Luna içtenlikle, "Senin ve bebeğinin iyi olmasına sevindim" dedi.
"Bana iyi bir arkadaş olduğun için teşekkürler Luna." Her kelimeye anlamlı bir şekilde cevap verdim. Onunla tanıştığımdan beri onun sayesinde hayatım renklendi. Çılgın davranışlarıyla beni her zaman güldürdü ve karanlık günlerimi her zaman parlak günlere dönüştürdü ve bunun için her zaman tamamen minnettar olacağım. Bunun bir veda olduğunun farkında değil.
"Bana teşekkür etmene gerek yok Jimi. Seni bir erkek kardeşim gibi seviyorum." diyerek gülümsedi ve elimi biraz sıktı.
"Ben de öyle. Bu arada Jungkook nerede?" diyerek konuyu değiştim.
"Spor salonunda."
Taehyung alt kattan "Luna" diye bağırdı. Ben Jungkook'u bulmaya giderken Luna dadoğru yöneliyor.
Kapıyı çalmadan içeri girdiğimde Jungkook'un bankta oturup kendi selfiesini çektiğini gördüm. Sırtımı duvara yaslayıp kollarımı göğsümde birleştirerek yakışıklı hatlarına ve kaslı vücuduna hayran kaldım. Bu küçük sevimli anda kendimi gülümserken buluyorum ama birkaç saat sonra ne yapacağımı hatırladığımda o şey kayboluyor. Jungkook'un bugün adamlarıyla birlikte katılması gereken bir iş toplantısı var. İlk başta dün gece yaşananlardan dolayı yeniden program yapmayı düşünüyordu ama ben onu gitmeye ikna etmeyi başardım.
"Jungkook," dedim alçak sesle. Jungkook telaşlı bir ifadeyle hemen bana döndü ve her gece büyüyen hamile karnımı inceleyerek bana doğru ilerledi.
"Bir sorun mu var?" diye soruyor endişeyle.
"Hayır, iyiyim. Sadece ne yaptığını görmek istedim sanırım," dedim boş boş esneyerek.
"Jimin, olanlar için üzgünüm-"
"Seni affediyorum."
"Öyle mi?" cevabım karşısında kaşlarını çattı.
"Evet, oğlumun babasına gerçekten kin beslemek istemiyorum. Oğlum için her şeyi yaparım" dedim, kapıdan çıkmak için topuğumu çevirirken nedensel bir şekilde.
Jungkook aceleyle, "Jimin bekle," dedi. Başımı geriye çevirerek durdum. Gözlerimiz her zaman olduğu gibi birbirimize hayranlıkla kilitleniyor.
İlgimi çekerek "Sana gösterecek bir şeyim var" dedi.
---------------------------------
Jungkook ve ben, malikanesi çok büyük olduğundan varlığından bile haberdar olmadığım arka bahçeye doğru yürüyoruz. Bana göstermek istediği şey hakkında hiçbir şey söylemedi. Her zaman işleri berbat ettiğinde yaptığı şey bu olduğundan, bu konuda ne hissedeceğimden emin değilim. Bana hediyeler alır.
Siyah bandanasını kaparken, "Gözlerini bağlamam lazım," dedi.
"Hımm tamam," diye mırıldandım tüm bu sürprizin neyle ilgili olduğundan emin değildim. Jungkook beni kör ettikten sonra beni bu sözde sürprizin olduğu yere dikkatlice götürdü. Sonunda durdu ve kaslı kollarını belime dolayarak, içimde kelebekler uçuşan eliyle şişmiş karnımı ovuşturdu.
"Hazır mısın?" diye fısıldıyor sıcak nefesi tenime çarpıyor.
"Evet," diye mırıldandım. Kahve renkli gözlerimi karanlıktan kurtaracak şekilde siyah bandana yere düşer düşmez Gözlerim doğal güneş ışığının parlaklığına alışarak hızla açılıyor.
Odaklanmam netleştiğinde. Gözlerim şokla irileşirken çenem düşüyor. Önümde duvara kalıcı olarak basılmış güzel bir tablom var. Tamamen sessiz kalarak hakkımdaki her mükemmel ayrıntıyı incelerken elim ağzımı kapatıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Ação"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"