Soğuk esintinin saçlarımı okşadığını hissediyorum. Artık otel odasında olmadığımı fark ederek gözlerimi hızla açtım. Aniden yataktan kalktım ve çevremi taradım ve iç tasarımın yalnızca Jungkook'un yatına ait olduğunu fark ettim.
Ne var bu dünyada?
Odanın kapısını açıp dışarı çıkıyorum; kuvvetli soğuk esinti ve üzerimde kanat çırpan martılar, göz alıcı bebek mavisi okyanusla karşılanıyorum. İçlerinden birinin Jungkook'un olduğunu anında bildiğim iki erkek sesi duydum. Ön tarafa doğru yürüdüğümde Jungkook'un duvara yaslanmış kaptanla konuştuğunu görüyorum.
Her kası nedensel olarak o kadar doğal ve takdire şayan bir şekilde esniyor ki. Farkında olmadan, kendimi önümdeki bu şaheserin her santimini emerken buluyorum. Jeon Jungkook o kadar yakışıklı bir adam ki her insan ona sırılsıklam aşık olur. Demek istediğim, sürekli dikkatini çekmek için mücadele eden Rossi'ye bakın. Dün gece Jungkook'la aramda geçen ateşli olayları hatırlayarak kirli düşünceler aklıma gelirken dudaklarımda bir sırıtma beliriyor. Saatler önce, bu adamın kelimenin tam anlamıyla beni tarif edilemez şekillerde memnun edecek her türlü şeyi bana yapmasını sağladım.
Jungkook'un derin, boğuk sesi, "Sonunda uyandın" diyor beni kirli düşüncelerimden kurtarıyor.
"E-evet... buraya nasıl geldim? En son otel odasında yatakta uzandığımı hatırlıyorum," diye yanıt verdim.
"Seni uyandırmak istemedim, bu yüzden seni buraya taşıdım. Sonuçta dün gece işler oldukça çılgına döndüğünden beri tam bir uykuya ihtiyacın vardı," diye bana sırıttı. Sözlerinden dolayı yanaklarımın kızardığını hissedebiliyorum. Böyle şeyleri ilk kez söylemiyor ama buna alışamıyorum.
Kaptan "Geldik" diye cıvıldıyor.
Jungkook, "Git üstüne bir şeyler giy. Dolapta senin için aldığım kıyafetler var" dedu. Bugünkü macera için oldukça heyecanlıyken tek kelime etmeden onun dediğini yaptim. Jungkook'la birlikte Miami'ye geldiğimizden beri, itiraf etmeliyim ki, özellikle o çok iyi biri olduğundan, oldukça eğlenceliydi. Eve döndüğündekinin tam tersi.
Jungkook, "Formda olsan iyi olur," diye sırıtıyor.
"Ne? Benim şişman olduğumu mu ima ediyorsun?" gözlerimi kısarak ona baktım.
Jungkook önümüzdeki büyük dağı işaret ederek, "Hayır, oraya tırmanabilecek misin demek istedim?" diye açıkladi.
"Bilginiz olsun. Oraya tırmanma konusunda oldukça yetenekliyim," diye yanıtladim.
--------------------------
"Çok yorgunum" diye sızlandım. Jungkook'a yetişmek için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışırken, tüm yürüyüş deneyimini bu kadar kolay hale getirmesinden onun çok atletik olduğunu söyleyebilirim. Şu anda yürüyüş yapıyoruz ve oğlum şu anda en büyük düşmanım güneş. Bana ne kadar zamandır bu lanet dağda yürüdüğümüzü sorarsan. Yaklaşık beş saat diyebilirim.
Jungkook beni duymuş gibi, "Sadece on dakika oldu Jimin. Zorlamaya devam edin, neredeyse zirveye ulaştık" diye güvence verdi. Kalan korkunç yürüyüşe kalan son gücümü zorlayarak iç çekiyorum. Sonsuzluk gibi gelen bir sürenin ardından nihayet zirveye ulaştık. Jungkook ayağa kalkar kalkmaz. Kalkmama yardım etmek için arkasını döndü ve buna çok müteşekkirim. Jungkook parmaklarını benimkilerin arasına geçirdi ve beni kendisiyle birlikte uçurumun kenarına doğru çekti. Kilitli parmaklarımıza bakarken kaşlarımı şaşkınlıkla çattım. Bir yanım bundan korkuyor ama diğer yanım mutlu.
Kayalıklarda, masmavi okyanusun, bebek mavisi parlak gökyüzünün ve üzerimizden geçen bembeyaz bulutların muhteşem manzarası var. Doğanın kokusu bile o kadar nefes kesici ve taze ki, kendinizi bir anda çok yeni ve temiz hissetmenizi sağlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Ação"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"