Jungkook'un Taehyun'u karşı savaşmak için Rios'la birlikte ayrılmasının üzerinden saatler geçti. Luna ve ben şu anda kanepede oturup iki kayıp köpek yavrusu gibi bir telefon görüşmesi ya da bize neler olduğunu bildirecek herhangi bir şey bekliyoruz. Kocam için duyduğum yoğun endişeden dolayı hiçbir şey yiyemediğim için iliklerime kadar hasta hissediyorum. Aklımdan o kadar çok "eğer olursa" geçiyor ki, ara sıra böyle düşündüğüm için kendimi azarlamak zorunda kalıyorum.
Aniden Luna ve ben kapının çalındığını duyunca kanepeden fırladık ve Luna kapıyı ardına kadar açmak için acele etti. Bundan sonra ne yapacağımı bilemediğim için korkudan titriyorum. Luna kapıyı açar açmaz. Şok içinde irileşen koyu kahverengi gözlerini kapatmaya çalıştı ama uzun boylu, dövmeli, gümüş saçlı bir adam içeri girip Luna'yı şiddetli bir şekilde yere ittiğinde başarısız oldu.
Adamla dövüşmek için ayağa kalkmaya çalışmasını izliyorum ama adamın suratına yumruk atması onun için hiç de zorlayıcı değil. Dehşet içinde çığlık atarak bu adama, bir kadına merhamet etmesi için, onu incitmeyi bırakması için yalvarıyorum. Şaşırtıcı bir şekilde, boş boş bana bakarken silahını Luna'ya doğrultarak yerden sağlam bir şekilde ayağa kalkmayı bıraktı. Çok geçmeden iki adam daha silahlı olarak kapıdan içeri giriyor ve sanki ben bir tehdit değilmişim gibi beni görmezden geliyorlar, ki ağır hamile olduğumdan beri öyle olmadığıma eminim ve bu kadar aptalca bir şey yapmazdım. kendime ve çocuğuma zarar veriyorum. Ancak neden bağlanmadığımı veya hedef alınmadığımı kendime sormam beni hâlâ şaşırtıyor.
Dikkatimi her yeri araştıran adamlardan uzaklaştırırken, o tanıdık ela gözlerle odak noktamı kilitlerken derinden tanıdık bir ses, "Jimin," dedi. Jungkook tekrar hayatıma girdiğinden beri unutmayı başardığim Taehyun kapı pervazının yanında durmuş bana bakıyor. Varlığımla dudaklarında bir gülümseme oluştu.
"Burada ne yapıyorsun?" Luna ve benim onun tarafından nasıl bulunduğunu öğrenince kafam karıştı.
"Tıpkı kocan gibi Benim de kendi kaynaklarım var. Şimdi gidelim" diye aceleyle cevap veriyor.
"Onun benim kocam olduğunu nereden biliyorsun? Dur bir dakika, yani bu bildiğin anlamına geliyor..."
"Bu konuyu seni güvenli bir yere götürdükten sonra konuşacağız," diyerek aceleyle sözümü kesen Taehyun, elimi tutup beni dışarı çıkarırken konuştu.
"Hayır," Luna ses tonuyla öfkeyle bağırdı. Taehyun boş bir ifadeyle "Onun hayatına son verin" diye talep etti.
"Hayır, lütfen Taehyun. O benim en iyi arkadaşım. Merhamet et." Yerimde duran elinden kurtuldum. Taehyun, Luna ve bana bakarken yüzünde şaşkınlıkla bana doğru dönüyor.
"En iyi arkadaş mı?" Taehyun kaşlarını çattı.
"Evet, eğer bana karşı bir hislerin varsa lütfen yalvarırım ona zarar verme. O misilleme olarak bir şey yapmaz değil mi Luna?" dedim olabildiğince sakin bir şekilde Luna'ya bir göz atarak. Luna ara sıra Taehyun ile benim aramıza bakıp sessiz kalıyor. Ona ölümcül bakışlar atmasından ne kadar nefret ettiğini anlayabiliyorum. Kızıl Kartallar ile Taehyun arasındaki rekabet hakkında hiçbir fikrim yok ama her ne ise, bu çok derin.
