Beyaz perdelerin arkasından gelen parlaklıktan dolayı gözlerimi kısarak, kollarımı uzatarak gözlerimi kırpıştırıyorum. Tamamen uyanmak için gözlerimi ovuşturarak yatakta oturuyorum. Çevremle karıştırılan odayı taradım. Sonra dün geceki olaylar tıpkı bir elektrik düğmesi gibi beynime çarpıyor ve korkudan beni bir kez daha titretiyor.
Bir şekilde bunların sadece bir kabus olduğunu düşündüm, ama ne yazık ki öyle değil, hepsi gerçekti. Aniden yataktan kalkıp kapıya doğru koştum, kapı kolunu çevirerek açmaya çalıştım ama kapı kilitliydi. Panik başlıyor ve tüm gücümle kapıyı çarparken ciğerlerimi bağırarak yardım çağırıyorum. Kapı aniden açıldığında güçlü, kaslı, ten rengi bir göğse çarparak öne doğru düşmeme neden oldu. Geri çekildim, gözlerim onun bitter rengi siyah gözlerine kilitlenene kadar yavaşça yukarıya doğru kaydı.
Bundan sonra ne yapmam gerektiğini bilerek boğazıma oturan yumruyu yutkunuyorum. Jungkook'u tüm gücümle ellerimle geriye doğru itiyorum ve onun biraz geri adım atmasına neden oluyorum ve işte o zaman koridorda elimden geldiğince hızlı bir şekilde merdivenlere doğru koşuyorum. Merdivenlerin yarısına geldiğimde Jungkook'un gömleğimdeki tutuşunu hissettim ve geriye dönüp bakmama neden olarak elini üzerimden çektim, ama ne yazık ki bu dengemi kaybetmeme ve fayans zemine çarpana kadar merdivenlerden aşağı yuvarlanmama neden oldu. .
"Siktir," kapıdan çıkmak için yavaşça yerden kalkmaya çalışırken acıyla irkildim. Ama daha ayağa kalkamadan. Jungkook saçlarımdan yakalayıp ayağa kalkmamı sağladı. siyah saçlarımı çekmesi yüzünden acıyla çığlık attım.
"Jungkook, bunu bana neden yapıyorsun?" diye tısladım.
Jungkook, "Gitmene izin veremem. Birini öldürdüğüme tanık oldun" diye yanıt verir.
"Yemin ederim kimseye bir şey söylemeyeceğim."
"Kimseye güvenmiyorum." diye kıkırdadı Jungkook hâlâ saçımı sıkı sıkı tutarak.
"Limuzinde olduğumu biliyordun Jungkook! Neden beni bu duruma soktun?" diye mırıldandım, Jungkook'a karşı öfkeden başka hiçbir şey hissetmiyordum. Jungkook hiçbir şey söylemedi, bunun yerine beni saçlarımdan çekerek onu takip etmemi sağladı ve birkaç dakika önce kilitlendiğim odaya götürdü. Bütün bu süre boyunca acı içinde çığlık atıyorum ama Jungkook bana neden olduğu acıyı umursamıyor. Odaya girdiğimizde saçlarımı bırakarak beni aşağı itti. Şu anda hissettiğim zonklayıcı ağrıdan dolayı yere düşüyorum ve kafa derimi ovuşturuyorum.
"Bana cevap ver," diye homurdanarak halıdan kalktım.
Jungkook şeytani bir kahkaha attı, "Sana cevap vermek benim görevim değil."
"Neden böyle davranıyorsun Jungkook? Tanıştığım adam bu değil." Daha fazla gözyaşlarımı tutamayarak burnumu çektim.
"Oyunculuk mu? Ben buyum. Bana kolayca teslim olman benim hatam değil, ama yine de her orospu bana aşık oluyor," diye soğuk bir şekilde yanıtladıJungkook bir kahkaha atarak.
Her ne kadar itiraf etmek istemesem de. Haklı, nasıl bir insan bir yabancıya bu kadar kolay teslim olur? Sana kimin... fahişe olduğunu söyleyeyim. Bunların hepsine ben sebep oldum. Bunu kendime nasıl izin verdim? Onu bu kadar karşı konulmaz yapan şey Jeon Jungkook ile ilgili bir şeydi. Tüm standartlarımı ve ahlak kurallarımı unuttum.
"Senden nefret ediyorum. Seninle tanıştığıma ve en önemlisi bekaretimi sana kaptırdığıma pişman oldum." diye kükredim, bu kadar alçaldığım için kendime çok kızgındım. Jungkook'un gözleri üç ton daha koyuya dönüyor ve neredeyse siyahin en korkutucu rengine benziyor, gözlerinde öfke dışında hiçbir duygu yok. Elini yana doğru kaldırarak öne doğru bir adım attı ve elinin tersiyle yüzüme tokat attı.
Çaresizce yere düşüyorum, gözyaşlarım yanaklarımdan aşağı süzülüyor. Az önce bana attığı sert tokat yüzünden yanağım sızladı. Jungkook kapıya doğru yürürken ayağını çeviriyor ama kapıyı kapatmadan önce. Arkasını dönüp bana dik dik bakıyor, "Buradan asla kaçamayacaksın, o yüzden buna alış" diyor Jungkook açıkça kapıyı kapatmaktan kaçınarak dışarıdan kilitliyor.
Acı ve hayal kırıklığı içinde çığlık atarak yıkılıyorum. Bu hapishaneden asla çıkamayacağım düşüncesi beni korkutuyor. Dün dünyada özgürdüm ve bugün özgürlüğüm, bir zamanlar tanıdığım dünyadan isteğim dışında alıkonulan bir katil tarafından tamamen elimden alındı. Daha önce berbat bir hayatım olduğunu düşünseydim. Hayatım tamamen karanlık bir hal aldı.
---------------------------------
"Neye bulaştığımızı bilerek dün gece onu neden buraya getirdin?" Rios kollarını göğsünde kavuştururken soruyor.
"O tüccarı buraya getirdiğini bilmiyordum."
Rios kaşını kaldırıyor: "İşimizi her zaman buraya getiriyorum Jungkook."
"Lanet olası sorular yeter Rios, "Sinirli hissederek azarladım. Rios çenesini kelepçeleyerek sessiz kalıyor ve sanki beni inceliyormuş gibi gözlemli bir şekilde bana bakıyor. Rios benim sağ kolum, yani beni tanıyan biri varsa o da odur.
"Peki onunla ne yapmayı düşünüyorsun?"
Sigaramı yakarak, "Emin değilim ama şimdilik odasında kilitli kalacak" diye cevap verdim.
"Odası mı?" Rios kaşını kaldırıyor.
"Bırak beni dışarı!" Jimin'in sesi malikanede yankılanıyor. "Biri lütfen bana yardım etsin!"
Rios, Jimin'in kapıyı çalarken bağırdığını duyan merdivenlere doğru dönüp bakıyor.
Sigaramdan bir nefes alırken, "Onu görmezden gel," diyorum kayıtsızca.
Rios bana dik dik bakarken, "Dürüst olmak gerekirse onu henüz öldürmediğine şaşırdım" dedi.
Onun yorumunu görmezden gelerek Rios'a, "Bu kadar yeter. Git şu lanet emri getir," diye emrediyorum.
Jimin kapıyı tekmeleyerek, "Lütfen beni dışarı çıkarın!" diye bağırdı. Yardım için bağırdığını duyduğumda dudaklarımdan bir kıkırdama kaçtı. Keşke kimsenin onu duymayacağını bilseydi, bütün bu ağlamalar ve sızlanmalar boşunaydı.
Vücudumun rahatladığını ve ruhumun bilinmeyen bir yere doğru sürüklendiğini hissederken, sigaranın dumanını içime çekiyorum ve ağzımdan haleler çıkıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"