Öğle yemeğimi zar zor bitirdiğimde nefesimi verdim.
Luna sırıtarak "Az önce yemek yedin. Bence çok sevimli görünüyorsun" dedi.
Jungkook, geçen hafta sonu gittiğimizde bana aldığı çantamı alarak mutfağa girip "Jimin gitme zamanı geldi" dedi.
"Sonra görüşürüz." Bebeğimi görmeye hazır bir şekilde Jungkook'un arkasından sandalyeden kalkıp gülümsedim.
--------------------------
Jungkook ve ben odaya girerken Doktor Rosa karnıma gülümseyerek "Que bonita te miras especialmente con tu pansita" diyor.
"Ne?" Kırmızı dudaklarından ne çıktığını hiç anlamayarak kaşlarımı çattım.
Jungkook yatağa oturmama yardım ederken, "Özellikle karnınla çok güzel göründüğünü söyledi." dedi. Karnim artık çok belirgindir. Yemin ederim hamileliğin işleyişi çok tuhaf. Bir gün zayıfsınız ve ertesi gün karnınız gece boyunca büyüyor.
"Teşekkür ederim Rosa." diye gülümsedim.
Ultrason gerçekleştirmek için her şeyi hazırlarken heyecanla "Bu bebek senin gözleminle çok güzel olacak Jimin. Bunu görebiliyorum" dedi. Jungkook ve ben Rosa'ya bakarken birbirimize gülümsüyoruz. Şimdi o işini yaparken ben de bacaklarımı iki yana açarak yatağa uzanıyorum. Bir anda oda beni oldukça duygulandıran bebeğimin kalp atışlarıyla doluyor. Küçük fasulyemi her duyduğumda veya gördüğümde. Deli gibi aşık oluyorum. Bir anlll sevgisi gerçekten eşsiz ve koşulsuzdur.
Jungkook monitöre bakarken "Bebek nasıl? Her şey yolunda mı?" diye sordu.
"Bebek son derece sağlıklı. Her şey yolunda o mükemmel" diye yanıt verdi.
Yakında ne doğuracağımı merak ederek "Cinsiyetini görebiliyor musun?" diye sormaya karar verdim.
"Evet beyfendi, siz ikiniz hazır mısınız?" diye sırıtıyor. Jungkook ve ben birbirimize bakıyoruz ve elimde olmadan bitter çikolata kara gözlerindeki heyecanı fark ediyorum. Jungkook'un baba olmaktan heyecan duyacağını hiç düşünmezdim ama sanırım Luna'dan başka ailesi olmadığı için. O sadece doğal.
"Evet," diye mırıldandım, sonunda ilk bebeğimizin ne olacağını duymaya hazır olan Jungkook'la parmaklarımı birbirine kenetledim.
Rosa alkışlarken, "Tebrikler, bu bir erkek!" dedi. Jungkook'un yüzündeki ifade paha biçilemez. Sanki en başından beri istediği tam da bumuş gibi, haberlerden tamamen memnun. Ancak benim için küçük fasulyemin sağlıklı olduğu sürece bunun pek önemi yoktu. Jungkook eğilerek alnıma tatlı, ıslak bir öpücük kondurarak beni şaşırttı.
Rosa kıkırdayarak "Şunun küçük çişine bakın" dedi. Monitörde, bebek bacakları sanki oturur pozisyondaymış gibi iki yana açılmış, orta kısmı ise tüm dünyanın görebileceği şekilde açık bir şekilde görülüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Ação"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"