31 bölüm

677 36 8
                                    

Saat sabahın altısı ve Jungkook'un ağzı kısmen açık, huzur içinde uyuyuşunu hayranlıkla izliyorum. Şu an onun yattığı yatağın karşısındaki kanepede oturuyorum. Elimde değil ama hiçbir şekilde korkunç olmaması gereken o iki kelimeyi söylediğim için yüzüme tokat atmak istiyorum. Ancak benim durumumda durum trajik derecede korkunç. Aramızda yaşanan bunca şeyden sonra onun gibi birini nasıl sevebilirim?

Elbette, son zamanlarda harikaydı ama bu yine de onun ne olduğunu ya da bana yaptığı kötü şeyleri değiştirmiyor. Ona karşı açıklanamaz bir çekim hissettiğimi biliyordum ama bu adamı seveceğimi hiç düşünmemiştim.

Yine de tüm aptallığımı açıklıyor. Ama şu anda şaşırtıcı bir şekilde beni saf bir utanç içinde yiyip bitiren şey bu değil. Bunu ilk ben söylediğim bir gerçek.

Dün gece, bu sözleri ağzımdan çıkardıktan sonra Jungkook, ona attığım şey karşısında şok olmuş görünüyordu. Kalbimi biraz acıtan şey, bunu görmezden gelmesiydi, tabii ki karşılık vermesini beklemiyordum. Ben de görmezden gelinmeyi beklemiyordum. Ancak Jungkook yatağın kenarına yuvarlanıp beni kendi düşüncelerimde boğulurken anında düşen de tam olarak böyle oldu. Bunu söylediğim için kendimden nefret ediyordum ama kendimi tamamen suçlayamam çünkü orgazm beni tamamen ele geçirdi ve yaşadığım maksimum hazdan dolayı ağzımdan saçmalıklar döküldü.

Beni daha önce hiç olmadığı kadar orgazma ulaştırmak tamamen Jungkook'un hatasıydı. Ne kadar istesem de geri alamayacağım söyleneni. Kendimi azarlarken kafamın içinde bir ampul yanıyor. Belki de o kadar da büyük bir hata değildi. Bu, sabırsızlıkla beklediğim gün geldiğinde, bunu tüm avantajımla kullanacağım konusunda bana güvenmesini sağlayabilir.

Jungkook, tamamen uyanmak için yarı uykulu gözlerini ovuşturarak, "Jimin," diye boğuk bir sesle mırıldandı. Anında düşüncelerimden sıyrılıp doğrudan ona baktım, hâlâ dün geceden utanıyordum.

"G-günaydın" diye mırıldandım garip bir şekilde.

"Neden orada oturuyorsun?" Jungkook artık tamamen uyanıkken bana kara kaşlarını çattı.

"Sabah bulantısı" diye aceleyle yalan söyledim.

Hamile olmanın avantajları çoğunlukla her konuda yalan söyleyebilmemdir.

"Geçecek... hazırlan, kahvaltı için dışarı çıkacağız, sonra da İtalya'da maceraya atılacağız" dedi yataktan kalkıp doğrudan duşa gitti. Dün gece olanları gerçekten anlayacağına dair en ufak bir umut bile beslediğim için gözlerimi devirerek kendi kendime homurdandım ama her zamanki gibi yanılıyorum.

-----------------------------

Jimin'e müthiş bir orgazm yaşattıktan sonra bana karşı hissettiği içsel hisler hakkında konuştuktan sonra tek kelime etmeden yatağın kenarına yuvarlandığım an, her şeyi berbat ettiğimi biliyordum. Bağışıklık sahibi olduğumu sandığım o iki kelimeyi söylediğini duymak kalbimi aynı anda hem ısıttı hem de soğuttu. Sanırım burada dürüst olacaksam çok korktum. Bir adamın bu mükemmelliğinin, bir canavar olan beni gerçekten sevebileceği gerçeğinden dehşete düştüm. Jimin, bugün yaşadığımız bu hasta dünyada güzel ve saf olan her şeydir. Özellikle benim acı, kan ve karanlık dünyamda.

Kimi kandırıyorum, neden bu kadar şok oldum? Ona sahip olmak için onu resmen kaçırdım, iradesi dışında tuttum, sonra onu ilk çocuğuma hamile bıraktım ve sonunda onu benimle evlenmeye zorladım. Ne bekliyordum? Bir bok hissetmemesi için mi? Hiçbir duygu olmadan bana bağlı kalması için mi? Tamamen itiraf etmeliyim ki, ona yaşattığım bu kadar saçmalıktan sonra beni gerçekten seveceğini hiç düşünmemiştim, tamamen şaşkına döndüm.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin