16 bölüm

916 50 5
                                    

"Jimin"

"Jimin uyan!"

Yataktan doğrulurken sırtımda hafif bir baskı hissettim ve bu da gözlerimi açmama neden oldu. Gözlerim Luna'ya kilitlendi.

"Senin burada ne işin var?" diyor tiz sesim.

"Dün gece ne yaptığını biliyorum," diye onaylamadan başını salladı. Nina'nın kan gölüyle çevrili soğuk beton zemin üzerinde yatan cansız bedenini hayal ederken dün geceki olaylar aklıma geliyor.

"Arkadaşımın ölmesi benim hatam Luna," diye acıyla çığlık atarak kendimi Luna'nın kollarına atıyorum. Luna ilk başta kaskatı duruyor ama sonra beni kucaklayarak okşayarak kucaklıyor. saçlarım "her şey düzelecek" diyor.

"Bunu nasıl söylersin? Benim sayemde iki kişi öldü," diye iç çekiyorum.

"O adam senin hatan değildi ve arkadaşına gelince, bunu yapmamalıydın," diye iç çekiyor o da.

"Umutsuzluk hakim oldu," diye burnumu çektim.

"Zaten bir plan yaptın. Buna sadık kalman gerek Jimin. Jungkook'la birlikte attığın adımlar artık silindi. Dün gece attığın bu umutsuz eylem seni tekrar birinci adıma geri götürdü," diyor Luna artık kucaklaşmadan uzaklaşarak açıkça. bana bakıyor. Her ne kadar kendime itiraf etmek istemesem de Luna kesinlikle haklı. Dün gece büyük bir hata yaptım. Neden Jungkook'dan uzaklaşabileceğimi düşündüğümü bilmiyorum. Şimdi aceleci kararım sayesinde Nina öldü ve her şey benim suçum.

"Boynunda ne var?" Luna'nın koyu kahverengi gözleri, boynumun yan tarafındaki morlukları incelerken genişliyor.

"B-beni boğdu," diye iki elimle yüzümü kapatırken sesim çatladı.

Luna, "Keşke şok olduğumu söyleyebilseydim ama durum böyle değil" dedi.

"Neden bu kadar psikopat?" diye homurdanarak gözyaşlarımın ıslak lekelerini yanaklarımdan sildim.

Luna omzunu aşağıya indirerek, "Ailesi onu bu hale getirdi," diye ofladı.

"Ne demek istiyorsun?" Hakkında hiçbir şey bilmediğim geçmişiyle ilgilenerek kaşlarımı çattım.

Jungkook'un aniden "Çık dışarı" demesi ikimizin de biraz geriye sıçramasına neden oldu. Luna tek kelime etmedi ve arkasına bakmadan yatağımdan kalkıp odadan çıktı.

Jungkook odamdan çıkıp kapıyı kilitlerken boş boş "Hazır ol, Cordova'ya satılıyorsun" diyor. Jungkook'un bana söylediklerini özümsediğimde kahve renkli gözlerim neredeyse yuvalarından fırlayacak. Jungkook'un reddettikten sonra neden beni Cordova'ya sattığını anlamak için kaşlarımı çattım ama sanırım artık beni hayatından çıkarmak istediğine göre onu gerçekten kızdırmış olmalıyım. Jungkook bir Yakışıklı Prens ideali değil, hayatımda tam bir kabustu. Ancak ben hala bir mahkumum ve bu yeni bir şey değil, tek fark artık yeni bir sahibimin olması. Sanırım tek umudum Cordova'nın Jungkook gibi bir psikopat olmaması.

------------------------------------

Cordova sakin bir tavırla, "Yakında satışa çıkacağını biliyordum" diyor.

Onun sözlerini görmezden gelerek açıkça "Param nerede?" Dedim.

Cordova siyah bir çantayı açarak, "Doğrudan konuya giriyorum... Anlıyorum, işte sipariş ve güzel için" diye yanıt verdi.

Rios yığınlardan geçen parayı alıyor ve bana başını sallayarak tüm miktarın orada olduğunu onaylıyor.

"Montoya, git Jimin'i getir," diye kesin bir emir verdim.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin