24 bölüm

762 50 5
                                    

Rossi, ağlayan bir yüz ifadesini taklit ederek Jimin ile dalga geçerek, "Anladın mı, fahişelik yapmadın mı? Şimdi git zavallı bir nehirde ağla," diye kıkırdadı.

Rossi'nin şu anda bir zombi gibi duran ve kendini savunmayan Jimin'e bastığını görünce kontrol edilemeyen bir öfke hissediyorum. Rossi her zaman bir şekilde ona ait olduğumu hissetmişti ve bu da beni kızdırıyor çünkü zaten kimseye ait değilim. Ona katlanmamın tek sebebi bana çetedeki diğer kadınlardan daha fazla para getirmesi ama oğlum onun ölümü çok gecikti.

Artık Jimin'i aptal yerine koymasını istemediğim için, "İşte bu" diye bağırdım ve Rossi'nin kızıl saçını kaptım. Rossi acıyla yüzünü buruşturup onu bırakmam için bana yalvarıyor.

Rossi, "Onun bana değil, sana yaptığı gibi konuştuğu için bunu ona yapman gerekirdi, son zamanlarda sorunun ne?" diye bağırdı.

"Ben senin patronunum. Herkesin önünde kafana kurşun sıkmadan önce çeneni kapat. Beni sınama," diye azarladım saçını daha sert çekiştirerek.

Luna dehşete düşmüş bir ses tonuyla "Jimin!" diye bağırdı. Hemen arkamı döndüğümde Jimin'in vücudu sallanırken kahve renkli gözlerinin başının arkasına doğru döndüğünü görüyorum. Dizleri ona teslim oluyor. Rossi'nin onu bir çöp gibi yere iten saçını bıraktım. Tamamen yere düşmeden önce Jimin'e ulaşmak için elimden geleni yapmak yeterli olmadı çünkü çok geç kalmıştım. Bunun yerine çaresizce betona düşüşünü ve kafasını sertçe yere çarpmasını izledim.

Önlerindeki korkunç manzara karşısında herkes nefesini tutuyor ve bazıları çığlık atıyor. Jimin'i kollarımda tutarak çömeldim ve uyanması için umutsuzca onu sarsıyorum. Betonun sert darbesi nedeniyle alnındaki kesikten kan fışkırıyor. Saniyeler içinde kendisini görünür hale getiren devasa bir tümsek.

Luna dehşet içinde "Aman Tanrım! Hayır, hayır," diye bağırıyor.

"Rios! Hemen ambulansı arayın," diye bağırdım gözlerim Jimin'in baygın bedenine takılıp kalmıştı.

Rios kaşlarını çatarak "Jungkook, sen sadece dünyamıza dikkat çekeceksin" diye yanıt verdi.

"Umurumda değil!"

"Jungkook," diyor Taehyung. Tek umursadığım Jimin'in iyi olması şu anda benim için başka hiçbir şeyin önemi yok. O benim tek önceliğim.

Montoya, "Arabayı çalıştırdım, hadi onu şimdi doktorumuza götürelim" dedi. Hemen Jimin'i kucağıma aldim ve beyaz stilini arabaya taşıyarak onunla birlikte içeri girdim. Kollarımda baygın bir Jimin'in olması bana sadece bir kez bunu hatırlatıyor. Hayattaki tek dostum vardı; kanserden öldüğünde köpeğim Seül'du. Seul benim en iyi arkadaşımdı, aslında tek arkadaşımdı. Bana karşı nazik olan ve ailemden her dayak yediğimde beni teselli eden tek kişi oydu.

Onu on üç yaşındayken kaybettiğim gün. Yol arkadaşımı tamamen kaybettim. Seul'un babamın bana hanım evladı demesine neden olması ve hatta ondan daha fazla dayak yemesi için günlerce hatta haftalarca ağladığımı hatırlıyorum. Ama acının zaten uyuşmaya başladığım bir şey olması umurumda değildi. Tek bildiğim o günden sonra dünyamın tamamen karanlık olduğuydu.