"Hiçbir şey yapmayacağım. Gitmenize izin vereceğim" diyor zorla. Luna'nın muhtemelen şu anda kendisinden nefret ettiğini biliyorum ama onun hayatının bu aptal rekabetten daha önemli olduğuna eminim. En azından ben bunu umuyorum.
"Görüyorsun. Lütfen ona zarar verme. Hadi gidelim," diye güvence verdim. Taehyun az önce ona önerdiğim şey üzerinde oyalanmak için biraz zaman ayırdı. Bana kolaylık sağlamak için başını sallayarak gergin kaslarımı anında gevşetti. Ancak göz açıp kapayıncaya kadar. Silahını alıp kafasına vuran adamlarından birine işaret verirken onu anında bayıltmasını izliyorum. Şiddet eyleminden dolayı dehşet içinde çığlık attım.
"Luna!" diye bağırıp yanına koşmaya çalışıyorum ama Taehyun beni tutuyor.
"O iyi, birkaç dakikaya uyanacak" diyor parmaklarını benimkilerin arasına geçirerek beni dışarı çıkardı.
"Ona zarar vermeyeceğini kabul etmiştin!"
Luna'nın dairesinden çıkarken Taehyun, "Ve ben de Jimin ile olan anlaşmaya uydum, ama sırtımızı döndüğümüzde onun hiçbir şey denemediğinden emin olmak zorundaydım. Özellikle de nereye gittiğimizi izlerken," diye açıkladı. Luna'yı incittiği için ona kızarak karşılık vermiyorum. Umarım iyidir ve Jungkook onu yakında bulur. İşte o zaman Jungkook'u düşündükçe boğazım kuruyor. Eğer Taehyun burada benimleyse kocama ne oldu? Saatler önce Jungkook'un gitmesinin asıl sebebi Taehyun'du ama o burada, yani...
"Daha önce Jungkook'un evine saldırmamış mıydın?" diye endişeyle mırıldandım.
"Evet" diye yanıtlıyor Taehyun. Aceleyle girdiğimiz apartmanın önüne siyah bir kamyon park edilmiş durumda.
"Ne oldu?"
"Jeon Jungkook'u önemsediğin için mi yoksa ondan nefret ettiğin için mi soruyorsun?" Sürücü gaz pedalına basıp bizi Luna'nın bölgesinden uzaklaştırırken Taehyun kaşını kaldırıyor bana. Cevabımı düşünmek için biraz zaman ayırdım. Taehyun gerçekte kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Tek bildiğim onun da kocam gibi bir mafya lideri olduğu. Ancak karakteri hakkında hiçbir fikrim yok. Kendisini New York'ta tanıtma şekli her şeyden önce bir gösteri olsa gerek. Bebek babasınin bir araba kazasında ölmesi ve Jungkook ile korkunç bir ilişkisi olması hakkında nasıl konuşacağımı hatırlamak, bana güvende olmak için Taehyun'a karşı tavrımı nasıl sürdürmem gerektiği sorusunun cevabını verdi.
"Ondan nefret ediyorum. Eğer sağlam kaynaklarınız varsa o zaman onunla benim nasıl olduğumuzu ve benim kaçtığımı bilmelisiniz." Nefret kelimesini kullanmaktan kalbimin acıdığını hissederek boş bir şekilde cevap verdim. Taehyun yalanıma kandığını doğrulayarak sırıtıyor.
"Evet biliyorum ve bu yüzden seni kurtardım" diye yanıt verir.
"Teşekkür ederim, kapana kısıldığımı sanıyordum
Tekrar."
"Benimle olduğun sürece asla tuzağa düşmeyeceksin. O aptala hiç benzemiyorum. Bir eşe nasıl davranılacağını biliyorum," dedi kendinden emin bir şekilde beni kendisine doğru çekerek. Başımı göğsüne yaslayarak zoraki bir şekilde gülümsedim. Her ne kadar ona bu kadar yakın olmaktan rahatsız olsam da. Birlikte oynamak zorundayım. Ancak Taehyun'un konuşmasıyla düşüncelerim kesintiye uğradı.
"Ve soruna cevap vermek gerekirse Jeon Jungkook öldü."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"