ROSE
Posunula som sa, chcela som si najsť pohodlnejšie miesto, keď som cítila pohodlnú váhu prikrývky. Snažila som sa viac zakryť, keď som si ju chcela pritiahnuť k sebe, no na chrbát sa mi prilepilo niečo ťažšie. Oči sa mi okamžite otvorili, prebehla mnou čistá panika, keď som ucítila, ako sa mi dlhá noha omotala okolo nôh.
V hlave mi prebehla včerajšia noc. Párty, Harry a ja, naša malá hádka po tom, čo ho Luke naštval, a ja a Harry ležiaci na gauči a pozeranie televízie. Srdce sa mi rozbúchalo, keď som ucítila, ako si ma jeho ruka pritiahla bližšie k telu. Tá čudná tužoba si našla cestu ku končekom mojich prstov na nohách, keď mi jeho vôňa udrela do nosa. Usmiala som sa, hlúpo a neveriacky.
Strávila som s ním noc spaním na gauči a môj strach bol niekde v kútiku hlavy, takmer úplne zabudnutý. Uvoľnila som sa a znova zavrela oči, úsmev mi z tváre nezmizol. Chcela som sa otočiť a vidieť jeho tvár. Nikdy som nespala so žiadnym chlapcom. Bolo zvláštne uspokojujúce byť pri ňom tak blízko, byť v jeho náručí a cítiť tak jeho prítomnosť.
Tie slová, ktoré mi povedal včera večer. Nikdy v živote som nepočula niekoho takto hovoriť so mnou. Nikto ma nikdy nedával na prvé miesto, iba moji súrodenci a rodičia. Ale nikdy nikoho, o kom som si myslela, že som pre nich dôležitá. Harry ma nútil veriť, že preňho naozaj niečo znamenám a ja som tomu verila s každým ďalším sladkým slovom, ktoré vyšlo z jeho úst.
Opatrne som otočila hlavu za sebou a uvidela som jeho pokojne spiacu tvár. Keď spal, bol ešte krajší. Jeho pery boli trochu pootvorené, keď ticho chrápal. Vyzeral tak uvoľnene. Opatrne som stiahla jeho ruku z môjho pása a pokúsila sa vstať. Prikryl som ho a išla hore do kúpeľne.
Umyla som si tvár a zuby a potom som išla do svojej izby. Prezliekla som sa do modrých džínsov a voľného čierneho trička. Nenávidela som spať v šatách a ešte viac som nenávidela spať s podprsenkou. Ale predstava, že by som spala vedľa Harryho bez podprsenky, bola pre mňa trochu desivá.
Harry ešte spal, keď som sa vrátila dole, takže som išla do kuchyne a snažila som sa nerobiť príliš veľa hluku, keď som začala pripravovať raňajky. Milovala som varenie, pečenie ešte viac. Začala som robiť vyprážané vajcia a toasty, slaninu a palacinky. Už je to dávno, čo som robila takéto veľké raňajky, ale mala som náladu a pravdupovediac moju bolesť hlavy som potrebovala vyliečiť nejakým chutným jedlom.
"Dobré ráno," počula som Harryho chrapľavý hlas, keď si odkašľal. Otočila som sa k nemu s hanblivým úsmevom na tvári.
"Dobré ráno aj tebe," utrúsila som, zatiaľ čo som položila taniere na kuchynský ostrovček.
"Čo je to za príjemnú vôňu?" Podišiel ku mne a prstami si prehrabal vlasy.
"Urobila som raňajky. Myslela som, že by si mohol byť hladný, keď sa zobudíš." Nahodila som ďalší úsmev.
"Zobudilo ma to, takže hladný som určite. Mohol by som najprv použiť kúpelňu?"
"Samozrejme. Je hneď oproti mojej izby."
Sledovala som ako vyšiel z kuchyne, moje líca sa hneď začervenali, keď som si sadla za stôl a pretrela si dlaňami tvár. Bolo to zvlášne mať ho tu hneď po ránu. A ranný Harry? Začínala som sa cítiť ako bežná tínedžerka, pretože som nemohla dostať jeho rozospalú tvár z hlavy.
Hneď po pár minútach sa ku mne pridal. Jeho sveter bol v obývačke, kde si ho včera večer vyzliekol, takže som mala plný výhľad na jeho potetované svalnaté ruky. Nikdy som o jeho tetovaniach neuvažovala, ale všimla som si ich už skôr. Nikdy som sa na nikoho poriadne nepozrela, pripadalo mi to nezdvorilé. Vždy som bola k iným ľuďom takž diskrétna, že som nikdy nikoho neodsudzovala.
YOU ARE READING
Without you
Fanfiction"Nikdy som nechcela, aby nás niečo rozdelilo." zotrela som si slzy z tváre. "Mrzí ma to, Mary." chrapľavo zašepkal. All Rights Reserved © RossalinGray