53 Not him but me

14 1 0
                                    


HARRY

Jej pery na mojich, jej trasúce sa ruky, ktoré ma držali za ramená a jej bijúce srdce proti môjmu, bolo všetko, čo som potreboval, aby ma to zlomilo. Práve som povedal, že ju milujem, nikdy som nebol silnejší, ale nikdy som nebol taký zraniteľný zároveň. Jej zlomené bozky boli ako bolesť smútku priamo do mojej hrude.Chcela, aby som jej pomohol zabudnúť, nahradiť tie zlé spomienky na jeho ruky na jej tele svojimi vlastnými, to bolo niečo, čo som chcel urobiť, pretože som videl bolesť v jej očiach. 

Dvihol som sa s ňou bez toho, aby som prerušil náš bozk a držal som ju v náručí. Daždivé kvapky na nás padali zo zamračenej oblohy, ale jediné, na čo som sa mohol sústrediť, bola ona v mojom náručí, jej pery a moja potreba pomôcť jej dostať sa z toho. Pretože ma skoro prosila, aby som sa o ňu postaral.

"Poďme domov," zachrapčal som na jej pery, keď sme sa znova odtiahli, náš neistý dych sa navzájom zachyávall. Ruka v ruke sme kráčali po pláži späť k ich domu, rovnako ako som k nej prišiel, keď som ju hľadal. Bez slov, len ruka v ruke a konečne som mal pocit, že som našiel pokoj, odkedy som odišiel z jej izby v Londýne.

Nasledoval som ju mlčky celú cestu do jej izby, zamkla za nami dvere a otočila sa ku mne s vlhkými očami.

"Teraz mi povedz, čo presne ti urobil." dožadoval som sa, podišiel k nej a pomaly som jej rozopol vestu. Nechal som jej ju spadnúť z pliec a hodil som jo na stoličku blízko nás.

"Bojím sa," povedala a zavrela oči. Pevne som ju chytil za tvár.

"Tiež sa bojím. Nechcem ti ublížiť. Ale môžem ti ukázať, aký môže byť dotyk bez násilia. Budeš sa cítiť ako nikdy.

""Potrebujem ťa. Prosím." Z jej zatvorených očí stekali slzy. Palcom som jej zotrel jej slzy a jemne ju pobozkal na pery. Jej trasúce sa ruky sa načiahli po mojom zipse a vyzliekla mi bundu.

 Konečne sa na mňa pozrela s pohľadom plným nervozity a strachu. Moja ruka prešla od jej líca ku krku, ku kľúčnym kostiam, cítiac pod mojimi prstami jej zrýchlený tep. Priložil som svoje pery na jej krk a bozkával jej bolesť každým dotykom mojich pier. Jej telo sa triaslo, ale držala ma za ramená, čím mi dala najavo, že môžem ísť ďalej. 

Pomaly som rozopínal gombíky na jej ružovom svetri a pomaly som jej prešiel pozdĺž rukách, látka padla na zem a ja som sa jej pozrel do očí. 

"Položím ťa na posteľ," povedal som a vykročil vpred, čím som ju prinútil ísť dozadu, až kým jej nohy nenarazili na posteľ. Ľahla si na chrbát so strachom v očiach. 

"Bude to bolieť?" opýtala sa. Pokrútil som hlavou. 

"To nebude. Budem jemný, ako len môžem." Vyliezol som na ňu a odstránil som jej vlasy z tváre.

"Som velmi vystrašená." Zašepkala ako keby sa bála ozvať nahlas.

"Nerob to. Máš to pod kontrolou. Ak máš pocit, že ešte nie si pripravená, alebo ak to bude na teba priveľa, zastav ma. Prestanem."

"Nikto sa ma nikdy nedotkol," jej oči behali po mojej tvári.

"Aj keď zomieram byť v tebe, neurobím to, kým nebudeš pripravená. Chcem ti len ukázať, ako veľmi ťa milujem."

"Nebudeš mať so mnou sex?" Spýtala sa ma zmätene, no oči sa jej uvoľnili úľavou. 

Usmiala som sa. "Nie. Som si istý, že si sa už predtým dotkla sama seba. Urobím to isté. Len nahradím jeho dotyk jmojím, presne tak, ako si ma o to požiadala."

Without youWhere stories live. Discover now