7 •He asked me on a date•

261 24 4
                                    

Mary

Keď konečne zazvonil zvonček a hodina sa skončila, rozzipsovala som malé vrecko na mojej crossbody (aut. pozn. nwm jak sa to píše) taške, vytiahla z neho môj biely mobil a odblokovala ho. Nemala som vôbec žiadnu správu, tak som sa radšej vrhla na Facebook a napísala Rose, ktorá bola prihlásená, že čo robí. Je to síce maniak na učenie, ale rada porušuje pravidlá. Hlavne, keď som pri ich porušovaní ja. Rose mi neodpísala, takže som si myslela, že si asi len nechala zapnutý mobil v taške alebo vo vrecku nohavíc. Otočila som sa chrbtom k tabuli a bradu si opreba o moju dlaň, pričom som sa znudene zapozerala do svojho mobilu, ktorý som mala v druhej ruke.

"Buh." trhla som sebou nad niečím dotykom mojich ramien. Otočila som sa a zbadala moju sestru s pobaveným úsmevom na tvári.

"Bože, Rose, chceš, aby som dostala infarkt?" povedala som jej nechápavo, pričom som sa zamračila na moju sestru, a dlaň si položila na miesto, kde mám srdce.

"Prepáč, len som ti chcela predstaviť Eleanor." ospravedlňujúco sa na mňa usmiala moja sestra, pričom ukázala na vysokú, štíhlu brunetku, ktorá stála vedľa nej.

"Ahoj, ja som Eleanor." nastavila ku mne Eleanor ruku s oslnivým úsmevom na tvári.

"Ja som Mary. Takže ty si kamoška mojej sestry?" postavila som sa, podala jej ruku, pričom sme sa krátko objali a potom som si sadla na kraj lavice.

"Áno, a ty si jej bláznivá sestra, o ktorej mi toľko hovorila."

"No, bláznivá som len trošku." odvetila som.

"Hej, Mary, stretmene sa na obede, musíme ísť, pretože máme hodinu s tou starou ropuchou Blanchetovou, tak letíme." povedala mi Rose, pričom chytila El za ruku a odišla z triedy. Zakričala som,že je mi to jasné a zakývala som im ešte.

Ďalšie hodiny som bola prevažne sama a snažila sa počúvať profesorov. Ten Niall sa ku mne po celý čas už neskúšal prihovárať, aj keď som postrehla, že sa na mňa cez hodiny díval. Keď som sa však na neho pozrela, rýchlo sa otočil, nad čím som sa pousmiala. Nepopieram, že je chutný, ale ja svoje plány nemením.

Zadívala som sa von z okna a čakala, kým zazvoní zvonček a hodina konečne skončí. Profesor nám dal po zvyšok hodiny voľno, no keďže tu nikoho na pokecanie nemám, tak len zízam z okna. Po nejakej chvíli konečne zazvonilo a ja som bola medzi prvými, ktorý z triedy priam vyleteli.

Konečne som zahľadla moju sestru s El, ku ktorým som aj kráčala a keď som už bola pri nich, tak sme sa s Rose pozdravili objatím a spolu išli na obed.

"El, čo vieš o tom Niallovi?" spýtala som sa Eleanor, pričom som sa očkom pozerala po Rose, ktorá čakala v rade. Zakývala som jej, keď sa na mňa pozrela a usmiala.

"No, pokiaľ viem, tak je to jeden z tých chalanov, ktorí sú v našom futbalovom tíme. K Rose sa nie vždy správali pekne, ale ona si tiež nebrala servítku pre ústa. Asi pred mesiacom sa stal malý incident, po ktorom sa Rose dosť uzavrela do seba, viac ako doteraz." predniesla El, ktorá sa trochu ku mne naklonila a hovorila šeptom len ku mne, pričom sa obzrela niekam. "Ale mne  Niall zas až tak zlý nepripadá. Rose mi povedala, že sa jej ospravedlnil, čo ma fakt zarazilo, lebo Niall je dosť tvrdohlavý." dodala a popri slová si dala do úsť ďalšie sústo šalátu, ktorý sa podával na obed.

"Mala som už tú česť sa s ním stretnúť a najprv nebol najmilší, no potom sa ku mne správal dosť pekne. Ani mne sa nezdá taký zlý." skonštatovala som a mykla plecom, pretože som si naozal nemyslela o Nialovi, že je taký zlý, ako ho skoro celá škola obkresľuje, čo som si stihla povšimnúť.

Without youOnde histórias criam vida. Descubra agora