Jeon Jungkook tarafından bir kez daha kaçırıldığım birkaç gün oldu. Her ne kadar iştahımı kaybetmiş olsam da oğlumun ihtiyaç duyduğu tüm besinleri aldığından emin olmak için kendimi yemek yemeye zorluyorum. Buraya getirildiğimden beri Jungkook'u görmedim ama yine odadan çıkmama izin verilmedi. Her yemek bana aynı şekilde temiz kıyafetlerle getiriliyor. Şaşırtıcı bir şekilde, Luna beni ziyaret etmedi ve bu şekilde ayrıldığım için bana hala kızgın olup olmadığını merak ettim.
Ben onu düşünürken kapının çalınması beni düşüncelerimden ayırdı. Kim olabileceğinden emin olamayarak, "Evet?" dedim beceriksizce. Luna içeri adım attığında kapı açılıyor, yüzüne sempatik bir ifade yerleşiyor.
Luna kapının yanında dururken beni açıkça bilgilendirdi: "Jungkook öğle yemeği için aşağıda ona katılmanı istedi." Onunla nasıl konuşacağımı bile bilmeden huzursuzca ona doğru yürüyerek yataktan kalktım. Daha önce çok kolay olan şey artık karmaşık hale geldi.
"Uzun zaman oldu o günden bu yana-"
"Duymak istemiyorum." Luna ses tonunda hafif bir saldırganlık göstererek sözümü kesti. Şaşırtıcı bir şekilde, bir zamanlar iyi olan arkadaşlığımızın şimdi bu şekilde olmasını beklemediğim bu patlama karşısında şaşkına döndüm. Kaçış planlarım hakkında ona bilgi vermediğim için yaptığım şeyin oldukça boktan olduğunu biliyorum ama yine de ona güvenip güvenemeyeceğimi bilmiyordum.
"Luna ayrıldığım için üzgünüm. Kendi nedenlerim vardı ve sana güvenip güvenemeyeceğimi bilmiyordum." Onun emrini umursamayarak açıkça söyledim. Söylenmesi gerekiyordu.
"Rahatsız oldum Jimin. Seninle en iyi arkadaş olduğumuzu sanıyordum ama burada bana güvenmediğini söylüyorsun. İnsanların beni küçümsemesine alışkın olmama rağmen bu çok hoş değil." Koridorda hızlanırken alay ediyor ve arkamdayım.
"Sen Jungkook'un kuzenisin ve kızıl kartalların bir parçasısın, elbette sana kaçışımı anlatmaktan korkuyordum. Söyle bana Luna, eğer sana kaçtığımı anlatsaydım bunu bir sır olarak saklar mıydın ve bu işi benim yapmama izin verir miydin? ?," dedim sert bir şekilde ona yetişip şimdi aşağıya iniyorum.
Luna sessiz kalıyor ve sanki sorumun üzerinde duruyormuş gibi dikkatini yere çeviriyor. Şu anda mutfaktayız ve Luna kendisini duyurmadan arka kapıdan çıkıyor. Luna'nın tamamen ortadan kaybolmasını izleyerek kapı çerçevesinin yanında beceriksizce durdum.
"Otur," Jungkook yemek masasının diğer ucunda oturup şahin gözleriyle beni izleyerek şarabından bir yudum almayı ısrarla talep ediyor. Dün odadaki tek lambayı duvara kırdığında ne kadar çabuk öfkelendiğini hatırlayarak dediğini yapıyorum. Artık gece vakti yaklaştığında bundan dolayı Işığa erişimim olmadan karanlıkta sıkışıp kaldım. Bir kez masanın diğer ucuna oturdum. Kollarımı hamileliğim nedeniyle büyüyen göğüslerimin üzerinde kavuşturarak sandalyeye yaslandım.
Jungkook sinirle, "Gel, yanıma otur," diye homurdandı.
Rossi'yi öptüğü anısı yeniden aklıma gelirken, ona karşı kontrol edilemeyen bir öfke hissederek aceleyle "Neden buradayım?" dedim. Bu düşünce beni rahatsız ediyor. Dünden beri beni derinden rahatsız eden bir şey oldu.
"Oğluma gerçek bir akşam yemeği yediriyorum. Şimdi kıçını buraya getir..."
"Tamam." Gözlerimi devirerek aniden ayağa kalktım ve sandalyenin fayans zemine düşmesine neden oldum. Öfkeyle Jungkook'a doğru ilerledim ve aynı zamanda neden olduğundan emin olmadığım bir şekilde midemde bir karıncalanma hissettim. Tamam, belki nedenini biliyorum. Yanında bir yere oturmak. Yardım edemiyorum ama nefesimi tutuyorum ve hemen kendime nefes almamı hatırlatıyorum, öyle bir korku hissediyorum ki üzerimde olan güçlü bakışının bende tam da bu anda ortadan kaybolma isteği uyandırdığını hissediyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Aksi"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"