ROSE
"Nebudem ťa počúvať," Liam na mňa poukázal palcom. "Ideš so mnou a nechem už nič počujem." Povedal, otáčajúc sa mi chrbtom a odkráčal do kuchine.
Oduto som si založila ruky na hrudi a pomrvila sa hlbšie do sedačky. Nechcela som ísť s ním na ten tréning. Liam však nástojil, že pôjdem s ním. Nechcel ma nechať samú a ja som nesúhlasila. Veď by to nebolo prvý raz, čo by som ostala sama doma. Liam ma však v týchto dňoch nenechával osamote a tak som vedela, že už nemalo zmysel s ním bojovať, tak som sa už neozvala.
"Obleč sa." Zakričal z kuchine. No jasné!
S ďalším povzdychom som sa postavila a odišla do svojej izby. Prekzliekla som sa zo šatov a obliekla si čierne džínsy a biele tričko s dlhým rukávom. Našla som nejakú čiapku a rukavice v šuplíku . Z nočného stolíka som si vzala mobil a strčila som si do vrecka vesty, ktorú som si na seba obliekla. Vraj sa mám obliecť teplo a keďže som nechcela nahnevať Liama, poslúchla som ho.
"Tak čo povieš?" Otočil som sa a ukázal svoj outfit Liamovi, ktorý teraz stál v hale so športovou taškou. Teraz mal na sebe nejaké tepláky a čiernu mikinu s čiapkou na hlave. Premeral si ma od hlavy až po päty a potom súhlasne dvihol palce, usmiavajúc sa doširoka.
"Oveľa lepšie, ty moje maléé slniečo."
"Ale no tak! Nie som až taká malá." Dala som si ruky v bok a prekrútila očami.
LIam sa len zasmial a už sme vychádzali z domu. Cestou sme boli po Zayna. Cesta k jeho bytu trvala, na moje prekvapenie, len necelých desať minút. Bola som prekvapená, že býval od nás tak blízko. Budova, v ktorej sa nachádzal jeho byt vyzerala ako jedna z tých novších budov. Neboli to tie budovy, ktoré vyzerali byť staré a nepríjemné. Aspoň ja som mala taký pocit z takýto miest, kde boli apartmány. Usúdila som, že jeho bývanie musela vizerať dobre a moderne.
"Nie je sú to tie super luxusné apartmány?" Spýtala som sa Liama, otáčajúc k nemu hlavu.
"Mhm, je tu celkom pekné bývanie." Odpovedal mi Liam.
"Takže Zayn je bohatý?"
"Nie tak celkom, ale zo svojej práce má dobrý zisk. A to mu dáva výhodu bývania na peknom mieste."
"Hm, a čo také Zayn robí?" Dal som mu ďalšiu otázku a uvedomil som si, že o tom chlapcovi toho veľa neviem. A z toho, čo hovoril môj brat, Zayn nepracoval s mojím bratom v kancelárii.
"Prečo sa o neho vlastne tak zaujímaš, myslel som si, že ho vlastne nemáš ráda." Uškrnul sa a položil si ruky na volant. Vydala som zo seba nepríjemný kašeľ.
"A kto povedal, že ho nemám rada?"Prižmúrila som na neho oči. Úsmev na jeho perách narástol, jeho oči odrážali jeho výraz tváre.
"Vlastne to povedal Zayn to čom, čo sa mi priznal, že ťa pozval na rande." Prisahám, že som si myslela, že som ho dobre nepočula.
"Kedy ti to povedal?" Do tváre sa mi hrnulo teplo. Vedela som, že si to LIam všimol. Musela som sa veľmi červenať, keď sa na mňa neprestal šklbiť.
"Povedal mi to počas tréningu. Prakticky sa ma pýtal, prečo si ho odmietla. Prečo si ho vlastne odmietla?"
"Čože? To sa ma naozaj pýtaš, Liam? Veď ho ani nepoznám. Dnes je to druhýkrát, čo ho vidím." Kam sa podel ten môj brat, ktorý bol proti akémukoľvek bližšiemu kontakto čo sa týkalo mňa a akéhokoľvek chlapca.
"Zayn ma uistil, že by ťa len rád viac spoznal. A Rose, sám si priznávam, že by to nebol zlý nápad. Vždy si sama a ja si len myslím, že sama byť nemusíš. Možno by si bola šťastnejšia." Jeho jediný pohyb bol myknutie plecom.
YOU ARE READING
Without you
Fanfiction"Nikdy som nechcela, aby nás niečo rozdelilo." zotrela som si slzy z tváre. "Mrzí ma to, Mary." chrapľavo zašepkal. All Rights Reserved © RossalinGray