Bir gün de 13 bölüm atdim yaa😃😃😃 ama izlenme düşük. Yinede okuyan her kese teşekkur ederim. Değerli vaktinizi harcadiğiniz için 💜
Burun deliklerimden sarhoş edici bir koku dolaşıyor, neredeyse dayanamayacağım kadar bunaltıcı. Bir türlü kurtulamadığım bu keskin kokudan kurtulmak için başımı sağa sola sallamaya başlıyorum. Göz kapaklarımı açarak, ortamın ani parlaklığından dolayı hemen gözlerimi kıstım. Parlaklığa karşı bir tür gölge sağlamak için bir tür kalkan olarak kullanmak amacıyla kolumu gözlerimin üzerine sallıyorum. Boğazımın aşırı derecede kuruduğunu hissederek öksürmeye başladım.
"Su," diye kısık sesle konuşdum.
"Git su getir."
"Jimin?"
Birkaç saniye önceki bulanık figür Luna'yı açıkça ortaya çıkarırken, bulanık görüşüm sonunda netleşiyor. Koyu kahverengi gözleriyle bana endişeyle bakıyor.
"Luna, bu gerçekten sen misin?" diye mırıldandım. Bunun bir rüya olmamasını umuyorum. Aniden, ağaca çarpan bir yıldırım gibi her şey bana geri geliyor. Taehyun, cesetler, beni arayan iki adam ve yaklaşan farları görünce bayılan ben. Hemen oturup yardım çığlıkları atıyorum.
"Lütfen Taehyun bırak beni gideyim" diye bağırıyorum gözlerimden yaşlar akmaya başlıyor.
"Taehyun değil. Benim, Jimin, Luna. Güvendesin," diye güven veren Luna, elleriyle omuzlarımı sıkıca tutuyor ama beni hafifçe sarsıyor. O bunu yaparken gözlerimi bir kez daha açtığımda onun karşımda daha önce hiç görmediğim tuhaf odayı taradığını görüyorum.
"Luna? Lütfen bana halüsinasyon falan görmediğimi söyle?" diye burnumu çektim.
"Gerçekten benim. Seni baygın halde bulduk. Artık güvendesin. Sana söz veriyorum" dedi Luna. Onu gözlemlemek için biraz zaman ayırıyorum ve işte Taehyun'un onda açtığı yara. Alnında büyük bir yara bandı var ve alnına kuru kan bulaşıyor.
"Aman Tanrım, bu gerçekten sensin. İyi misin? Olanlar için çok üzgünüm," diye onu kendime çekerek sıkıca sarılıyorum.
Luna enerjik bir ses tonuyla, "Ben iyiyim. Beni devirmek için bir darbeden çok daha fazlasının gerektiğini biliyorsun," dedi. Benden uzaklaşırken yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
"O orospu çocuğu seni incitti mi? Eğer yaptıysa hemen bana söylesen iyi olur." Taehyun hakkında bunu sorarken Luna'nın sırıtışı bozuldu. Artık Taehyun ile kızıl kartallar arasındaki husumeti anlıyorum.
"Hayır, ormandaki bir evde bir odaya kilitlendim. Bir odanın penceresinden kaçtım" diye açıkladım. Diaz elinde bir bardak suyla bana doğru yürürken kapı açılıyor. Luna, Diaz'dan bir bardak su alıp içmem için bana veriyor ki ben de bunu tereddüt etmeden memnuniyetle yapıyorum. Tatmin edici taze sıvının boğazımdan mideme doğru aktığını hissediyorum. Sanki günlerdir susuzluktan ölüyormuşum gibi geliyor. Muhtemelen sadece bir veya iki gün olduğu zaman.
Oğlumun sağlığı konusunda ani bir panik hissederek, "Bebeğim?" diye nefesimi tuttum. O kadar çok şey oldu ki, doğru düzgün yemek yiyip dinlenmeyeli uzun zaman oldu. Elbette yaşadıklarımın hiçbiri bebeğe iyi gelmiyor. Dürüst olmak gerekirse, meydana gelen tüm bu çılgınlıklar yüzünden doğuma başlamadığıma şaşırdım.
"O iyi. Jungkook'un doktorlarından biri erkenden sizi kontrole geldi. Bebeğin durumu iyi. Sadece susuz kalmışsınız ve tabii ki çok fazla stres altındasınız. Şu andan itibaren sakin olmanız gerekiyor." Luna dedi.
"Jungkook?", onun anısı aniden aklıma geliyor.
"Jungkook öldü Luna," Santana'nın bana kocamı öldürdüğünü söylemesinin anısı aklıma gelince panik içinde çığlıklar atıyorum gözyaşları yanaklarımdan aşağı süzülüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir katilden hamile / JIKOOK
Action"Bana itaatsizlik etmeye nasıl cesaret edersin?" "Lütfen bırak beni, kimseye bir şey söylemeyeceğime söz veriyorum," "Daha önce açıkça belirtmemiş miydim? Buradan asla kaçamayacaksın." Siktir git!" . "Az önce ne dedin?"