"Neden gelmem gerekiyor?"
"Gelin olmadan balayına çıkılamaz." Jungkook kaşını kaldırdı.
"Jungkook seks yaparken sen benimkine dikkat etmedin galiba. Gelin ne!" Jungkook kıkırdamaya başladı.
Şu anda İtalya'da bir limuzindeyiz ve İtalyanlarla yaptığı büyük anlaşmaya doğru yola çıkıyoruz. Her ne kadar korkunç düğünümü kutlamak istemeyerek gelmediğimi her ne kadar protesto etsem de, işte buradayım.
"Bu hamileliğin beni nasıl etkilediğini biliyorsun. Evim de yatağımda dinlenmeyi tercih ederim. Netflix izlemeyi tercih ederim." Kollarımı göğsümde kavuşturup başımı kapıya yasladım.
Jungkook yüzündeki şaşkın ifadeyi görünce, "Az önce evim mi dedin?" diye mırıldandı. Yanlışlıkla ne döktüğümü fark ettiğimde gözlerim yere çevrildi. Az önce gerçekten Jungkook'un evini mi aradım... evim mi?
"Açım" diyerek konuyu değiştirdim.
Jungkook, "Şu anda mı Jimin? Neredeyse toplantının yapılacağı yere geldik," diye hiddetlendi.
"Eminim en azından biraz patates kızartması falan almak için uğrayacak vaktimiz vardır." Cevapladım.
"Hayır, yapmıyoruz" diye yumuşak bir şekilde yanıtlıyor. Korkutucu bir kaşımı kaldırarak Jungkook'a dik dik bakarken sessiz kalıyorum. Yüzünde rahatsız bir ifade belirerek dikkatini benden uzaklaştırdı. Ben de aynısını yapıyorum ve rahatsız edici bir şekilde iç çekiyorum. Jungkook isteğimi yerine getirerek homurdandı.
"Gio, bir an önce buralarda bildiğin en yakın fast food mekanını bul. Bu toplantıya geç kalmak istemiyorum" diye emir veriyor. Yüzümde alayci bir sırıtış beliriyor ama hemen kayboluyor çünkü Jungkook'un, onu kontrol edebildiğim için ne kadar mutlu olduğumu görmesini istemiyorum. İlk defa o hiçbir şeyi kontrol etmiyor ve ben bunun her dakikasını seviyorum.
Sonunda tüm dünyada en sevdiğim yer olan In-N-Out'a doğru yola çıktık.
Jungkook aceleyle "Ne istiyorsun?" dedi.
Koyu kahverengi kıvırcık saçlı, sıkı uzun at kuyruğu yapan genç bir kadın, "Merhaba efendim, bugün size nasıl yardım ede bilirim?"
Jungkook, "İyi akşamlar Jimin bey hadi çabuk ol ne istiyorsun?" diye sordu.
"Hımm, bunun hayvan kızartması mı, proteinli burger mi, yoksa sadece milkshake mi olduğunu bilmiyorum," diye yanıtlıyorum, hangisinin daha iyi olacağından pek emin değilim.
Jungkook sertçe bana dik dik bakarak, "Jimin seç," dedi.
"Bilmiyorum. Sizce ne almalıyım?"
Jungkook sinirle, "Bir protein burgeri ve bir buzlu çay" diye emrediyor.
Genç kadın arkamızdaki müşteriye doğru yürürken neşeli bir tavırla "Sorun değil, iyi günler" dedi.
"Teşekkür ederim" diye mırıldandım.
Jungkook telefonda Luna ile konuşurken ben mutlu bir şekilde yemeğimi yerken artık toplantıya doğru yola çıkıyoruz. Lezzetli burgerimin tadını çıkardığım için konuşmalarına pek dikkat etmiyorum. Yemek beni mutlu eder.
Gio, devasa lüks bir binanın önüne park ederken, "Geldik patron" diyor.
Burgerimi ısırırken "Burada bekleyebilir miyim?" diye sordum.
"Hayır" diye boş bir şekilde yanıt veriyor. Limuzinden inerken ağzım yemekle doluyken, içimden küfrediyorum. Jungkook ve ben binaya doğru ilerliyoruz. İçeri adım atar atmaz, beyaz bluz ve siyah etek giymiş, göz alıcı bir şekilde giyinmiş, güzel, esmer bir kadın bizi karşılıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"