3 buçuk ay sonra
"İyi günler Jimin."
"Sana da," eve gitmeye ve şişmiş ayaklarımı dinlendirmeye hazırlanmak için çantamı kapıp gülümsüyorum. Çalıştığım küçük kafeden dışarı adım atar atmaz şiddetli bir şekilde yağmaya başlayan yağmur anında saçlarımı ıslatıyor. Hemen kendimi korumak için şemsiyemi çıkardım. Çaldığım parayla yerleşmeyi başardığım küçük daireme doğru yürümeye başlıyorum.
Yeni bir hayata başlamak için New York'a geldiğimden bu yana üç buçuk ay geçti. O zamandan beri benim için her şey üst üste geldi. Burada yaşadığımın ilk haftasında. Dairemin bulunduğu yerden çok da uzak olmayan küçük bir kafede işe alınmayı başardım. Küçük kafenin sahibi, işinde çaresizce yardıma ihtiyacı olan yaşlı bir kadındı, bu yüzden başvuru yaptığımda benim için neredeyse kolay bir işe alım oldu.
Artık hamileliğimle dokuz aylık hedefime ulaşmaya yaklaştım. Karnım zamanla o kadar büyüdü ki bu kadar büyük bir ağırlıkla yürümemi zorlaştırıyor. Yürürken bebeğimin tekmelerini hissederek hızla duruyorum. Onun hareketlerini severek karnımı ovarak gülümsedim.
Oğlumun hareket ettiğini ilk hissettiğim zamanı hatırlıyorum. Kafede yoğun bir cumartesi sabahıydı ve oğlumun bir taraftan diğer tarafa hareket ettiğini hissettim. Bu olay meydana geldiğinde masaları temizliyordum, bu yüzden bu güzel, bilinmeyen ve unutulmaz deneyim kendini gösterirken yaptığım ilk şey o anda donmuş halde kalan bezi düşürmek oldu.
Kaçtığım adam kafamda belirince mutluluğumun azaldığını da hatırlıyorum. Ne yazık ki bir parçası olmadığı bu küçük değerli anı seveceğini bilerek neredeyse anında kalbimi üzüntü ele geçirdi. Ayrılmanın benim kararım olduğunu biliyorum ve oğlunun ilk hareketlerini deneyimleme fırsatlarını kaçırdığımı da biliyorum ama oğlum için yapmam gerekeni yapmak zorundaydım.
İlk ay, kalbimi çalmayı başaran Jeon Jungkook olmadan hayata alışmam açısından çok önemliydi. Sizi esir alan kişiye aşık olmanın bile mümkün olduğunu kim bilebilirdi? Hayatımı tamamen altüst eden ama bana dünyanın en değerli hediyesini veren aynı adam.
Oğlum.
Bir süre sonra yavaş yavaş dokunuşunu, sıcaklığını ve sonunda yüzünü unutmaya başladım. Artık onu ilk düşündüğüm kadar düşünmüyorum, bu bence iyi bir şey ve dürüst olmak gerekirse yüzü artık bulanık.
Uzak bir hatıra.
New York bana basit, huzurlu bir hayat yaşamama yardım ederek iyi oldu, aynı zamanda yaşadığım her şeyden beni iyileştirdi. New York artık benim evim ve aynı zamanda bebeğimin de evi olacak.
"Jimin."
Islak kaldırımda yürürken tanıdık, kalın bir ses beni düşüncelerimden ayırıyor. Kahve renkli gözlerimin ela gözlerle buluştuğu tarafa doğru döndüm.
Her adımımı yakından takip eden siyah SUV'a ara sıra göz atmaya devam ederken adımlarımı yavaşlatarak, "Beni takip ettiğini düşünmeye başlıyorum," diyorum şımarık bir şekilde.
Kahve fincanını benim görebileceğim kadar yüksekte tutarak, "Gördüğünüz gibi, ben aslında sizin güzel kafenizden geliyorum" dedi.
"Sana inanıyorum." diye kıkırdadım.
"Hadi, seni evine bırakayım," diye nezaketle girmem için kapısının kilidini açmayı teklif ediyor. Kaldırıma baktığımda şiddetli yağmurun hızla betona çarptığını ve hiçbir azalma ya da yakın zamanda durma belirtisi göstermediğini görüyorum. Bu yüzden bir ara vermek için çığlık atarak teklifini minnetle kabul ettim.
"Tekrar teşekkür ederim." Kapıyı kapatırken nefes alıyorum ve rahat deri koltukta anında rahatladığımı hissediyorum. Ayaklarım taşıdığı çifte ağırlıktan dolayı zonkluyor.
Bu ela gözlü adam üç ay öncesinden beri beni pek çok yürüyüşten kurtardı. Her sabah kafeye geliyor, espressosunu ve kruvasanını sipariş ediyor, kafenin girişinin köşesindeki aynı masada oturuyor, günlük gazetesini okurken arada bir bana bakıyor.
Islak yolda arabasını sürerken bana ve yola bakarak, "Jimin bu durum da fazla çalışmamalısın. Molaya ihtiyacın var," diye içini çekiyor.
"Yakında baba olacağım. Geleceğimde ara yok. Bebeğimin ihtiyaçlarını karşılamam gerekiyor" dedim usulca kocaman karnıma bakarak.
"Belki birisi bunu senin için yapabilir," diye mırıldandı, ela gözleriyle bana samimiyetle kısaca baktı. Son üç aydır her gün bana nazik davrandı. Bana birçok kez alışveriş konusunda yardımcı oldu, beni gezdirdi ve ultrason randevularımda bana yardımcı oldu. İlk başta, beni pek tanımadığı için cömertliğine çok karşıydım, ama sonunda sanırım ona bir şans vererek bunu görmezden geldim.
Hiç de kötü görünmüyor, muhtemelen bu yüzden onun varlığından şikayet etmiyorum. Büyüleyici ve çok çekici. Koyu kahverengi dalgalı saçları, lüks takım elbisesiyle birlikte geriye doğru güzelce taranmıştı. Her gün, her zaman çok uygundur. Adam nasıl giyineceğini biliyor. Ve vücudu güzelce şekillendirilmiş ve takım elbiselerine bu kadar kaslı bir görünüm kazandırdığına göre her şeyin birbirini ne kadar iyi tamamladığını nasıl fark edemem. Kendine nasıl bakacağını da biliyor.
"B-ben bunu bilmiyorum. Bir oğlum var. Hiçbir yükümlülüğü olmayan birine sorumluluk yüklemek istemem" dedim dürüstçe, başımı pencereye yaslayıp yağmur damlalarının aşağıya doğru kaymasını izleyerek.
"Birçok erkek bunu umursamıyor. Sadece o adamı bulmalısın," diyor içinden dairemin otoparkına doğru ilerliyor.
"Eh, sanırım hâlâ daha fazla araştırma yapmam gerekiyor o zaman," diye kıkırdayarak kendimi çözdüm.
"Pek sayılmaz," diye kendinden emin bir şekilde yanıt verdi gözleri bana odaklanmıştı. Ona doğrudan bakmayı bıraktım, "Gerçekten değil derken neyi kastediyorsun?"
"Aramana gerek yok çünkü o adam tam karşında oturuyor," diyor açıkça bana doğru eğilerek çenemi tutdu. Bu an hakkında ne düşüneceğimi ve ne yapacağımı bilemeden, tamamen onun ela gözlerine takılıp kaldım.
"Gözlerimin sana dikildiği ilk günden beri. Senin özel olduğunu biliyordum. Sen güzelsin Jimin ve daha fazla dayanamıyorum. Seni istiyorum" diye cıvıldadı.
"O-oğlum-"
"İster inan ister inanma umurumda değil. Senin o bebeğini seviyorum. Bana kendimi sana kanıtlamam için bir şans ver," diye nefes alıp daha da aşağıya eğildi. Artık yüzlerimiz birbirinden yalnızca birkaç santim uzaktaydı.
New York'a geldiğimde, oğluma odaklanmak, olabileceğim en iyi baba olmak ve ona yapabileceğim en güvenli hayatı sağlamak istediğim için ne bir erkekle tanışmayı, ne de biriyle çıkmayı düşünmeyi planlıyordum, ama ben Sanırım benim bile geleceğini göremediğim, kontrolüm dışında gelişen şeyler var.
"Tamam," diye nefes alıyorum.
Bunu söylediğim anda aramızdaki mesafeyi kapattı. Artık dudaklarımız birbiriyle uyum içindeydi. Jeon Jungkook'dan beri kimseyi öpmedim, yani bu benim için çok yeni. Jungkook'un düşüncesi omurgamdan aşağıya ürpertiler gönderiyor, bu ismin artık etkilenmemesini isteyerek hızla bir kenara itiyorum ve bu anın içinde kaybolmama izin vererek tamamen unutmaya çaresizce kararlıyım. Bir süre sonra, yoğun öpücükten biraz temiz hava alabilmek için ciğerlerimin bir mola çığlıkları attığını hissederek geri çekildim.
"İyi geceler Jimin. Yarın görüşürüz," diye muzaffer bir edayla gülümsüyor. Arabasından inerken ona onay vererek gülümsedim.
"İyi geceler Taehyun."
---------------------
Bu adam geçen bölüm Jungkook'un ikinci telefonuna mesaj atan adamla ayni. Ayrıntiyi fark etmedinizse anlayin dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Ação"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"