33 bölüm

608 38 16
                                    

Bir hafta sonra

Luna ciyaklayarak "Aman Tanrım. Fıstık çok tatlı görünüyor" dedi. Luna ve ben resme bakarken gülümsedim.

"Ah, kuzenimin baba olacağına inanamıyorum" diye ekledi ve bu da gülümsememin azalmasına neden oldu. İtalya'dan geldiğimizden beri Jungkook ve ben, orada burada birkaç kelime dışında birbirimizle pek konuşmadık. Dört gün önce, benim fikrimi sormadan tüm eşyalarımı yatak odasına taşıdı; aslında bunu yapmasını beklediğim gibi değildi, ama onun karısı olduğumu düşünürsek bu iyi olurdu.

"Muhtemelen iki çocuk babası," diye mırıldandım.

"Bunu bilmiyoruz Jimin. Yani hadi gerçekten bir düşün. Rossi aniden hamile kaldı... ne kadar da uygun." Luna gözlerini devirdi.

"Neden yalan söylesin?" diye sinirle ofladım.

"Bana sorarsanız Rossi, Jungkook'a delicesine aşık ve neredeyse takıntılı durumda. Onun hayatında kalmak için yapmayacağı hiçbir şey yok."

"Onunla evli olan ben değil, o olmalı," diye alay ederek omuzlarımı düşürdüm.

"Ah Mini, bazen gerçekten gözlüğe ihtiyacın olduğunu hissediyorum. Jungkook'un seni ne kadar çok sevdiğini görmüyor musun? Onun çılgın bir pislik olabileceğini biliyorum ama sen geldiğinden beri değişti," dedi Luna anlamlı bir şekilde.

"Görmüyorum. Hâlâ çok sahiplenici ve kontrolcü. Hatta kazara ona seni seviyorum kelimesini bile döktüm ve tahmin et o ne yaptı?" diye kara kaşımı kaldırdım.

"Ne?"

"O da bunu neredeyse hiç olmamış gibi görmezden geldi. Yani onun da beni sevmesini beklemiyorum. Kahretsin, onun gerçekten kimseyi sevmesinin mümkün olduğunu bile düşünmüyorum," diye iç geçirdim.

Luna, "Aşk onun dünyasında pek de öyle bir şey değil, en azından annesinin onu psikolojik olarak alt ettiği şey bu" diye açıklıyor Luna.

"Jungkook çok kırık bir adam, kusura bakmayın ve dürüst olmak gerekirse onu değiştirmeye çalışacak zamanım yok. Endişelenmem gereken ve tüm kendimi ona adayacağım bir bebeğim var" dedim açıkça.

Bir zamanlar Jungkook'a yardım etmek istemiştim, tam da böyle bir insanım ama çoğu zaman bu yüzüme patladı. Onun gibi biri bu kadar çabuk değişmez ya da kim bilir belki de böyle durumlarda değişim imkansızdır. Ancak artık her şey farklı. Hamileyim ve böyle bir şey yapmak benim sorumluluğumda değil. Tek önceliğim çocuğum.

"Anladım."

Aniden kapı açılıyor ve karşınızda Bay Şeytan'ın kendisi geliyor, sert bir şekilde "Konuşmamız lazım" dedi. Gözlerinin ne kadar kırmızı ve şiş olduğunu fark ederek ona temkinli bir şekilde baktım ve genellikle arkadan taranan saçı şu anda sıcak bir dağınıklık içindeydi. Hatta sanki az önce bir hayalet görmüş gibi biraz solgun görünüyor.

Yataktan kalktım ve Jungkook'a doğru yürüdüm, o da kapıyı benim dışarı çıkmama yetecek kadar açtı. Kapıyı kapattı ve koridordan geçerek kendi odasına, yani bizim yatak odamıza doğru yürüdü. İçeri girdiğimizde kapıyı kapattı ve bana endişeyle baktı.

"Neler oluyor?" diye tuhaf sessizliği bozmaya karar verdim.

"Lütfen beni bırakma." Jungkook'un genellikle güçlü sesi tamamen kırılmış gibi çıkıyordu. Kaşlarımı çattığımda kalbim düzensiz bir şekilde atmaya başlıyor.

"Ne diyorsun Jungkook?"

Jungkook tamamen parçalanmış ve savunmasız görünüyor ki bu daha önce ondan hiç görmediğim bir şeydi. İleriye doğru bir adım atıyor. Küçük bir likör şişesini çıkarmayı bıraktığında kırmızı şiş gözleri bana odaklandı, hemen açıyor ve sıvıyı neredeyse susumuş gibi içiyor. Küçük likör şişesini elinden alıp fırlatıp atıyorum. Odanın karşı tarafında insanlarin bu kadar zehir içmesinden her zaman nefret etmişimdir, "konuş benimle" dedim.

Jungkook, "Bugün Rossi'yi gerçekten hamile olup olmadığını öğrenmek için test yaptırmaya götürdüm ve öyleydi." Jungkook bana gözlerinde üzüntüyle bakmayı bıraktı. Hatta birbirimize bakarken bitter çikolata kara gözlerinin yaşlandığını bile görebiliyorum. Jungkook iki eliyle yanaklarımı kelepçeleyerek beni nazikçe kendisine doğru çekiyor. Bana açıklayacağı şeyin korkusuyla sinerek sessiz kalıyorum. Bana anlatmayı planladığı her şeyi anlattıktan sonra sanki beni kaybetmekten korkuyormuş gibi korkmuş görünüyor.

Elimi içgüdüsel olarak kaldırıp çenesini kelepçelerken aramızdaki tuhaf sessizliği bozan "Ne oldu?" diye mırıldandım. Jungkook sanki hayatı buna bağlıymış gibi dudaklarını benimkilere vurarak hüsrana uğramış bir şekilde, neredeyse çaresizce beni öpüyor. Koktuğum sarhoş edici alkolden dolayı gözlerimi sımsıkı kapattım. Artık hem kokuyu hem de tadı alamadığım için geri çekildim.

"Sorudan kaçmayı bırak ve bana söyle Jungkook," diye homurdandım artık bu işkenceye dayanamadığım için.

"Önce lütfen eşim olarak bana bunun aramızda hiçbir şeyi değiştirmeyeceğine dair söz vere bilir misin?." dedi Jungkook derin bir nefes alarak. Böyle bir soruya nasıl cevap vereceğimi bile bilmeden sessiz kalıyorum. Demek istediğim, neden bahsettiğini bile bilmiyorsam bunu nasıl yapabilirim? Balayı gerçekleşmeden önce elbette iyi anlaşıyorduk, ama İtalya'da yaşadığımız heyecandan önce yaşadıklarımızdan bahsetmediği sürece tüm hafta boyunca oldukça mesafeliydik.

"Jungkook, ben-"

"Lütfen bebeğim bana söz ver." Jungkook'un sesi yanağımı kelepçeleyen elini çatlattı. Sonraki iki kelime, artık bunun hakkında fazla düşünmeden neredeyse doğal bir şekilde ağzımdan çıkıyor: "Söz veriyorum."

"Test pozitif çıktı. Rossi hamile."

bir katilden hamile / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin