HARRY
Cítil som, ako mi bije srdce do hrude silno a rýchlo. Rýchlejšie ako keď sa niekedy započúvam na tlkot svojho srdca, keď som ležal na svojej posteli sám vo svojej izbe. Mal som pocit, že som takéto vzrušenie ešte nikdy necítil. Nikdy v živote som nemal pocit, že mi každú chvílu vyskočí moje sedce z hrude. Že sa tu pred očami sveta zrútim z chvenia, ktoré mi prúdilo telom.
Pobozkaj ma
Opakoval sa mi jej jemný hlas v hlave. Znelo to pre mňa ako sen. Neváhal som, nezapochyboval som o jej slovách. Túžil som ucítiť jej jemnosť od chvíle, ako sa mi o nej snívalo prvýkrát v tú noc, keď som ju držal v náručí, keď sa jej Luke snažil oblížiť.
Zahryzol so si do spodnej pery, pozerajúc sa na jej ružovkasté, jemné ústa a naklonil hlavu nabok, približujúc sa k nej bližšie.
Sledoval som, ako si prešla jazykom po spodnej pere a nečakal som dlhšie. Obtrel som sa o jej pery, čakajúc, že sa odo mňa zas a znova odtiahne, ako to urobila už viackrát. Keď sa ani nepohla, uchopil som jej tvâr vo svojich dlaniach a spojil naše pery. Jemne som ju potiahol za spodnú pery, uväzňujúc ju medzi moje a začal ju pozkávať, ako nežne som len vedel. Zachvela sa, bozk mi opätovala a ja som zo slasti z jej sladkej vône nevedel prestať podmaňovať si jej ústa v nežnom bozku.Čakal som tak dlho na tento moment, že som si skoro myslel, že sa mi zase sníva.
"Taká sladká," zašepkal som jej do pier a zase som oblapil jej pery. Jednu ruku som presunul za jej telom, priblížil si ju k sebe bližšie a objímal som ju, zariaľ čo sa naše pery o seba dotýkali jemne, no zároveň som mal neskutočnú chuť ju nikdy viac nepustiť.
Zastonala mi do úst, keď som prehĺbil náš bozk a pritisol ju k sebe bližšie. Ten zvuk vo mne vzbudzoval vzrušenie. Cítil som, ako sa mi telo prepúdza zo vzrušenia. Nechcem som ju však vystrašiť tým, že som bol vzrušený, ale nemohol som to nijako potlačiť to, že som bol chlao.
Zrazu sa jej telo nesmierne zachvelo a jej dotyk jej pier zmyzol. Jej telo začalo padať, ako keby stratila kontrolu nad svojím vlastým telom a keby som ju nedržal, bola by už na zemi.
"Rose," vyslovil som k nej, keď sa jej oči zatvorili.
"Rose, čo ti je?" Snažil som sa ju prebutiť. Omdlela. Ležala mi v náručí bez jediného znaku vedomia. Premohla ma panika. Porozhliadol som sa po okolí, ale nikto blízko tu nebol. Jediný ľudia od nás boli príliš ďaleko, aby si nás všimla.
"H-Harry," odrazu z nej vyšlo.
"Som tu, držím ťa."
"Domov," zabrblala, lenže jej oči boli stále zatvorené. Zrazu sa začala veľmi triasť, videl som ako sa jej ruky nesmierne začali triasť. "L-Liam, chcem ísť domov," snažila sa zo seba dostať. Nezaváhal som ani o sekundu viac. Vzal som ju do náručia a behal som k autu. Bol som veľmi rád, že som ich nechal otvorené. Položil som ju na sedadlo spolujazdca, zapol jej pás a rýchlo sa dostal na svoje miesto, rýchlo naštartoval auto a vyšiel z miesta, kde sme boli.
"Som tu, neboj sa." Chytil som ju za ruku. Neprestávala sa triasť, bál som sa. Je to kvôli nášmu bozku? Ublížil som jej?
Zalovil som medzi riadiacou pákou a vybral svoj mobil. Vytočil som Liama a dal to nahlas.
"Volám Liamovi. Prosím, neboj sa. Je mi to veľmi ľúto, ak som ti nejako ublížil," zaúpel som. Mal som pocit, že na mieste zošaliem pri pohľade na to, ako sa triasla. Veľmi sa k sebe krčila, ako keby ju niečo bolelo. Bože!
YOU ARE READING
Without you
Fanfiction"Nikdy som nechcela, aby nás niečo rozdelilo." zotrela som si slzy z tváre. "Mrzí ma to, Mary." chrapľavo zašepkal. All Rights Reserved © RossalinGray