נקודת מבט דלנה:
ברנרדו עצר באמצע העיר את הרכב ויצא ממנו, כל הערב הזה איתו כל כך מוזר. אני מנסה לשכוח את הגבר בחליפה ולהתמקד בגבר השרירי שזה עתה ישב לצידי.
הדלת שלי נפתחה, אני מרימה את ראשי לפגוש בפניו של ברנרדו. הוא מגיש לי את ידו לאחוז בה.
אני נאחזת בו ויוצאת מרכב הספורט. סביבנו צלמי פפראצי שברנרדו לא כל כך מייחס להם חשיבות,
הוא כרך את זרועו סביבי ברכושניות וגוננות בעוד אנחנו צועדים לכניסת הבניין הגבוה שבאמצע מנהטן. הכניסה המפוארת הייתה נקייה עד ליסוד וראיתי את ההשתקפות שלי מכל הקירות. ההשתקפות שלנו.
נוכחתי לראות כמה צמודים אנחנו עומדים. איך התרגלתי לזה כל כך מהר?
דרך ההשתקפות ראיתי את מבטו של ברנרדו נעוץ בי בזמן שאנחנו מחכים למעלית שמגיעה בתוך כמה שניות.
הכל מפואר כל כך, הכל מוגזם כל כך. זה אומר שהוא תפס ממני בחורה שיטחית?
המעלית עלתה קומה ואחריה עוד קומה ועוד אחת ועוד אחת עד שכבר חשבתי שהיא לא תעצור לעולם. הבטתי בברנרדו וחייכתי, "למה אתה מסתכל עלי?"
הוא גיחך, "את יפיפיה מכדי שלא אסתכל, ג'ויה". הסמקתי קלות והסטתי את שיערי. ברנרדו שעמד מאחורי כרך את זרועותיו סביבי ורפרף עם שפתיו על צווארי, "את מתרגשת?"
"טיפה" עניתי בקול חנוק.
המעלית נפתחה וחשפה אולם גדול עם קירות שקופים. על הרצפה פוזרו מיליוני עלי כותרת ולא רחוק מאחד הקירות ניצב שולחן עגול עטוף מפה לבנה.
בשם האלים, זה נראה לא אמיתי.
ברנרדו אחז בידי בעדינות והוביל אותי אל השולחן, שם הוא משך עבורי כיסא וקירב את הכיסא השני אל שלי בכדי שנשב קרוב.
הבטתי בו, "תודה," אמרתי בכנות, "זה יפיפיה".
ברנרדו הביט בי וחיוך קטן עלה על שפתיו, "אין משהו שלא שווה את החיוך שלך".
מלצר הגיע ומזג לכוסות שלנו יין וכמה מנות ראשונות, "איך היה היום שלך?" שאלתי את ברנרדו. מבטו של ברנרדו סרק את פני כאילו חורט אותן בראשו, "כרגיל".
גיכחתי לשמע התשובה, "אוקיי". אכלתי מעט מהסלט שהיה בשולחן ומהלחם שבברור היה הפריך ביותר שטעמתי.
הרמתי את ראשי לברנרדו, פניו כאילו פוסלו על ידי אמנים. כל דבר בו משך אותי אליו.
"על מה את חושבת?" שאל לפתע. "על חוף הים" שיקרתי במצח נחושה. הוא הביט בי, "מה חשבת על חוף הים?"
לגמרי מכוס היין שלי לאט בחיפוש אחר תשובה אמינה, "על ההבדל בין החוף לניו יורק. פה הכל רועש כל כך וסוער ושם רגוע ושלב. זה כמעט מצחיק איך אנחנו חיים באותו כדור ויכולים לחיות חיים שונים לחלוטין".
YOU ARE READING
forever with you [1]
Romanceחוזק - חולשה, כעס - שלווה, איום - ענווה, ניצחון - תבוסה. כל כך שונים אך הגורל החליט שהם יחיו יחד לנצחים.