Taksi şoförü arabayı tamamen durdurarak, "Bu, gitmek istediğim en uzak mesafe" dedi. Jungkook'un bölgesinden bir blok ötedeyiz, yürümekten çekinmediğim için bu benim için çok da önemli değil. Ancak son birkaç gündür dinlenmediğim için ayaklarımın daha sonra şikayet edeceğinden eminim. Hizmetini ödemeden çıktığımdan beri bana küfürler savuran taksi şoförünü dinlemek için geri dönme zahmetine girmeden, tek kelime etmeden kapıyı açıyorum. Soğuk esinti hassas cildime dokunuyor ve tüylerim diken diken oluyor. Ne yazık ki, en azından bu soğuk kış havasında bana yardımcı olacak bir kazağım yok, bu yüzden kaldırımda yürürken onu görmezden gelmek zorunda kalıyorum. Attığım her adımda bölgeye yaklaştıkça daha da kaygılanıyorum.
Jungkook'un mülküne, yani evime adım attığımda ne bekleyeceğime dair hiçbir fikrim yok. Peki ya bu iyi bir fikir değilse? Belki de onu kontrol etmek yerine Luna'nın evine gitmeliydim. Her ne kadar bilincini kaybedecek kadar vahşice vurulduğunu bile bile bunu yapmadığım için vicdanım beni azarlasa da En azından gidip onu kontrol edebilirim ama Jungkook aklımı tüketiyor. Şu anda umursadığım tek şey kocamı hayatta ya da ölü olarak bulmak. Bunun mümkün olabileceğini düşünmek istemesem de bu düşünce beni utandırıyor. Tek bildiğim onu görmem gerektiği. Onu son bir kez görüp hayatımı ne kadar değiştirdiğini ve onu ne kadar sevdiğimi söylemem gerekiyor. Şansım varken işleri doğru yapmadığım için ne kadar pişmanım.
Uzun, soğuk ve kaygılı bir yürüyüşün ardından. Sonunda malikaneye varıyorum. Kapılar, beton zeminin her tarafına serilen kurşunlarla parçalanıyor. Kurşunlar omurgamdan aşağı ürpertilerin inmesine neden oldu. İçeri girdiğimde hemen yerdeki cansız bedenleri fark ettim. Önümdeki korkunç manzara karşısında ellerim titremeye başlıyor. Her yerde cesetler, sayısız cesetler ölüyor. Bu zavallı bireylerin ne kadar süredir cansız bir şekilde ortalıkta yattığı hakkında hiçbir fikrim yok, ancak ne kadar olduğuna dair bir tür teorim var. Açıkçası henüz hiçbir yetkili veya emt buraya ayak basmadı.
Jungkook'un bir zamanlar benim için yaptığı bir tabloyla beni şaşırttığı yere dümdüz bakıyorum, şimdi yere yıkılmış durumda. Onun bu konuda ne kadar uğraştığını ve şimdi onun emeğinin milyon parçaya bölündüğünü bilerek kalbim mideme düşüyor. Şu anda boğazımın arkasında sıkışan yumruyu yutkunuyorum. Devam etme cesaretini kendimde buluyorum. Dikkatli olun kimsenin üzerine basmayın. Sonunda tamamen kırılmış olan kapının önünde duruyorum. Konağın içine bir adım attığımda etrafta daha fazla cesedin yattığını görüyorum.
Bugün kelimenin tam anlamıyla kahrolası bir gün.
"Lütfen ölme Jungkook," diye mırıldandım kendi kendime, hâlâ onu canlı bulacağıma olan inancımı koruyordum. Burada olmak ve bir mafya savaşının sonraki etkisine tanık olmak gerçekten umudumu ikinci kez tahmin etmemi sağlıyor ama şüpheye kapılmaya cesaret edemem. İmkansız, Jungkook'la yaşadıklarımı ben de yaşadım ve hikayemizin bu şekilde bitmesi için yollarım yeniden kesişti. Hiçbir yolu yok. Yirmi dakika boyunca tüm malikaneyi taradıktan sonra hiçbir yerde Jungkook'dan iz yoktu. Şimdi üst katta bir odaya giriyorum. Daha önce var olduğunu hiç bilmiyordum.
Bir çocuk odası.
Gözlerim hemen sulanıyor, dudaklarım ağlamanın eşiğinde titriyor ve daha önce hiç farkına varmadığım bu güzel odaya bakmaktan konuşamayacak kadar donup kaldığım için bacaklarım her an yıkılma tehlikesiyle karşı karşıya kalıyor. Renkler güzelce boyanmış beyaz, kömür ve griden oluşur. Oğlumun ultrasonunun resminin bulunduğu duvarın yanına siyah ahşap bir beşik yerleştirildi. Jungkook'un adamlarına övündüğü, bebeğimizin cinsiyetini gösteren fotoğrafın aynısı. "JJ." adı resmin üstündeki duvara sabitliydi.
Artık gözyaşlarımı tutamayarak her şeyi çok daha yakından görerek içeri girdim. Şu an ağlayan bir perişanım. Beşikte doldurulmuş maymunlar, filler ve tavşanlar oturuyor, ben de peluş hayvanları koklayarak yukarı kaldırıyorum. Jungkook'un bunu oğlumuz için yaptığını fark ederek gözyaşları yanaklarımdan süzülüyor. Bu çocuk odasını ne zaman başlattığı ya da bitirdiği hakkında hiçbir fikrim yok, bana bundan hiç bahsetmedi, ama bu hareketi, ilk etapta ayrıldığım için kendimi suçlu hissetmem için yeterli. Jungkook onunla ilk tanıştığımdan beri gerçekten değişti. Bana söz verdiği her şeyi gerçekten yaptı ve ben bunu mahvettim.
Ailemi ayırdım.
Benim tek ailem.
Doldurulmuş hayvanları beşiğe geri koydum ve ayakkabımın altından camın kırıldığını duyunca hızla durdum. Ayağımı yana kaldırıyorum, yere serilen bir çerçeveyi görüyorum, devasa karnımdan dolayı dikkatlice çömeliyorum. Bu Jungkook'la benim düğün günümüzde çekilmiş bir fotoğrafımız. Jungkook ve ben birbirimizin kollarına sarılmış halde kameraya gülümsüyoruz. Parmağımı Jungkook'un yakışıklı yüzünde gezdirdim ve keşke o günü tekrar yaşayabilseydim. Her ne kadar ben zorla beklenmedik evliliğe bu kadar karşı olsam da. Hala sevdiğim adamla evlendim. Her şeyin eskiye dönmesini ne kadar isterdim. Artık her şey o kadar karışık ki.
Kook'u mu çok özledim.
Aniden aşağıdan gelen bir gümbürtü duydum ve burada kimin olabileceğini bilmeden aşırı bir korku hissederek beni düşüncelerimden kurtardı. Çocuk odasından dışarı çıkarken çerçeveyi dikkatlice yere koydum.
"Burada olmalı."
Aşağıdan gevezelik eden erkek seslerini duyunca vücudumdaki her bir tüy ayağa kalkıyor. Bu sesler o kadar yabancı ki. Kesinlikle kızıl kartalların üyesi değiller.
Başka bir yabancı ses, "Burada olduğundan şüpheliyim" dedi.
Seslerden biri, "Yukarı bir bakacağım, bir şey olmazsa. Durumu Taehyun'a bildireceğiz, o da iyi göründüğümüzü bilsin" dedi.
"Kulağa iyi geliyor."
"Siktir," diye fısıldıyorum kendi kendime nereye gidip saklanacağımı bilmeden ileri geri yürüyorum. Ancak ağır ayak seslerini duyarak yaklaşıyor. ana yatak odasında onun dolabının içinde saklandım. Dolabın içinde beklerken işemek isteğini hissetmeye başlıyorum.
Doğanın çağrılarını görmezden gelerek kendi kendime "İşemek istemek için ne kadar yanlış bir zaman" diye mırıldandım. Mor saçlı, dikenli bir adamın odanın içinde dolaşıp her yeri tarayışını dolabın küçük bir gıcırtısından izliyorum. Ses çıkarmaya cesaret edemeyerek nefesimi tutuyorum. Adam tuvalete gidiyor, sonra dışarı çıkıp kapıya doğru yürüyor ve aniden duruyor. Kafası benim tarafıma doğru dönüyor. Kalbim göğsüme çarparak geriye doğru bir adım attım.
Mor saçlı adamın odadan çıkarken dinlediği alt kattan bir ses "Acele edin, açım" diye bağırıyor. Yakın etkileşimden alnımdaki ter damlacıklarını silkeledim. Ayak seslerinin kaybolduğunu duyunca, birisi hâlâ burada olabilir diye herhangi bir ses çıkarmaktan korkarak dolabın dışına çıkacak kadar cesaretimi topladım. Odadan çıktığımda aşağıya baktığımda kimsenin tam bir sessizlik ve yalnızlığın burayı tamamen kaplamadığını görüyorum.
Taehyun artık benim kaçışımdan haberdar olduğunu biliyordum. Her hareketimde son derece dikkatli olmalıyım. İstediğim son şey ona tekrar yakalanmak. Luna'nın evine gitmeye karar vererek malikanenin dışına çıkıyorum. Hiçbir yerde Jungkook'dan iz yok, bu da benim umudumu artırıyor artık. Eğer burada ya da ana hastanede değilse bu onun iyi ve hayatta olduğu anlamına gelir değil mi?
Luna'ya gitmek üzere bir taksiye binmek için ana caddelere çıkana kadar uzun ve zorlu bir yürüyüş yapacağımı fark ederek iç çekiyorum. Soğuk karanlıkta kaldırımda yürürken. Biraz başım dönüyor ve biraz terli hissetmeye başlıyorum. Bu mavi duygudan kurtulmak için iki kez göz kırpıyorum, ama ne kadar göz kırpıştırsam o garip duygu daha da kötüleşiyor. Yolun aşağısında, bulunduğum yere doğru bir aracın yaklaştığını görünce durdum. Parlak farlar beni tamamen kör ediyor ve yaşadığım her ne olursa olsun belirtilerimi çok daha kötü hale getiriyor. Görüşümde siyah noktalar belirmeye başlıyor ve saniyeler içinde hızla çoğalarak tüm görüş alanımı tüketiyor. Nefesim kesiliyor, en son buna benzer bir şey yaşadığımda tamamen baygın bir halde hastanede uyandığımda alnımda büyük bir şişlikle uyandım.
"Yardım edin." Gücümü ve kontrolümü kaybederek dizlerimin üzerine çökerek nefes alıyorum. Bayılmaya başladığımda aklımı bir kasırga ele geçiriyor.
"İşte orada!"
Karanlık hakim olmadan önce duyduğum son şey bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"