48 bölüm

517 30 7
                                    

"Neden?!"

Ne kadar cevap vermeye çalışsam da. Bunu yapamıyorum. Ona nasıl cevap vereceğimi bilmeden kafamdan o kadar çok şey akıp gidiyor ki. Kendimi bu güne hiç hazırlamadım. Jungkook önümde sağlam bir şekilde duruyor. Soğuk, ateşli, uzak gözler üzerimdeydi ve vücudumu ürpertiyordu. Beni dövdüğü ve kötü davrandığı zamanlardaki bakışın aynısı. Pek çok şeyin değiştiğini, vücudunun onu son gördüğümden bu yana daha ince göründüğünden  onda bir şeylerin de değiştiğini anlayabiliyorum.

"Lanet olsun cevap ver bana!" diye azarladı Jungkook yumruklarını sıkarak.

Onun yüksek, korkutucu ses tonundan ürktüm. Geçmişimize ait anılar aklıma hücum ediyor ve bir zamanlar Jeon Jungkook'dan ne kadar korktuğumu hatırlatıyor. Ancak ben kaçmadan önce eskiden olduğumuz yere gelmemiz çok uzun sürdü ve korkarım şimdi birinci adıma geri döndük. Öfkeli ifadesini ve bitter çikolata kara gözlerindeki mutlak soğukluğu görmek, hayatım pahasına korkuyla titrememe yetiyor.

Jungkook aslında bana zarar verebilir.

"B-ben özür dilerim" diye mırıldandım.

Jungkook sessiz kalıyor ve sanki beni katletmenin birçok yolunu planlıyormuş gibi bana öyle bir nefretle bakıyor ki. Sonra aniden gözleri karnıma, sonra tekrar bana kaydı. Bu gerçekleşirken, onun benim üzerimde hâlâ ne kadar etkili olduğunu fark ediyorum. Bunca zaman sonra bile. Jeon Jungkook'un tüm varlığım üzerinde öyle bir gücü var ki.

Jungkook kollarını göğsünde kavuşturarak, "Bu benim sorumun yanıtı değil," diye homurdandı.

"Bunu kendim ve en önemlisi oğlum için yapmak zorundaydım" diye kısaca cevap verdim ve onu kızdırmak yerine asıl meseleye gelmeye karar verdim. Bu kesinlikle yapmak istediğim son şey.

Jungkook sanki avına bakan bir şahinmiş gibi etrafımda dönerek sert bir şekilde, "Ne yaptın? Arkamdan iş çevirdin ve benden çaldin? Ah, senin için yaptığım onca şeyden sonra bana nasıl ihanet ettiğini de unutmayalım," dedi.

"Oğlumun sizin berbat dünyanızda doğmasına izin veremezdim. Buna izin vermeyeceğim. O masum," diye dişlerimi gıcırdattım.

Jungkook, "O benim de oğlum. Benim varisim, o bahsettiğin bu sözde berbat dünya için yaratılmış," diye azarladi Jungkook.

"Hayır, buna izin vermeyeceğim-"

Jungkook dişlerini gıcırdatarak, "Gerçekten de  Bay Jeon. Hah, sanırım çocuğumu taşırken başka bir lanet adamla fahişelik yaptığın için benimle hâlâ evli olduğunu unuttunu
," diye tükürdü.

"Ben fahişe değilim" diye karşılık veriyorum.

Benden çok uzak bakarak, "Gördüğüm kadarıyla sen öylesin," diye alay ediyor ki bunun çok acı verdiğini kabul etmeliyim. Sonra birdenbire yıldırım gibi üzerime çarpıyor. Bu tüyler ürpertici mesajlar asla bir şakacıdan gelmedi, başından beri Jungkook'du.

Jungkook sözümü kesmeye karar vermeden önce, "Sendin değil mi? Şu izlediğin mesajlar-" diye mırıldandım.

"Nasıl onu öpebilirsin-" Jungkook gözlerini benden kaçırarak yere iniyor ve çenesini sıkarak devam ediyor, "Annem haklıydı. Artık tüm insanlar lanet bir kaltak anlıyorum. Yaptıklarının bedelini ödeyeceksin. Oğlumu alıp benden kaçabileceğini düşünmek büyük bir hata."

Ona dik dik bakarak, "Oğlumun güvenliği için her şeyi yaparım," dedim. Kapı gıcırdayarak açılmaya başladığında Jungkook'un arkasından bir vuruş duyuldu ve okyanus mavisi gözler ortaya çıktı. Bir daha karşılaşacağımı hiç düşünmezdim.

Rossi kaşını kaldırarak bana "Patron" dedi. Kırmızı kabarık bukleleri her hareketini takip ediyor.

"Patron?" diye şaşkınlıkla nefes alıp ona ve bana kayıtsızca bakan Jungkook'a baktım.

Jungkook'un yanında dururken, "Yetim kıçını gördüğüm andan beri baş belası olduğunu biliyordum," diye homurdandı, beni yanlış yöne sürüklüyor. Ne kadar uzaklaştırmaya çalışsam da başaramıyorum. Onu bu kadar yakınında görmek beni gerçekten rahatsız ediyor.

