3 gün sonra
Üç gün oldu ve Jungkook bana ne mesaj attı ne de aramadı. Bu noktada çok sinirlendim ve artık onunla hiçbir şey yapmak istemiyorum. Cidden, kim birinden numarasını ister ve ona ulaşmadan üç gün geçirir ki? Bugün izin günüm ve Starbucks'tan karamelli frappuccino almaya karar verdim.
Hazırlanmayı bitirdikten sonra Snapchat'te bir selfie çekiyorum ve kapımı kilitlemeyi bırakıyorum.
-------------------------------Rios, ön tarafında adının yazılı olduğu sarı bir klasörü bana uzatarak, "İşte patron hakkında bilmek isteyeceğiniz her şey" diyor. Jimin'i bıraktıktan sonra onu aklımdan çıkaramadım. Üç gece önce onu barmenlik yaparken gördüğümde bunu anladım. Ona sahip olmak zorundaydım.
Jeon Jungkook her zaman istediğini alır.
Ben de Rios'a onunla ilgili her şeyi araştırması emrini verdim. Son zamanlarda yoğun programım nedeniyle onunla iletişime geçemedim ama bugün onu tekrar görecek ve onu benim yapacak zamanım var. Onun güzel yüzünün bir resmini görerek klasörü açtım.
Güzelliğine ve o muhteşem çikolata rengli gözlerine hayran kalarak parmağımı yüzünde gezdiriyorum. Onun geçmişini okuduğumda, her şey beni oldukça şaşırttı, ama yine de benim için bir kiraz gibi. Çünkü bu benim için her şeyi çok daha kolay hale getirecek. Snapchat'i indiriyorum ve dosyasında listelenen kullanıcı adını arıyorum. Bulduğum anda, bir saat önce paylaştığı fotoğrafı görünce hemen onu ekledim. Onun numarasını çeviren Snapchat'i silerken alt dudağımı yalıyorum. Cevap verene kadar birkaç kez çalıyor.
"Merhaba, ben Jeon Jungkook şu anda müsait misin?" Bugün yaptığım tüm kazılardan sonra onun müsait olduğunu tam olarak bilerek soruyorum.
Telefonda "Üç gün sonra gerçekten mi?" diye üfleyerek bana olan hayal kırıklığını açıkça gösteriyor.
"Ben kötu bir iş adamıyım, ."
"Pekala, meşgulüm, hoşçakal," diye açıkça cevap verdi telefonu yüzüme kapatarak.
"Feisty," diye fısıldıyorum kendi kendime.
Rios, "Bu gece Cain'in peşine düşelim mi?" diye soruyor.
"Evet onu bana canlı getirin."
"Yapacağım patron."
"Bu arada benim de bazı işlerimi halletmem gerekiyor," diye cevap verdim ofisten çıkarken.
---------------------
Etrafımdaki her şeye hayran kalarak şehir merkezinde yürürken karamelli frappuccinomu yudumluyorum. Aynı zamanda, Jungkook'un daha önce telefonda ona ne kadar sert davrandığımdan dolayı biraz pişmanlık duyduğunu düşünmeye başlıyorum. Artık numarasını aldığıma göre belki onu daha sonra ararım.
Birdenbire derin bir sesin "Jimin," dediğini duydum ve anında sesini tanıdım. Arkamı döndüğümde JUngkook'u siyah takım elbiseli ve kırmızı kravatlı arkamdan bana yetiştiğini görüyorum. İtiraf etmeliyim ki böyle giyinmişken gerçekten çok iyi görünüyor.
Onun varlığından endişeyle "Jungkook burada ne yapıyorsun?" diyorum.
Bana bakarken yüzünde kendinden emin bir sırıtış belirerek, "Berbat ettiğim şeyi düzeltmem gerekiyor," diye cevap verdi.
"Bekle, burada olduğumu nasıl bildin?" Kaşlarımı çattım.
Jungkook bir süre sessiz kalıyor ve şöyle cevap veriyor: "Buraya yakın bir yerde çalışıyorum ve seni kahve almak için yolumda yürürken gördüm." Söylediklerini sindirmek için biraz zaman ayırdım. Demek istediğim, takım elbiseli, yani bu doğru olmalı. Neden yalan söylesin ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"