נקודת מבט ברנרדו:
"את מטורפת!" קראתי לחלל האחוזה כשאני וניאה חזרנו. "אני ממש מקווה שברנרדו לא יקבל את הנמושות האלה למאפיה." היא אמרה וסדרה את שיערה לאחור.
הנחתי את התיק שלי על השידה בכניסה והלכתי למטבח. יש לי חשק בלתי מוסבר לקולה. "אני אומרת שצריך לחגוג לך ולברנרדו בכל זאת." אמרה ניאה בהתלהבות.
אני גם ממש רוצה לחגוג את זה, אף על פי שאלו נישואי תועלת.. הלב שלי שייך לגבר הזה.
"אני עולה ללבוש בגד ים ונעשה חגיגה משלנו!" צחקקתי. האמת היא שאני מקווה שברנרדו יחזור הלילה מוקדם, אנחנו בקושי נמצאים ביחד.
בחרתי את בגד הים הירוק שקניתי עם אנטוניאטה פעם שהתאים בדיוק לגוון העור החיוור שלי.
עוד מהמדרגות שמעתי את קולותיהם של ניאה ואדולפו, "את לא יכולה לעשות דבר כזה, ליידי." הוא אמר לה בקול חריף.
"אתה סתם מגזים," היא נשמעה מעוצבנת, "זה יהיה כייף!". נכנסתי למטבח ומצאתי את ניאה משלבת ידיים באדישות ואת אדולפו אדום מעצבים.
"מה קרה?" שאלתי בחוסר הבנה. ניאה הסתכלה עלי במבט עייף, "תסבירי לפולפו שזה בסדר להזמין עוד אנשים למסיבה"
"יש לנו בכלל את מי להזמין?" שאלתי בחוסר אימון. "ברור." היא אמרה, "חברות שלי והמשפחה שלך."
התיישבתי על כיסא הבר, "אה הם עדיין בניו יורק?". זכרתי שהם רצו לעשות משהו ביום שאחרי החתונה אבל חשבתי שהם כבר חזרו לקנטקי.
"בטח. תתקשרי לאמא שלך או למישהו ותגידי להם להגיע בעוד שעה, הם כולם מוזמנים."
התקשרתי לקמילה שענתה לי אחרי שני צלצולים, "סוף סוף!! כבר חשבתי שאת לא תספרי כלום לבחורה שהרגיעה אותך במחזור הראשון שלך!"
"מה?" על מה היא מדברת?
"נו? היה כייף? זה כאב?" היא שאלה בחשש מלא התרגשות. "מיל על מה ,בשם האלים, את מדברת?" אני לעולם לא אבין את הבחורה הזאת כנראה,
"על סקס, טיפשונת, ליל הכלולות שלך," היא אמרה כאילו זה ברור לחלוטין, "נו?! איך היה? לעזאזל דלנה את הורגת אותי פה?"
הרמתי את הראש לתקרה ונשמתי עמוק בזמן שהיא המשיכה לצווח לי באוזן, "לא היה כלום," אמרתי בשקט והעברתי את היד בשיערותי.
"מה?!?!"
"זה לא משנה עכשיו אנ-" "כן זה כן משנה דלנה! זה מה שהכי משנה!! מה קרה?! למה?? מה? הוא לא רצה? אל תגידי לי שא-" היא התנפלה בשאלות. "קמילה!!" צרחתי והיא השתתקה.
עצמתי את עיני וספרתי עד שלוש כדי להרגע מהלחץ שהחלק לשלוט על גופי, "אני ואנטוניאטה עושות סוג של מסיבת בריכה לחגוג את הנישואים. התקשרתי להגיד שאת מוזמנת ושתביאי את ביאנקה ואת אחים שלי."
YOU ARE READING
forever with you [1]
Romansaחוזק - חולשה, כעס - שלווה, איום - ענווה, ניצחון - תבוסה. כל כך שונים אך הגורל החליט שהם יחיו יחד לנצחים.