"Lütfen iyi ol Jimin," diye fısıldıyorum onu ​​yüzüme doğru çekerek yanağına umutsuz bir öpücük konduruyorum.

---------------------------

Bip Bip Bip

Bu, tekrar tekrar duyduğum ve hızla rahatsız olduğum ses. Göz kapaklarım yavaşça açılıyor ve parlak ışıklardan başka hiçbir şey göremiyorum. Aşırı ışığa alışmaya çalışırken gözlerimi kısıyorum. Sonunda bir odadaki yatakta uzandığımı fark ederek görüşüm düzeldi. Koluma ve elime her türlü tel takılıyor.

"Jimin"

Tanıdık, derin ve boğuk bir ses tüm dikkatimi topladığını söylüyor. Şaşırtıcı bir şekilde, uzak köşedeki bir sandalyede oturan ve bana rahatlıkla bakan Jungkook'du. "Nasıl hissediyorsun?" diye sordu endişeyle sandalyeden kalkıp yatağıma doğru yürürken.

"Başım çok ağrıyor. N-ne
ne oldu?" Alnımda büyük bir şişlik hissederek uğuldadım.

Jungkook aceleyle, "Dokunma," dedi ve elimi yavaşça yatağın üzerine koydu.

"Neden buradayım?"

"Bayıldın," diye retorik bir şekilde cevap verdi Jungkook, eli hâlâ benimkinin içindeydi.

"Jimin, uyanıksın." Luna yüzünde kocaman bir sırıtmayla konuştu.

Jungkook, Luna'nın bana sarılmak için öne doğru koştuğunu görünce "Dikkatli ol" diye uyardı. Luna bir anlığına ona kaşını kaldırdı, sonra dikkatini bana çevirdi ve dikkatlice bana sarıldı.

"Gidip sana yiyecek getireceğim, muhtemelen bu yüzden bayıldın. Bu birkaç gündür iyi yemek yemiyorsun. Jimin fark ettim." Luna kollarını göğsünde çaprazlayarak bana kızgın bir bakış attı. .

"Peki beni uyarmadın mı Luna?" Jungkook çenesini sıktı.

"Kusura bakma kuzen, bugün seni paniğe kapılmış halde görene kadar en iyi arkadaşımı gerçekten önemsediğini bilmiyordum," diye alay etdi Luna.

"Benim yüzümden mi panikledin?" diye mırıldandım şaşkınlıkla. Jungkook önce bana, sonra Luna'ya baktı, tek kelime etmedi, bunun yerine çikolata kahverengisi gözlerini kısarak ona susmasını ima etti.

Tak Tak

Kısa boylu, açık tenli bir esmer odaya dalarak "Merhaba ben Doktor Aldrich" dedi. Otuzlu yaşlarının ortalarında görünüyor.

"Merhaba" diye mırıldandım.

Jungkook doğrudan konuya girerek "Neden bayıldı?" diye sordu.

Doktor Aldrich endişeyle, "Jimin'le yalnız konuşmam gerekiyor ama Bay Jeon'la saygım var" diyor.

"Hadi Jungkook," dedi Luna yüzünde gergin bir ifadeyle.

"Benim için çalışıyorsun unutma, o yüzden hayır hiçbir yere gitmiyorum. Ona söyleyeceklerini bana da söyleyebilirsin," diye homurdandı Jungkook kaslı kollarını göğsünde kavuşturup ona dik dik baktı. Jungkook tehlikeli bir adam olduğu için herhangi bir drama ya da kimsenin incinmesini istemediğim için müdahale ediyorum.

"Sorun değil." Doktor Aldrich, panosuna bakmadan önce bana acıyarak bakıyor.

"Hamilesin."

"N-ne?" diye mırıldandım.

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin