נקודת מבט דלנה:
ישבתי בחדרי על המיטה ובהיתי בטבעת המונחת על הקמיצה השמאלית שלי.
שנאתי את העובדה שטבעת האירוסין שלי עגולה. עיגול הוא ללא סוף או התחלה, הטבעת העגולה מסמלת אהבה נצחית כמו עיגול.
אני לא כמו כל הנשים, אני לא זכיתי להתארס לגבר שאני אוהבת, אלו יהיו נישואים על נייר, חסרי רגשות או אהבה. אני עדיין בהלם שאני הולכת להתחתן עוד כמה חודשים. אני לא מוכנה לזה.
מה אם הוא יכלא אותי? מה אם הוא ימנע ממני את החופש שלי או את החלומות שלי?
אני יודעת שיש בהסכם סעיף על כך שאסור לו לכפות את עצמו עלי אבל.. אני לא חושבת שאני סומכת על זה.
אני הולכת להתחתן עם הקאפו של ניו יורק. האדם הזה כל כך קר, כל כך אלים. צפיתי בסרטון בערוץ חדשות שמישהו צילם אותו נלחם, זה היה מבעית.
זה כמעט כאילו הוא נהנה לרצוח..
זה נורא, זה פשוט נורא. מה אם הוא יפגע בילדים שלנו? מה אם הוא יהפוך אותם להיות כמוהו? מה אם הוא יכה אותי בסתר? אותי ואת הילדים שלי. מה אם הוא יאיים שלי?
אלים אני לא רוצה להתחתן עם האיש הזה.
דפיקה בדלת הוציאה אותי ממחשבותי "כן?"
הדלת נפתחה ומאחוריה עמד פלב "יש שמועות שאת תקועה בחדר שלך אז באתי להתקע פה ביחד איתך"חיוך ענק עלה על פני "אתה לא עסוק?" שאלתי אותו. אני יודעת שבגלל ההסכם הרבה דברים הולכים להשתנות, לא רק החיים שלי, גם המאפיה כולה.
"יש לי דברים לעשות אם זאת השאלה שלך" ענה לי פלב והתיישב על המיטה לידי אחרי שסגר את הדלת.
"מבריז?" גיחכתי.
"אחותי הקטנה יותר חשובה מזה," חייך אלי "חוץ מזה, הבאתי לך גלידה" הוא פתח קופסא חדשה של גלידת תות שמנת האהובה עלי ונתן לי כף "אני חושב שערב סרט אחד אחרון לא יזיק פה" אמר.
כשהייתי קטנה אני ופלב היינו רואים מלא סרטים ביחד. זה היה הנוהל, כל רביעי בערב אוכלים גלידה ורואים סרט. זה תמיד עודד אותי כשפחדתי, פלב תמיד היה שם כשהייתי זקוקה לו.
פתחתי את הלפטופ ושמתי את הסרט הראשון שקפץ לי בנטפליקס.
"אתה יודע," אמרתי תוך כדי שאני לוקחת עם הכף ביס מכובד של גלידה "כשאני אבוא לבקר נוכל לראות סרטים"
"אני לא יודע דלנה, לא נראה לי שזה יהיה ככה"
הסרט היה על כאב של אישה שכל עולמה שכח. שקעתי לתוך הסרט ואט אט נרדמתי.
בחלומי חלמתי עלי מאושרת עם הגבר שאני נשואה לו. זה היה ברנרדו, אבל לא בדיוק הוא. בחלומי, ברנרדו חייך וצחק, המציאות שונה מזה לחלוטין.
אולי יום אחד נחייך ככה שתינו, מאושרים.
בנתיים זה ישאר בגדר חלום, אני רק חוששת שזה ישאר בהגדרה הזאת לעד.___
כתבתי את הפרק ממש לפני תחילת הצום.
פרק חדש,
שנה חדשה,
התחלה חדשה,
הזדמנות חדשה.
💜
YOU ARE READING
forever with you [1]
Romantikחוזק - חולשה, כעס - שלווה, איום - ענווה, ניצחון - תבוסה. כל כך שונים אך הגורל החליט שהם יחיו יחד לנצחים.