54 bölüm

526 30 4
                                    

Araba yolculuğunun tamamı sessizdi. Beklenmedik bir haber yüzünden kalbim paramparça oldu, çaresizce bunun bir yalan olmasını diledim. Jungkook'un ölmesine imkan yok. Bu doğru olamaz. Şu anda zarif bir şekilde tasarlanmış, yeni çarşafların benim için değiştirildiği bir odadayım. Taehyun yemek yememiz için yiyecek almaya gitti. O gittiğinden beri tek yaptığım ağlamaktı. Haberi duyduğumdan beri hissettiğim tek şey boşluk. Jungkook'un Luna'nın dairesine bir daha dönmemesine şaşmamak gerek. Ben ağlarken, Jungkook'un cansız bedenini kendi evinin zemininde hayal eden korkutucu bir görüntü zihnimde beliriyor. Etrafını saran bir kan gölü. Bu şekilde düşünmek istemediğim için bu görüntüyü bir kenara iterek başımı salladım.

"Onu görmem lazım," diye mırıldandım kendi kendime, aniden onu bulmaya yönelik güçlü bir istek duydum. Uzun kollu gömleğimin arkasıyla ıslak, lekeli yanaklarımı silerek yataktan kalktım. Kapıya doğru yürüdüm ve içeri girmeye hazır bir şekilde elimi kapı koluna koydum ama kapı kolu dönmüyordu. Kapı tokmağını sertçe çevirirken kilitli olduğunu fark ederek paniğe kapıldım. Taehyun beni bu odaya kilitledi.

"Pislik," diye homurdandım. Arkamı dönüp odayı taradığımda bir pencere fark ettim. Pencereye doğru koşarken beyaz perdeleri kenara ittim ve Jungkook'un malikanedeyken yaptığı gibi beni içeri kilitleyen parmaklıkların olmadığını fark ettim. Pencereyi kaydırarak yan taraftaki küçük kilitlerin kilidini açtim. Başımı dışarı uzattığım anda içinde bulunduğum odanın, buraya ilk geldiğimde fark etmediğim bir ormana baktığını fark ettim.

Kapının diğer tarafında ayak sesleri duyuluyor. Hemen ama dikkatlice bacağımı pencerenin üzerinden kaydırıp yere basıyorum. Bu adım tamamlanır tamamlanmaz. Diğer bacağımla resmen kendimi küçük evden dışarı çıkarırken aynı işlemi tekrarlıyorum. Kaçtığımı öğrendiklerinde bunun bana biraz zaman kazandıracağını umarak pencereyi indirdim. Pencere tamamen kapanınca hiç vakit kaybetmeden arkamı dönüp ormana doğru hızla koştum.

İhtiyacım olan son şey, daha bir yere varamadan birinin beni yakalaması. Havanın karanlık, soğuk ve rüzgarlı olması tüylerimin diken diken olmasına neden oluyor. Ne yazık ki uzun kollu bu havada beni sıcak tutmaya yetmiyor. Daha da kötüsü, nerede olduğum hakkında hiçbir fikrim yok. Tek umudum yakın zamanda bir eve ya da sokağa rastlamak, ama şimdilik tek gördüğüm ağaçlar, bir sürü ağaç.

-----------------------

Sonsuzluk gibi gelen bir sürenin ardından. Sonunda geçen arabalarla dolu bir cadde görüyorum. Ağırlığımdan dolayı ayaklarım ağrıyor ve dizlerim her an düşme tehlikesiyle karşı karşıya. Sokağa çıkana kadar kalan azıcık gücümle yürümeye devam etmeyi başarıyorum. Birinin durup beni gitmem gereken yere kadar bırakma nezaketini göstermesini umarak yumruğumu kaldırdım. Birkaç araba beni görmezden gelerek yanımdan geçti ve sonunda biri durup içeri girmemi işaret etti. Açık pencerenin yanına eğilerek arabaya doğru yürüdüm.

Yaşlı adam şaşkinlikla karnıma bakarak endişeyle "Hastaneye gitmeniz mi gerekiyor beyfendi?" dedi.

"Evet lütfen." dedim aceleyle kapıyı açıp içeri girerken. Oturduktan sonra "Üstüne bastıniz," diye ekledim. Yaşlı adam daha fazla vakit kaybetmeden gaz pedalına basıp arabayı sürdü.

"Bugün meydana gelen bir silahlı saldırı olayını duydunuz mu?" diye sordum, gidilecek doğru yerin hastaneye gitmek olduğunu umuyordum. Eminim artık herkes ne olduğunu biliyordur ve belki de Jungkook yakalanmıştır. Jungkook'un öldüğünü fark ettiğimde utanıyorum.

"Ah evet, bugün erken saatlerde haberlerde iki tanınmış mafya çetesinin savaşta olduğunu gördüm.

hâlâ tüm bunların gerçek olduğunun şokundayım. Keşke bunların hepsi yalan olsaydı. Hepsi sadece bir kabus, bu yüzden uyanıyorum ve Jungkook'un yanımda yattığını görebiliyorum, bana gülümserken, yumruğu yanağımda dairesel hareketler yapıyor, ben de her sabah yaptığım gibi her şeye hayranlıkla ona bakıyorum. Ancak, kendimi ne kadar çimdiklesem de yanımdaki yaşlı adamı ve karanlık yolda doğruca ilerlediğimizi görüyorum, bu da umutsuzca dilediğim şeyin benim gerçekliğim değil, sadece bir dilek olduğunu doğruluyor.

"Ölülerin kimlikleri henüz belirlenmedi mi?"

"Hayır. Buradaki yetkililer her kim olursa olsun mafya liderlerinden korktukları için onların da öyle yapacaklarını sanmıyorum."

umutsuzca bilmeye ihtiyaç duyduğum cevabı verebileceğini umarak ofladım. Ya hayatımı kötü yönde değiştirebilecek ya da bana umut verebilecek bir cevap. Doğrulanırsa beni sonsuza dek değiştirecek cevap. Ne olursa olsun tek bildiğim Jungkook'u son bir kez görmem gerektiği.

Hayatımın aşkına veda etmek bana acı verse de.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin