42 bölüm

478 32 12
                                    

İş toplantısının bitmesi sonsuza kadar sürdü. Aklım sadece Jimin'i düşünüyordu. Bunu telafi etmenin yollarını düşünüyordum, onun tablosu benim için ne kadar önemli olduğunu ona gösterecek bir şeydi. Söylediğim hiçbir şeye inanmadığını hissettiğim zamanlar oluyor, bu da beni rahatsız etmekten başka bir işe yaramıyor. Benim için ne kadar önemli olduğunu neden göremiyor? Onu gerçekten sevdiğimi neden göremiyor? Ben ona layık değil miyim?

Jimin'e akşam yemeği için sürpriz yapmaya karar verdim. Onu mahallemizdeki beş yıldızlı güzel bir restorana götürmedim. Belki bu onun seveceği bir şeydir.

"Rios, malikaneye geri dönmeni ve bugün ilerleyen saatlerde akşam yemeği planlarını kocama bildirmeni istiyorum."

Rios telefonunu çıkararak "Pekala patron, bizimle malikaneye dönmeyecek misin?" diye sordu.

"Henüz değil... Önce rezervasyon yaptırmam gerekiyor, sonra onu almak için geri döneceğim" diye yanıtladım. Rios ve diğer adamlar benimle yollarını ayırarak başlarını salladılar. Kendi arabama binip bu akşam eşim ve oğlumla yemek yiyeceğimiz restorana doğru yola çıktım.

----------------------------

Her şeyi bir araya getirdikten sonra. Nihayet bu geceki özel gün için eve dönmeyi hazır hale getiriyorum. Ancak ön kapılara yaklaştıkça adamlarımın yüzlerinde gergin ifadeler olduğunu fark ettim. İçeride devam eden hiçbir şeyi sorgulamamaya karar verdim. İçeri adım atar atmaz duruyorum. Gözlerimin okyanus mavisi gözlerle kilitlenmesi hiç hoşuma gitmiyor.

"Benim evimde ne işin var Rossi?!" Kapıyı çarparak dişlerimi gıcırdattım.

Rossi küstahça, "Hyuna hakkında duymak isteyeceğiniz çok önemli bilgilerim var" dedi. Yüzüne bir gülümseme yerleşti. Ona gözlerimi kısarak baktım. Yardım edemem ama Hyuna hakkındaki olası bilgilerini merak ediyorum. O ve ben yıllardır rakibiz. Ancak ben de yardım edemedim ama onun bir çocuk büyüttüğünü sanan düz karnını fark ettim.

"Şimdiye kadar gelmiş olman gerekmiyor muydu?" dedim boş bir sesle.

"Bana verdiğin parayı düzeltmek için kullandım. Benim hatam," diye esniyor Rossi.

Rios'a seslenmek için kenara çekilerek, "Kocam seni burada görmeden evimden defol," diye uyardım.

"Rios!"

Rossi, "Çok büyük bir sürprizle karşı karşıyasın," diye kıkırdadı ama ben ona ölümcül bir bakış attığımda hemen durdu. Rios hemen alt kata iniyor, darmadağın görünüyor, bana doğru koşarken alnından ter damlıyor.

"Konuşmamız lazım." dedi aceleyle ofisime doğru yürürken. Olumsuz bir içgüdüyü hissederek anında endişeleniyorum.

Ofisimde onu takip ederken endişeyle "Jimin ne bir şey mi oldu? Nerede? O iyi mi?" diye sordum.

Bana verdiği sessizlikten nefret ederek, "Jimin nerede? Cevap ver bana," diye homurdandım.

"Patron, malikanede değil, sonunda kaçmiş."

"Ne demek o malikanede değil?" Ne olduğunu anlamayarak çenemi sıktım.

Rios bana bir bardak viski uzatırken "Onu hiçbir yerde bulamıyoruz patron" diye açıklıyor.

Rios bana bir bardak viski uzatırken "Onu hiçbir yerde bulamıyoruz patron" diye açıklıyor. Bu, öfkemi hafifletmeme yardımcı olmak için yaptığı bir şey ama şu anda buna sahip değilim.

Viski bardağını sıkarak duvara fırlattim. Kırık camlar ahşap zemine düşdü.

Kapıdan içeri bakan bana muzip bir şekilde sırıtırken Rossi kaşını kaldırarak "Sana onun baş belası olduğunu söylemiştim" dedi.

"Seni saçından atmadan önce defol git!" diye bağırdım ona öldürücü bakışlar atarak. Rossi hemen kapıyı kapatır.

Rios'a, "Herkesi onu aramaya hazırlayın," diye emrediyorum. Beni sevdiğini söyleyip de böyle bir numara yapmaya nasıl cesaret eder? Beni en çok kızdıran şey bana itaatsizlik etmesi.

Tanrı aşkına, bana itaatsizlik etmemeyi daha iyi biliyor. Kaçabilmesi için bu toplantıya katılmam konusunda bu kadar ısrarcı olmasına şaşmamalı. Baştan beri onun tüm planı buydu.

Jimin benimle oynadı.

Rios, adamlarla acil bir toplantı düzenlemeye hazırlanırken "tamam patron" diye yanıt verdi.

Rios'a, "Bütün havalimanlarının, metroların, trenlerin ve tazıların maksimum gözetim altında olduğundan emin olun," diye talimat veriyorum, bir ileri bir geri yürürken kendimi kaybetmemek için elimden geleni yapıyorum. Rios, diğer adamlarla telefonda acil durum toplantısı hakkında konuşurken başını salladı. Öfkemi kaybetmemek ve bu lanet odayı mahvetmemek için elimden geleni yaparak sandalyeme oturuyorum çünkü şu anda yapmak istediğim tam olarak bu.

Rios kapıya doğru yürürken "Sana söz veriyorum patron. Onu bulacağız" diye güvence veriyor.

"Adamlara Jimin'e karşı nasıl davranacaklarına dikkat etmelerini söyle. Sonuçta o benim varisimi taşıyor. Biri ona zarar verirse kafalarını keserim. Açıkça anlatabiliyor muyum?" dedim ona açıkça dik dik bakarak.

Rios, kapıyı kapatarak dışarı çıkarken gergin bir şekilde "Çok net patron" diye yanıt veriyor. İçine buz koymaya gerek duymadan bir bardak daha alıp viskiyle dolduruyorum. Güçlü sıvıyı boğazımdan aşağı aktığını ve mideme ulaşana kadar yaktığını hissederek yutuyorum. Boş bardağı yanımdaki masaya çarptım. Yapabildiğim tek şey, üzerime bu pisliği yaptığı için Jimin'i nasıl disipline edebileceğimi düşünmekti.

Hayatımda ilk defa kendimi bu kadar aldatılmış hissediyorum. Jimin'e açıldım ve onu içeri aldım. Daha önce kimseyle yapmadığım bir şey. Onun için birçok yolumu değiştirdim. Beni gerçekten sevdiğine inanıyordum ama bunların hepsi onun kaçışı için bir plandı. Benimle ne kadar zamandır oynadığına dair hiçbir fikrim yok ama kesin olan bir şey var ki ben onun oyununda sadece bir evcil hayvandım.

Onu gerçekten tüm kalbimle sevdim. Bu kahrolası kalp, tek başına gelip onu diriltene kadar uzun zamandır ölüydü ve ne için? Böylece onu ihanetiyle bıçaklayabilir.

Sonra aklıma bir fikir geliyor. Çoğu kez hiç düşünmeden kasamı onun önüne açtım. Aniden sandalyeden kalkıp kasama doğru fırlayıp çerçeveyi sert bir şekilde yere fırlattığım düşüncesiyle irkiliyorum. Tam korktuğum gibi paranın kaybolması Jimin'inbiraz alması anlamına geliyor. Yumruğumu duvara vuruyorum.

"Bunu bana nasıl yaparsın?" diye mırıldandım kendi kendime.

Bu sabah masamda bıraktığım elmaslara baktığımda birkaçının kaybolduğunu fark ettim. Jimin benden, kendi kocasından çaldı.

"Lanet olası kaltak!" İznim olmadan akma tehdidinde bulunan gözyaşlarımı tutarak dişlerimi gıcırdatabildiğim kadar yüksek sesle bağırdım. Bana ihanet eden, oynayan ve benden çalan adam için gözyaşı dökmem mümkün değil. Annem haklıydı, bir Jeon sevmek için yaratılmamıştır. Artık nedenini biliyorum. İçimdeki bu acıyı dindirmeye çalışırken bir bardak daha viskiyi yudumlarken kalbim paramparça oluyor.

İznim olmadan dizlerim zayıflıyor ve çaresizce yere düşüyorum. Çığlık atmak, öldürmek ve tüm dünyayı yakmak istediğim için delirdiğimi hissederek saçlarımı kavradım. Eğer benden, özellikle de çocuğumla birlikte kaçabileceğini düşünüyorsa. Gerçekten başka bir şey daha geliyor.

Hiç kimse, yani hiç kimse Jeon Jungkook'a bulaşamaz.

Kızıl Kartalların lideri.

"Bu daha bitmedi."

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin