8 •I couldn't breath•

205 24 5
                                    

Rose

Celá unavená a s boľavým krkom som za sebou zatvorila vchodové dvere. Vyzula som sa, tašku som dala na skrinku a vyzliekla som si bundu, ktorú som následne zavesila. Zobrala som do ruky tašku a ťahala ju za sebou po zemi, keď som kráčala ku schodom, pred ktorými som sa zastavila a pozrela do obývačky. Mary ležala na gauči s notebookom a teta sedela v kresle s knihou v ruke, pričom v tej druhej zvierala hrnček.

"Čaute." pozdravila som ofučane, držiac sa rukou zábradlia. Bez čakania na ich odozvu som vybrala hore schodmi, stále vláčiac za mnou moju tašku. Som totálne unavená a jediné, čo teraz chcem, je moja posteľ. Keď som konečne vošla do svojej izby, vôbec som sa neunúvala za sebou zavrieť dvere, tašku nechala na zemi a hodila som sebou na posteľ. Načiahla som sa po malý vankúš a potom ho objala, pričom som zavrela oči a povzdychla si spokojnosťou. Konečne doma!

Po asi hodine lleženia v posteli som sa rozhodla, že si dám sprchu a po nej pôjdem dole. Tak som sa postavila z postele, vybrala si veci na spanie, keďže je už niečo po ôsmej, a išla do kúpeľne. Dala som si rýchlu sprchu, usušila sa  a obliekla, vlasy som si nechala v turbane a vyšla som z izby.

Keď som kráčala dole po schodoch, tak som počula, ako sa otvorili vchodové dvere a následne Liamov hlas, čo značilo, že práve prišiel doma.

"Ahoj. Tak aký bol prvý deň v práci?" opýtal sa ma Liam, keď sa vyzúval a ja som práve zišla dole. Išla som rovno k nemu a krátko ho objala.

"Je tam fajn, celkom sa mi to páči, ale som strašne unavená." povedala som mu, pričom som si povzdychla a objala jeho trup.

"Zvykneš si." pobozkal ma na temeno hlavy a objal. Takto spolu sme vošli do kuchyne, kde pri linke stála teta a pripravovala niečo.

"Ahojte. Rose, pomôžeš mi, prosím ťa, s mrkvou?" poprosila ma teta, pričom sa na mňa pozrela s milým úsmevom na tvári. Mykla som plecom, pustila svojho brata a postavila sa k tete, ktorá mi posunula dosku na krájanie, na ktorej už bola mrkva. Vzala som do ruky nôž a dala sa do toho krájania. "Liam, nemala dnes prísť Sophia?" dodala teta k Liamovi, ktorý si sadol za stôl so svojim mobilom v ruke. Prestala som krájať a otočila som sa na brata, pretože ma jeho odpoveď zaujímala, keďže som Sophiu už nevidela päť dní.

"No, vlastne hej, ale ešte je v práci." povedal môj brat, pričom sa posadil za stôl.

"To je ešte v práci?" spýtala som sa udivene a pre efekt som tázavo povytiahla obočie.

"Dnes mala veľa na práci, takže sa tam zdržala." vysvetlil."Ale povedala, že sa zastaví zajtra." dodal hneď. Obe sme s tetou prikývli a ďalej sa venovali príprave jedla.

Hlavou mi preletela otázka, ktorú mi Niall položil na zastávke. Naozaj neviem, čo mám robiť. Mám to prijať alebo ho mám odmietnuť? Nebolo by to také komplikované, keby tu nebol ten plán, čo má Mary. Niall je milý a celkom fajn. Veď ho už poznám dlho, ale nepovedala by som, že sa mi páči. Aj keď musím uznať, je to pekný a príťažlivý chalan, no môj vzťah k nemu je skôr z tej kamarátskej stránky. Veď ešte pred týždňom sa so mnou skoro vôbec nebavil. Ale dnes mi navrhol, či by som s ním nešla von. Musela som mu sľúbiť, že mu odpoviem zajtra, ale nie som si istá. Čo mám robiť? Ale nemôže to byť až také zlé. Navyše, nemyslím si, že by mal o mňa Niall záujem. Myslím, že ma má iba ako kamarátku, teda dávnu, a ja dúfam, že to doteraz iba neprejavoval.

Po večeri som sa išla učiť na zajtra, no po dvoch hodinách učenia som sa rozhodla dať si čaj, po ktorom som si zaľahla do postele.

Keď už som skoro zaspávala, do izby sa zrútila Mary so štyrmi vrkočmi. Zvráštila som obočie, nadvihla sa a lakťom zaprela o posteľ, pričom som si prehrabala svoje polo mokré vlasy.

"A teraz mi povedz, o čom si sa bavila s tým Niallom?" vyhŕkla na mňa a posadila sa na kraj postele. Povzdychla som si a posadila sa do tureckého sedu.

"Niall ma pozval von." povedala som jej jednoducho a narovinu. Nemá význam predlžovať to, a navyše som unavená. Mary zvráštila obočie, pričom ho trošku nadvihla a pootvorila ústa.

"P-počkať! On-ťa-pozval-na-rande?" povedala pri každom slove sa odmlčala. Nevedela som, či sa z nej mám smiať alebo sa nad jej pohľadom zhroziť.

"Mary." začala som opatrne."Áno, pozval ma na rande, ale iba na kamarátske rande." vysvetlila som jej pomaly, aby ma pochopila. Veď vyzerala úplne vystrašene, a povedala by som, že som v jej očiach zazrela aj iskierky žiarlivosti. Chvíľu na mňa mlčky civela a potom si povzdychla.

"Fajn. Ale ak s ním pôjdeš von, tak mi povieš všetko, čo sa stane." nadvihla na mňa obočie.

"Veď dobre." povedala som a pritom mávla rukou, akože je mi to jasné. Mary vždy musela vedieť všetko o mojich rande. Vždy ma to trochu iritovalo, ale veď aj ja som sa vždy vypytovala. Niekedy však zachádzala až hlboko do detailov.

"Fanj. Tak ja si idem dať kúpeľ." povedala a postavila sa z postele. Prešla ku mne, venovala mi pusu na líce a opustila moju izbu. Vydýchla som si a zase sa hodila do perín.

° ° °

Kráčala som s Mary do jedálne, pretože už bol čas na obed. Dnes sa Eleanor pozabudla na poslednej hodine u profesorky, kvôli nejakej práci, takže sme išli iba ja a Mary. El mala prísť až neskôr. Nialla som celý deň nevidela a Mary mi vravela, že nebol ani na hodinách. Čudovala som sa tomu, pretože aj keď je Niall aj s tou jeho partiou debil, nezvyknú vymeškávať. A navyše po včerajšku mi Niall povedal, že sa uvidíme v škole.

Povzdychla som si a s táckou si prisadla k Mary, ktorá sa hrala s mobilom, pričom jedla svoj obeh. Rozbalila som si balíček keksov a začala jesť.

"Myslím, že by som si mala vyraziť na nákupy. Potrebujem nové veci." ozvala sa Mary s plnými ústami. Otočila som sa na ňu a zložila si lakte na stôl.

"Myslím, že je to dobrý nápad. Ja si tiež potrebujem niečo kúpiť." súhlasila som s ňou a otočila som sa za hlasmi, ktoré som počula. Mary sa tým smerom tiež pozrela a som si istá, že aj ona si hrýzla pery. Do školskej jedálne vkročil Niall len v tielku a šortkách, čo značilo, že mali tréning. Ja som sa však z Nialla a presunula svojim zrakom na chalana, ktorý kráčal po Niallovej ľavici. Prisahám, že sa mi zastavil dych. Blúdila som očami po ňom. Nemal na sebe síce šortky, ale čierne úzke džínsy, ktoré mu perfektne sedeli na jeho dlhých štíhlych nohách. Mal na sebe čierne tričko a jeho široké ramená ma uchvátili množstvom tetovaní, ktoré na nich mal.  Je to len Harry Styles, chalan, ktorého nemám vôbec v láske a za celý môj život v Londýne som s ním neprehovorila normálnou rečou, len sme do seba párkrát vrazili. Aj minule v autobuse, keď som kvôli nemu nepohla prejsť. Ale ten pohľad ma zabil. Musím priznať, že vyzerá úžasne, ale je to arogantný hajzel. Veď o ňom viem len jeho meno a že je arogantný, sprostý a hrubý. Z ich patrie je ten, o ktorého som nikdy neprejavovala nejakú pozornosť. Prestala som sa na neho dívať, keď som si všimla, že sa k nám blíži Niall. Tiež som si všimla zamračené pohľady jeho kamošov.

"Ahoj." usmial sa na mňa a na Mary, pričom striedal medzi nami pohľadom.

"Ahoj." pozdravili sme ho obe. Hneď sme sa nad nami zasmiali a Mary ma objala okolo ramien.

"Takže pôjdeš so mnou von?" spýtal sa Niall a poškrabal sa na zátylku. Usmiala som sa nad jeho nervozitou, ktorá bola vidieť a zamyslene som sa obzrela okolo seba. Nakoniec som však s nesmelým úsmevom na perách prikývla.

"Pôjdem rada." súhlasila som.

"Oh, tak potom super. Vyzdvihnem ťa o šiestej, dobre." stále sa žiarivo usmieval, pričom si na začiatku veci vydýchol.

"Dobre." povedala som. Niall nám venoval ešte jeden pohľad a potom sa vrátil k svojim kamarátom. Mary sa na mňa uškrnula a ďalej sa venovala svojmu mobilu. Pretočila som nad ňou oči a zase sa venovala svojmu obedu.

-

Ahojteeee :D Hlási sa magor roka s novou časťou ♥ Nechce sa mi veľa písať, len ma zaujímajú Vaše názory na túto MEGA blbú časť a chcem sa poďakovať aj za všetky hviezdičky a komentáre, ktorými ma vždy potešíte :) časť venujem Sophi, lebo sme obe z faktoru bláznovstva :D ak sú v texte chyby, tak sorry

Vote&Comments pls

-Rossalin

Without youTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon