45 bölüm

494 28 5
                                    

Bugün işte uzun bir gün geçirdim ve şişmiş ayaklarım bunu bana kesinlikle gösteriyor. Daha sonra tüm bulaşıkları yıkamayı, kurutmayı ve yerleştirmeyi bitirdim. Kilitlemeden önce tüm kafeyi güvenlik altına aldım. Hava karanlık ve çok şükür yağmur yağmıyor, Taehyun'un bir iş gezisi nedeniyle şehirden ayrılmasından bu yana bu gece eve yürümemi sağladığından dolayı bunu çok takdir ediyorum.

Evlerin, ağaçların ve işyerlerinin her yerini süsleyen güzel rastgele parlak ışıkların yanı sıra doğaya hayran kalarak yürürken her küçük ayrıntıyı keşfetmenin avantajından yararlanıyorum. Noel yakında yaklaşıyor ve birçok New Yorkluya tatil ruhu veriyor. Tatilleri ailem yanımdayken kutlardım ama o günler geçtikten sonra her şey değişti. Ancak artık yalnız değilim. Oğlumun yolda olması tüm bunları değiştirecek. Bütün bayramları küçük fasulyemle kutlamak istiyorum.

Yürürken şişmiş karnımı dolaşım hareketleriyle ovuşturuyorum. Arkamdan ani bir çıtırtı duyuyorum. Aceleyle arkama döndüğümde kimsenin olmadığını, sadece birkaç yaprağın havada uçuştuğunu gördüm. Sesi uzaklaştırıp kaldırımda daireme doğru yürümeye devam ederken ses yeniden duyuldu. Biraz paranoyak mı davrandığımı yoksa bu sesin gerçekten gerçek mi olduğunu bilmeden kaşlarımı şaşkınlıkla kırarak tekrar arkama döndüm.

"Korkunç bir kedi gibi davranmayı bırak Jimin. Yakında baba olacaksın. Cesur olmalısın." Yürürken zihinsel olarak kendimi azarladım.

Birkaç dakika yürüdükten sonra dairemin ileride olduğunu gördüm. Ses üçüncü kez bu sefer diğer ikisinden çok daha yakından duyuluyor. Bir anda her yere bakıyorum, hiçbir şey göremiyorum ama etrafımda tam bir sessizlik var. Ben düşüncelere dalmışken, karanlık sokaktan beklenmedik bir şekilde kara bir kedi atladı ve beni çok korkuttu. Bu aptal kedinin bende yarattığı ani korkudan dolayı derin nefesler aldıktan hemen sonra karnımı kucaklayarak çığlık attım. Çok şükür suyum hemen buraya gelmedi. Bu tam bir felaket olurdu.

Topuğumu çevirerek doğruca apartman kompleksime doğru yürüdüm ve çantamdan anahtarlarımı çıkarıp anahtar deliğine soktum, kapıyı açtım ve kapıyı çarparak kilitledim.

"Aptal kedi," diye nefes alıyorum, anahtarlarımı ve çantamı yemek masasının üzerine attım, yorgun bedenimi rahatlatmak için duşa girmek üzere yatak odama doğru yürüyorum. Tamamen çıplak olduğumda ve küvetim yatmam için ılık, buharlı suyla doldurulduğunda. Küvete giriyorum, cep telefonumu bir bardak portakal suyuyla birlikte küvetin yanına yerleştirdiğim küçük masanın üzerine dikkatlice koyuyorum.

Gözlerimi kapattıktan iki dakika sonra suyun sıcaklığı vücudumu sarıyor. Cep telefonum, alınan bir kısa mesajı bana bildiren bip sesi çıkarıyor. Gözlerimi aralayıp cep telefonumu elime aldım. Gönderenin adının bilinmediğini belirten bir kısa mesaj görüyorum. Bu konuda kafam karışmış bir halde kaşlarımı çattım. Genellikle kısa mesaj aldığınızda gönderenin numarası gösterilir, ancak şu anda durum böyle değil.

Metnin kendisini görüntülemek için bildirime basarak "Bilinmiyor mu?" diye mırıldandım.

Bilinmeyen
Kat'ın Kafesi.

"Ne?" Metnin çalıştığım yerin adı olması dışında ne anlama geldiğini anlamadan nefes alıyorum. "Kim bu?" diye mesaj atmaya karar verdim.

Sorumu görmezden gelerek kafamı tamamen karıştıran başka bir mesaj geldi.

Bilinmeyen
Kara kedi.

"Ne oluyor," diye nefesim kesildi, olup bitenlerden dehşete düşmüştüm. Kim olursa olsun beni yalnız bırakması için tehdit etmek için bu bilinmeyen kişiyi aramaya karar verdim, yoksa polisle iletişime geçeceğim, ama iletişime geçer geçmez. Hat bir kere bile çalmadan kesiliyor. Bu yöntemi yaklaşık üç kez tekrar denedim ve hiçbir şey değişmedi. Hat her seferinde kesiliyor.

Hemen küvetten çıkıp havluya sarınarak tuvaletten çıkıp yatak odama girdim. Şu andan itibaren, bir çeşit takipçim olduğuna inanmaktan korkuyorum çünkü bu her kimse iş yerimin adını ve kara kedinin beni daha önceden korkuttuğunu biliyor. Ne yapacağımı tartışarak ileri geri yürüyorum. Bu sadece bir tür şakacı mı yoksa ciddi bir sapık mı? Ayrıca, ağır hamileyim, kim beni takip etmek ister ki?

Telefonum bip sesi çıkarıyor ve ekranda metnin yanıp söndüğünü görünce elimi kaldırıyorum. Daha sonra okuduklarım, telefonumu yere fırlatıp her şeyin güvende ve kilitli olduğundan emin olmak için her yere koşmama neden oluyor.

Bilinmeyen
Güzel havlu.

"Lütfen polisleri hemen gönderin. Bilinmeyen bir numara tüyler ürpertici mesajlar gönderip beni takip ediyor," diyorum panik içinde perdelerden dışarı bakarken son otuz dakikadır gördüğüm şeyin aynısını görüyorum, hiçbir şey yok.

"Beyfendi lütfen sakin olun. Memurlar birazdan orada olacak."

Yaptığı şeyle ilgili tüyler ürpertici mesajlar alan kişi kendisi olmadığı için böyle bir şeyi söylemesinin onun için bu kadar kolay olmasından nefret ederek gözlerimi devirerek telefonu kapattım. Birkaç dakika sonra yetkililer gelip tüm apartman kompleksini inceliyor.

Memurlardan biri, "Şüpheli kimseyi bulamadık beyfendi. Güvendesiniz" diyor.

"Tamam, bana bu mesajları gönderen bilinmeyen kişinin izini sürebildiniz mi?" diye sordum.

Memur, "Hayır, bu hat mevcut değil, bu yüzden hiçbir arama yapılmıyor" diye yanıt veriyor.

"Ne f-"

"Özür dilerim, bunun çok tuhaf olduğunu söylemek istemiştim." Dürüst olmak gerekirse her şeyin bir filmden fırlamış gibi tuhaf olduğunu düşünerek kendimi düzelttim.

"Gerçekten tuhaf, ama endişelenecek bir şey yok. Muhtemelen şakacı bir çocuğun işi değil. Bu çağrıları her zaman alıyoruz," diye güvence veriyor nazik memur.

"Ah, anlıyorum. Ayırdiğiniz Zamana teşekkür ederim."

Memurlar kapımın önünden uzaklaşırken, "Topluluğumuzu korumak bizim görevimiz. İyi geceler beyfendi." dedi. Olan biten her şeyi aklımdan silip atarak kapıyı kapatıyorum. Kendimi strese sokmak ya da hiçbir şeyi fazla düşünmek istemiyorum. Görevliler kontrol etti ve herhangi bir tehlike görmedi.

"Haklılar, bu sadece bir şaka," diye mırıldandım kendi kendime, bu geceyi sonlandırarak yatak odama girerken. Yarın benim izin günüm ve alabileceğim tüm uyku saatlerini almanın avantajlarından kesinlikle yararlanmak istiyorum. Işıkları kapattıktan sonra çarşaflarımın altında rahatlıyorum, göz kapaklarımı kapatıyorum ve umutsuzca ihtiyaç duyduğum uykuyu sabırsızlıkla bekliyorum.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin