İki hafta sonra
"Dışarı çıkıp ayrılmak için sabırsızlanıyorum!"
Luna heyecanla yatağıma atlıyor.
İki haftadır her gün Luna'ya işe alım ve eğitim konusunda yardım ediyorum. İlk birkaç gün zor ve acı vericiydi ama bir süre sonra daha iyi olmaya başladım ve vücudumdaki morlukların azalmasını önledim. Ayrıca tıpkı Luna'nın garanti ettiği gibi. Jungkooj malikanede bana daha fazla ayrıcalık tanıdı. Artık yemeklerimi mutfakta yiyebiliyorum ve Luna'yı odamda kapı açık halde bulundurabiliyorum. Artık odamda kilitli yalnız değilim.
Ancak sürekli kızıl kartallar üyesi olan Taehyung tarafından izleniyorum. 1.80 boyunda, açik kahverengi kıvırcık saçları, neredeyse siyaha benzeyen koyu kahverengi gözleri ve Montoya gibi şişkin kasları var.
Luna, "Lanet olsun Taehyung'da daha fazla dövme mi var?" diye mırıldandı, onun iki kolunu da taradı.
Taehyung dövmelerini göstererek "Uzun kollarımın ikisi de artık bitti" diye yanıt veriyor.
"Ne düşünüyorsun?" Luna sırıttı.
Luna'ya ve Taehyung'a bakarak tükürüğümü yutuyorum. Aslında yakın ilişki kurduğum tek kişi Luna, ama diğerlerine gelince onların dışında nasıl korkutucu göründükleri hakkında hiçbir fikrim yok.
"Ben-dövmelerden hoşlanıyorum" diye kekeliyorum bir aptal gibi.
Luna ve Tae cevabımdan hemen sonra kontrolsüz bir şekilde kıkırdamaya başlıyorlar. Neyin bu kadar komik olduğunu anlamadığım için ikisine de kaşlarımı çattım.
"Neden bu kadar korkuyorsun?" Luna çok gülmekten öksürdü. Ne diyeceğimi bilemediğim için ona bakarken omuzlarımı düşürdüm.
"O kadar korkutucu mu görünüyorum?" diye soruyor Taehyung.
"H-hayır uhm... Demek istediğim, benimle hiç konuşmayı ve malikanede beni sürekli izlemeni sevmiyorsun ama asla tek kelime etmiyorsun" diye mırıldandım.
Tae, "Çaylakları korkutmayı seviyorum ama şimdi senin havalı bir çocuk olduğunu görüyorum" diye yanıt veriyor. Bu konakta kendime bir arkadaş daha kazanmışım gibi hissederek Taehyung ve Luna'ya gülümsedim.
"O halde partiye dönelim. Jungkook'un benim gitmemin sorun olmayacağını söylediğinden emin misin?" Taehyung'un odamdan çıktığını görünce konuya yön verdim. Zamanımın çoğunu depoda Luna'ya yardım ederek geçirdiğimden beri Jungkook'u pek görmedim. Tokatlara gelince, belki de son zamanlarda onu kızdıracak bir şey yapmadığım için durmuştu.
Luna gülerek "Evet benimlesin ha" dedi.
"Bilmiyorum."
Luna kendinden emin bir şekilde ağzına sıcak bir çikolata atarken, "Sana karşı saldırganlaşırsa. Artık kızlarının delirdiği yüzlerine iyi bir yumruk atmaya hazırsın," diyor.
"Sen deli misin?" diye iç çekiyorum. Luna bana baktı ve "iyi, hadi" demeden elimi tuttu ve beni de kendisiyle birlikte çekti. Aşağıya inip iki kapılı ahşap bir odaya geçiyoruz. İçeri girdiğimizde her ayrıntıyı inceliyorum.
"Burası bir bar mı?" diye mırıldandım.
Luna "Hayır, burası Jungkook'un ofisi" diye yanıtladı. Kaşlarımı çattım, burası lanet bir ofis odası değil. Bana sorarsan daha çok bir bara benziyor ama sanırım çok zengin olduğu için kendi ofisini kara kalbinin arzu ettiği şekilde tasarlıyor.
Jungkook'un "Neden buradasın?" diye homurdanması beni biraz geriye sıçrattı. Jungkook'a baktığımda arkasında iki kadın olduğunu fark ettim.
Luna, "Ah, yine siz iki kedicik," diye alay ediyor.
"Affedersiniz?" diye mırıldandı iki kadından biri bize kızgın bir bakış atarak. Gözlerim onların görünüşlerini incelerken neden her ikisinin de sürtük giyindiklerini ve vücutlarını sürekli Jungkook'un yanına attıklarını merak ediyorum. Sarışın ten rengi, mavi gözlü ve bana sorarsanız sahte görünen büyük göğüsleri var, büyük popolu siyah saçlı olanı ise açık tenli, koyu gözleri var ve her iki yanağında da gamzeler var.
Luna rahatsız bir şekilde "Jimin, sarı saçlı kedicik özentisi Lucero ve siyah saçlı kedicik de Salma" diye tanıtıyor.
Kedicikler.
Luna'nın bu alçak vuruşla tam olarak neyi kastettiğini bildiğim için zihinsel olarak kıkırdadım.
"Luna," diye mırıldandı Jungkook gözlerini devirerek.
Luna konuşmamı ima ederek "Bir dakika, buraya ne için geldik? Ah evet, Jimin sana bir şey sormak istiyor" dedi. Beni zor durumda bıraktığı için Luna'ya zihinsel olarak tokat atarken gözlerim neredeyse yuvalarından fırlayacaktı.
"Yani?" Jungkook kaşını kaldırıp bana baktı.
Salma, "O dilsiz" diye kıkırdayarak Lucero'yu güldürüyor. Bana gülen bu iki aptala baktıkça öfkemin arttığını hissedebiliyorum. Ancak aynı zamanda beni konuşmaya teşvik etti.
Açıkça "Bu gece Luna'yla partiye gideceğim" dedim. Göz ucumla. Jungkook ve benim aramızdaki bakışmalarda Luna'nın yüzünde bir sırıtış olduğunu görebiliyorum.
Jungkook sertçe, "Şu anda bunu duymamış gibi davranacağım. Hadi yeniden başlayalım," dedi. Bu odadan çıkmak isteyerek gözlerimi devirdim ama Luna kolumu yakalayıp beni durdurdu.
"Jimin bu gece benimle çıkabilir mi?"
"Dışarıya mı? Nereye?" Jungkook kara kaşını kaldırıyor.
"Tepelerde parti."
Jungkook ayrıca "kimin?" diye soruyor.
"Benim," Luna kollarını göğsünde kavuşturdu.
Jungkook, "Akıllı olmaya çalişma," diye mırıldandı.
"Sen-," Luna sinirle ofladı.
Jungkiok bana dik dik bakarak, "Jimin gidemez," dedi.
Luna, "Adaletsizlik yapmayın. Son iki haftadır emirlere uyarak iyi davrandı" diye itiraz etti.
Salma cilveli bir tavırla parmağını çenesinin altına koyarak "Patron, bir sürü şeyi halletmemiz gerekiyor" diyor.
"Ah evet öyle," Lucero alt dudağını ısırıyor.
"Ögh" Luna'nın şakası Lucero ve Salma'nın gözlerini kısarak ona bakmasına neden oluyor.
Jungkook, Lucero ile Salma'ya bakarken alt dudağını ısırarak, "Devam et, o zaman iki gözünü de onun üzerinde tuttuğundan emin ol" diyor. Nedenini bilmiyorum ama gözlerimi önümdeki acı verici manzaradan kaçırıyorum. Nedense bu beni çok rahatsız ediyor.
"Elbette," Jungkook'u o iki kediyle yalnız bırakarak odadan çıkarken Luna elimi tutarak yanıt verdi. Jungkook'un şoförünün partiye bırakacağı limuzine doğru yol alırken. Tek düşünebildiğim Jungkook'un Lucero ve Salma'yı ele geçirmesiydi.
"Allah aşkına, Jungkook kimle sikişmez ki?" diye mırıldandım nefesimin altından huysuzca.
"Ne?" Luna bana kaşlarını çattı.
Siktir
Luna'nın beni duyabildiğini düşündüğümden daha yüksek sesle söylemiş olmalıyım.
Sahte bir sırıtışla "Partiye gitmek için sabırsızlanıyorum dedim." Jungkook'un psikopat kıçı tarafından kaçırıldığım ilk kez bir partiye gideceğim için mutlu olmalıyım. Özellikle de hiçbir adamının gözetimi olmadan sadece Luna ve ben olduğumuzda. Ancak ofisindeki sürtük manzara ruh halimi etkiledi.
"Dur artık" diyor vicdanım bana.
"Eğleneceğim. Bunu hak ettim" diyorum kendi kendime, limuzindeki mini buzdolabından Henny şişesini alırken sevimsiz bir gülümsemeyle.
Luna sırıtarak "Aklımı okudun" dedi. Luna ve bana iki shot koydum ve güçlü sıvının boğazımdan aşağı aktığını hissederek hemen yudumladım.
Jungkook'u sikeyim.
Bu geceyi benim yapacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"