Prehltala som svoje nudle s pohľadom na svoj mobil. Snažila som sa byť za týmto stolom nevideteľná. Teda aspoň som sa o to pokúšala. Bola som ticho od chvíle, čo si k nám prisadol Zayn a neprestal sa na mňa pozerať zakaždým, keď si môj brat nevšimol. Nebolo to tak, že by som proti nemu niečo mala. Mala som proste pocit, že si s ním nemám čo povedať. A na Liamovho kamaráta, sa na mňa dosť čudne pozeral. Nemala som rada, keď sa na mňa ľudia neustále pozerali.
Nikdy predtým som Liamových priateľov nepoznala. Nikdy k nám nechodil nikto, okrem Sophie a Eleanor a niekedy k nám zablúdil aj Chase. Síce sme mali príbuzných z maminej strany, ktorí žili niekde v Londýne, ale neboli sme s nimi nijako v kontakte. Zayna som nikdy nevidela odkedy som sa sem prisťahovala. Vedela som, že má Liam priteľov a že sa s nimi často aj stretával, ale nikdy som sa nijako viac nezaujímala o jeho tím a priateľov. Liam k nám nikdy nikoho nebral.
Sčasti som si myslela, že to môj brat robil, pretože bol proti tomu, aby som sa zase nedostala do nejakého vzťahu. Od Matthewa som s nikým nechodila a Liamová bratská potreba ma ochrániť pred chalanmi sa stala od toho incidendu trochu viac intenzívnejšia.
Naposledy sme sa so Zaynom videli pred týždňom na ich tréningu. Tá spomienka ma donútila začervenať sa pri tom, ako som si spomenula na Harryho a jeho chovanie. Teraz mi to dávalo väčší zmysel, keď som vedela, že sa Harrymu páčim. Alebo to aspoň bolo tak minulý týždeň.
Nebola som si istá, či to tak aj naďalej je. Myslela som si, že so mnou už nechce mať nič, ale nechápala som prečo. Bolo to tým, že vie, že pomaly umieram? Alebo si uvedomil, že naozaj nemá zmysel márniť čas niekym ako som ja a preto sa mi vyhýbal? Nejako sa mi táto myšlienka nepáčila. Vlastne by mi to malo byť jedno. Necítila som k nemu nič, mala by som sa cítiť ľahostajne a vôbec by som nad tým nemala lámať hlavu. Mala by som byť rada, že ma ignoruje, pretože to prakticky bolo to, čo som chcela.
Ale nemohla som striasť ten nával zimomriavok, keď som si spomenula na jeho ruky a na to, ako som sa zachvela vždy, keď sa naše ruky spojili alebo na to, keď ma pohladil a objal.
To mi určite ľahostajné neprišlo a aj keď som si to tvrdo nechcela pripustiť, Harry Styles mal na mňa nezvyčajný vplyv. S ním som sa netriasla od strachu, nemala som pocit, že každú chvíľu omdliem z jeho dotyku a nepremáhala ma panika, keď sa naše telá čo i len najmenším spôsobom dotýkali.
Bolo to pre mňa nevysvetlitelé. Od chvíle, čo som sa dozvedela, že trpím strachom z akéhokoľvek cudzieho dotyku, každý cudzí človek mi bol proti srsti. Niekedy som sa bála dokonca aj ľudí, ktorých som poznala a vedela som, že ich úmysly sú neškodné. Ale toto bolo niečo iné a ja som to chcela zahnať niekde do kúta. Vedela som však, že je to nemožné, pretože ten chlapec sa mi dostal do hlavy a nevedela som násť spôsob ho odtiaľ dostať.
Zahnala som svoje myšlienky preč, keď som skrolovala instagram a na mojej obrazovka sa objavil príspevok od Nialla. Bolo to vlastne video. Niall natočil, ako stojí v rade s Louisom a za ním stál on. Spoznala by som ho už len podľa tých dlhých nôh. Čierne džínsy, čierne topánky a biele tričko s dlhým rukávom.
To, čo ma zaujalo bol viac ten popisok a poloha, ktorú Niall k svojmu príspevku pridal. A hlavne ten čas: Oasis KFC Pred 10 minútami.
Okamžite som sa začala obzerať po okolí. Bolo tu toľko ľudí, že som asi bola hlúpa myslieť si, že by som ich niekde spatrela, ale hľadala som aj tak. Bola som si istá, že tu boli. Príspevok bol pridaný len pred pár minútami, a ako som mohla niekoľko raz postrehnúť na obede v škole, Niall mal rád veľa jedla. A museli tu niekde sedieť a jesť.
Moje srdce sa rozbúchalo o niekoľko frekvencii rýchlešie, Prebehlo mnou vzrušenie a sčasti aj neistota, že by sme sa mohli stretnúť. Po týždni.
YOU ARE READING
Without you
Fanfiction"Nikdy som nechcela, aby nás niečo rozdelilo." zotrela som si slzy z tváre. "Mrzí ma to, Mary." chrapľavo zašepkal. All Rights Reserved © RossalinGray