Benimki gibi şişmiş olması gereken düz karnını fark ederek, "karnın nerede?" diye sordum.

"Seni ilgilendirmez fahişe," diye tükürdü. Tükürüğü alnıma indi. Bazı nedenlerden dolayı Jungkook'un öne çıkıp beni savunmasını bekliyordum ama öyle yapmadı. Bunun yerine kararlı bir şekilde duruyor ve bana saf bir nefretle bakıyor.

"Yine onunla mı çalışıyorsun Jungkook?" diye mırıldandım. Vücudumun bir fırın gibi ısınmaya başladığını hissederken kalbim düzensiz bir şekilde çarpmaya başlıyor. Orada oturup Jungkook'a ihtiyatla baktım ve asla vermediği tepkiyi bekledim. Bunun yerine bana bakmaya devam ediyor. Sonra hiç beklemediğim bir olay oluyor ve içim tamamen parçalanıyor. Rossi'nin Jungkook'a doğru eğilip çenesini kavrayıp onu dudaklarına doğru çekmesini izliyorum. Jungkook onun ani baştan çıkarıcı hareketine karşılık vermekten çekinmiyor. Dudaklarını onun dudaklarına yerleştirerek bu jeste karşılık verdi. İkisi de gözlerimin önünde samimi bir öpücük paylaşıyorlar.

Kalbim mideme düşüyor, aniden hastalanıyor. Boğazımın arkasında kocaman bir yumru var. Gözlerimden yanaklarımdan aşağı dökülmekle tehdit eden gözyaşlarına karşı koymaya çalışırken şu ana kadar bunun hiç farkında değildim. Şu an ne kadar ağlamak istesem de yapamıyorum. Bu ikisinin beni gözyaşları içinde görmesine izin vermem mümkün değil. Bu korkunç sahneyi daha fazla görmek istemediğim için oradan uzaklaştım. Ancak Rossi, Rossi olduğu için çenemi sert bir şekilde kenara çekerek onunla yüzleşebilmeye karar verdi.

"Eminim sakıncası yoktur değil mi Jimin? Dudaklarının Taehyun'un her yerinde olduğunu düşünürsek," muzipçe sırıtıyor. Adını bildiğim için gözlerim neredeyse yuvalarından fırlayacaktı. Ne zamandır beni izliyorlardı? Belki de Jeon Jungkook'u geçebileceğimi düşünerek aptallık ettim. Ya burada olduğum süre boyunca beni izliyorlarsa ve beni tekrar kaçırmaya zar zor karar vermişlerse? Pek çok masum insanı bir kez daha tehlikeye attım.

"Adını nereden biliyorsun?" Taehyun adına korkarak nefes alıyorum. O çok iyi bir adam ve getirdiğim bu saçmalıkların hiçbirini hak etmiyor. Acaba yaşıyor mu acaba? En son onu Jungkook'un adamları olduğu belli olan iki maskeli adamla silahlı çatışma halindeyken gördüm.

Rossi çenemi bırakarak, "Ah Jimin, her zamanki gibi kesinlikle hiçbir şey bilmiyorsun," diye kıkırdadı.

"Yani kızıl kartallar patronun planının ne olduğunu soruyor?" diyerek konuyu bana hâlâ ölümcül bakışlar atan Jungkook'a çeviriyor.

Jungkook, "Herkese eşyalarını toplamasını söyleyin. Bu gece geri dönüyoruz" diye talimat veriyor.

"Peki ya ona?" Rossi gözlerini bana çeviriyor. Jungkook bir iki dakika sessiz kaldıktan sonra dikkatini benden uzaklaştırıp cevap verdi: "Buraya almaya geldiğim şeyi aldım, ama oğlumu doğurur doğurmaz. İdam edilecek."

Cevabı karşısında hayrete düşerek nefesimi tuttum. Jungkook'un böyle bir şey söylediğini duyacağımı hiç düşünmezdim. Onu kesinlikle uçurumun kenarına getiren şeyin ne olduğunu biliyorum ama bunun benim için bu kadar kötü olacağını hiç düşünmemiştim.

"İdam mı ? Buna  nasıl cesaret edersin?" Jungkook'a dik dik bakarken sesim çatlıyor. Rossi sırıtarak topuğunu çevirerek odadan çıkarken kapıyı arkasından kapattı ve Jungkook ile beni yalnız bıraktı.

"Bana ihanet ettiğin gün kaderine imza attın, bu yüzden oğlumu doğurduktan sonra öleceksin" dedi boş bir ifadeyle yüz hatlarında hiçbir duygu yok. Jungkook arkasını dönerek odadan dışarı çıktı ve az önce bana söylediği şeyi işlemem için beni yalnız bıraktı. Oğlumun babasız büyüyeceği ve ne yazık ki onunla büyük ihtimalle tanışamayacağım gerçeği karşısında ürkerek karnıma bakıyorum.

Oğlumu başarısızlığa uğrattım.

Onu korumaya çalıştığım şey geri geldi ve bizi topladı. Geleceklerimiz karanlık ve korkunç bir hal alıyor.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin