Bütün bu şakacı durumunun üzerinden birkaç gün geçti. O zamandan beri hiçbir şey olmadı, bu yüzden tamamen minnettarım. Taehyun iki gün önce iş gezisinden döndü. Beni bu gece randevuya davet etti, beni nereye götürdüğünden emin değildim. Tek bildiğim bu akşam sekize kadar hazır olmam gerektiği.
Bugün vardiyam erken bitti, bu yüzden hemen eve koştum ve bu akşam için hazırlandım. Ağır hamile olduğum için rahat bir kıyafet bulmak zor, bu yüzden siyah tayt giyiyorum ve Taehyun'un bana iş gezisinden getirdiği güzel bir paltoyu atarak güzel, bol bir bluzu üzerime atıyorum. Sarı Saçlarımı güzelce taradım adece rimel ve göz kalemi uyguladım. İşim bittiğinde kapı çalındı, muhtemelen Taehyun beni bu sürpriz randevuya götürmeye hazırdı. Kapıyı açtım ve tabii ki ela gözleri benimkilere kilitlendi.
"Merhaba güzelim" dedi tatlı bir şekilde mükemmel beyaz dişlerini gösteriyor.
"Yakışıklı görünüyorsun," diye cevap verdim her kelimeye anlam vererek. Taehyun gerçekten de çok yakışıklı, her zaman en iyi takım elbiselerini giyiyor. Kolonyası her zaman güçlüdür ama hoş bir kokuya sahiptir. Her ne kadar kendim tanımak istemesem de Bunun gibi küçük şeyler bana Jungkook'u hatırlatıyor. Ancak geçmişimden devam etmek isteyerek onun anısını her zaman bir kenara itiyorum.
"Peki nereye gidiyoruz?" diye sordum arkasından soğuk esintinin tenime çarptığını hissederek.
İçeri girmem için kapıyı açarken, "Sürprizlerden gerçekten hoşlanmıyorsun değil mi?" diye kıkırdadı.
"Dürüst olmak gerekirse pek öyle değil."
"Meydan okuma kabul edildi. Size sürprizleri sevdireceğim, sadece izleyin beyfendi," diye göz kırpdı ve kısa bir süre sonra bu sürpriz randevuya doğru giderken arabayı garaj yolundan çekmeye başlıyor.
Bir süre araba sürdükten sonra New York şehir merkezine doğru yola çıkıyoruz, her tarafta Noel ruhunu canlandıran çeşitli renklerde ışıklar titriyor. Etrafa bakınca ışıklar, ağaçlar, oyun kabinleri ve eğlence araçlarıyla dolu devasa bir park görüyorum. Çocuklar, gençler, yetişkinler ve yaşlı çiftler her yerde eğleniyor. Çocukların parkın her yerinde koşarak rengarenk oyuncaklara ve güzelce dekore edilmiş ağaçlara hayranlıkla koştuğunu görmek, bir gün oğlumun da aynı şeyi yapıp hayatın güzelliğine hayran kalarak ortalıkta koşacağını bilmek kalbime neşe getirdi.
Arabadan çıkarken önümdeki güzelliğe hayran kalarak "Burası çok güzel" diye mırıldandım.
Taehyun gülümseyerek "Beğeneceğini biliyordum" dedi.
"Her ne kadar biraz beklemek gerekse de buradaki herkes Noel için çok heyecanlı, değil mi?"
"Tabii ki, yani burada her yıl yeni yıl oluyor, sonuçta tatil ruhu var, biliyorsun değil mi?"
"Doğru... Bunu biliyordum," diye kıkırdadım.
Taehyun ve ben parkta yürüyoruz ve New York'taki topluluk ve liseler tarafından dekore edilen her ağacı gözlemliyoruz. Yaratıcılık bu dünyanın dışında.
Taehyun aniden cüzdanını çıkararak "Biraz sıcak çikolata ister misin Jimin?" diye sordu.
"Evet lütfen, burada benim paramı ödeyeceğim-"
"Anladım. Beni burada bekle," dedi aceleyle yanımızdan uzak olmayan küçük kulübeye doğru yürüdü. Çantamın fermuarını tekrar kapatarak beyaz, mavi ve altın renklerini seven yeni bir Noel ağacına yeniden odaklanıyorum. Frost, ağacın her yerine yayılarak ona kış havası veriyor. Ağacın etrafında beyaz, mavi, altın, kırmızı, mor ve yeşil ışıklar rastgele yanıp sönerken, üzerlerinde kırağı ve biraz beyaz ve altın parıltılı mavi, beyaz ve altın süslemeler muhteşem bir şekilde parlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"