10 bölum

1.1K 54 3
                                    

Odaya adım atıyoruz, gözlerim kum torbaları, boks eldivenleri ve her türlü silah, bıçak, muşta, bomba, şok tabancası ve ninja yıldızlarıyla dolu büyük odayı tarıyor. Burası tam anlamıyla bir suikastçı filminden bir sahneye benziyor. Tüm bu silahları, özellikle de o günahkar silahları görmek, vücudumdaki tüm tüylerin diken diken olmasına neden oluyor, omurgamda bir aşağı bir yukarı ürperti hissediyorum.

"Rahatla." Luna bugünkü işine hazırlanırken sırıtıyor. Aniden, yaklaşık on kaslı adam odadan geçerek Luna ve benim dimdik sıraya girmemizi dikkatle izledi.

Onları nasıl eğiteceğiz?

Diaz kapıyı arkasından kapatarak "Onun burada ne işi var?" diye konuşuyor.

Luna, "O bizim yeni kızıl kartalımız ve şu anda ortağım olarak çalışıyor" diye yanıtlıyor.

Diaz kıkırdayarak "Onun bu işe uygun olmasının hiçbir yolu yok" dedi. Her ne kadar Diaz benim hakkımda kesinlikle haklı olsa da. Beni herkesin önünde küçük düşürmesi hâlâ beni sinirlendiriyor.

"Ne de olsa benim tarafımdan eğitileceğini öğrenecek artık çeneni kapat ve buradan defol. Jungkook'un seni Jimin'i takip etmen için gönderdiğini biliyorum." Luna kollarını göğsünde kavuşturup ayağını yere vurarak kaşını kaldırdı.

Diaz odadan çıkarken topuğunu çevirerek, "Bana hâlâ o öpücüğü borçlusun," diye göz kırpıyor. Bu ikisinin küçük liseliler gibi flört ettiğini, öyle bariz bir duygu yokmuş gibi davrandıklarını görünce dudaklarımda bir gülümseme oluştu. Luna ilgilenmiyormuş gibi gözlerini deviriyor ama zorla tutmaya çalıştığı o küçük sırıtışı görmek için dahi olmaya gerek yok.

Luna yüksek sesle "Pekala hanımlar antrenmana başlayalım" dedi.

Hanımlar?

Luna açıkça "Jimin'i izleyin ve öğrenin. Dikkat edin çünkü sıra sizde" diyor. Dövüşmeye başlayan Luna ve adamlara dikkatle bakarak tükürüğümü yuttum. İlk başta Luna için korktum çünkü bunlar güçlü adamlar 1.80 boyunda minyon bir kadına karşı çıkıyordu ama şimdi Luna'nın işini yaptığını gördükten sonra. Artık erkekler için korkuyorum. Luna tam bir vahşi. Luna, bileşenini matın üzerine fırlattığında, onu acı içinde kıvrandırıyor. Koyu kahverengi gözleri benimkilere kilitleniyor.

Pozisyona hazırlanırken "Sıra sende" diyor.

Luna'ya karşı çıkmanın endişesini hissederek "Hiç kavga etmedim" diye kekeledim.

Luna "Öğrenecek olman önemli değil" diye gülümsüyor.

Sırf Jungkook'un güvenini kazanmak için bunu yapmak zorunda olduğuma inanamıyorum.

Buradaki karateci çocuk/ninjanın kıçımı tekmelemesine hazırlanmak için mindere çıkıp Luna'ya doğru yürüyorum.

Yüzümden sadece birkaç santim uzakta önüme adım atarak, "Bana yumruk at," dedi.

"Ah," diye mırıldandım.

"Yap şunu" diyor Luna.

"Yapamam." Kekeleyerek nefes alıyorum.

Luna kıkırdayarak "O kadar korkaksın ki Jungkook'un sana el sürmesine şaşmamalı" dedi.

"Affedersiniz?" Onun bu alçak darbesini anlamayarak kaşlarımı çattım.

"Jimin ne kastettiğimi duydun. Jungkook'un ve hatta Rossi'nin üstüne bir paspas gibi basmasına izin verdiğin için sana her ne derse desin mat denebilir. Sen çok zavallısın," Luna muzip bir şekilde sırıtıyor.

"S-"

"Başına gelen onca şeyden sonra. Jungkook'un özgürlüğünü elinden alması, tokatlar, sana ateş edilmesi, saçlarının çekilmesi ve kafese kapatılmış bir hayvan gibi davranılmasından sonra yaptığın tek şey küçük bir orospu gibi ağlamak. Kahretsin, Rossi'nin neden daha iyi olduğunu şimdi anlıyorum. Jungkook'a yakışır," diye mırıldandı Luna sözümü keserek. Ve böylece yumruğum çenesine çarpıyor ve onun matın üzerine düşmesine neden oluyor öfke tüm vücuduma yayılıyor. Tükürdüğü her kelime beni derinden yaralıyor ve Jungkook'la tanıştığımdan beri yaşadığım cehennemi hatırlatıyordu.

"Çok sert vurdun ufaklık." Luna heyecanla ellerini çırptı.

"Az önce sana vurdum, bana kızgın değil misin?" Onun tepkisi karşısında kafam karışarak kaşlarımı çattım.

"Hayır, gurur duyuyorum," diye cevap verdi, iki ayağının üzerinde durup, başparmağını erkeklere ve bana doğru uzatarak sırıttı.

"Öfkemi tetikledin, değil mi?" Sonunda Luna'nın ne yaptığını görünce ofladım.

Luna kararlı bir şekilde "Arkadaşımın antrenman seanslarımız sırasında kullanmanız gereken şey olduğunu, aslında sizin Red Bull'unuz olduğunu anladınız mı?" dedi.

"Geri kalanınız anlıyor mu? Burada açığa çıkması gereken şey öfkedir." Luna adamlara yüzündeki ciddi ifadeyi duyurdu. Eğer Jungkook'un deli olduğunu düşünseydim, kuzeni Luna da en az onun kadar çılgındı ama onda gerçekten hoşlandığım bir şey var. Durumumda bana kendi tuhaf yöntemiyle yardım ediyor.

Luna bana doğru yürürken, "Artık erkekler atış alıştırması yapıyor" diye emrediyor.

"Seni daha çok kızdıran ne oldu? Jyngkook'un sana yaptığı saçmalıklar mı yoksa Rossi'nin Jungkook'la birlikte olması mı?" Luna kaşını kaldırdı.

Luna'dan uzaklaşırken gözlerimi devirerek, "Rossi ve onu daha az umursabiliyorum. Onun psikopat kıçına sahip olabilir," diye homurdandım.

"Sen öyle diyorsan" Luna kaşlarını bana doğru salladı.

Luna pozisyona girerken "Şimdi antrenmanınıza başlayalım" diye ekledi. Konumuma geçtiğimde Luna'nın Rossi'nin Jungkook'la birlikte olmasıyla ilgili söylediklerini düşünüyorum. Tüm bu süre boyunca bana hafif darbeler atıyordu. Öfkeden köpürüyordum ama Rossi'nin Jungkook'a daha uygun olduğunu söyler söylemez. İşte bu beni öfkelendirdi.

Her ne kadar bu sözün beni etkilemediğini inkar etmek istesem de. Derinlerde bir şeyler hissetmeme neden oldu ve neden olduğundan emin değilim. Belki de Rossi'nin bir kaltak olduğu içindir. Evet, Rossi yüzünden patlamama neden olan da buydu, hepsi bu.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin