14 •I wanna make you feel good•

240 17 2
                                    

Niall

Sledoval som Mary a Rose, ako vošli do domu, a ani som si neuvedomil, že sa usmievam. Pokrútil som hlavou a vydal sa k autu. Nasadol som do auta a s povdzychol som sa oprel o sedadlo, pričom som si dlaňami pretrel tvár. Toto je ťaké kurva! Až vemi ťažké. Toto je tá najväčšia stračka, akú som kedy urobil. 

"Takže už je po tom?" ozval sa Harry, získavajúc si tak moju pozornosť. Otočil som k nemu hlavu a nechápavo som sa na neho pozrel. 

"Čo?" spýtal som sa ho, pričom som nadvihol obočie.

"Vzal si ju hore, takže už si stávku splnil." objasnil mi Harry, ktorý sa opieral o otvorené okno na jeho strane. Ten jeho sprostý úškrn ma už štve.

"Nič sa nestalo." zamrmlal som si popod nos, obracajúc hlavu k oknu.

"Ako to, že sa nič nestalo? Veď ste tam boli dosť dlho." zasyčal Harry, neprestávajúc ma prepaľovať pohľadom.

"Proste sa nič nestalo. Ona ma zastavila." zaklamal som. Klamal som, pretože som kretén, ktorý má očividne mokro v gatiach.  Nič sa nestalo, pretože som o zastavil ja. Ja som to zastavil a len ja za to môžem, že to musím naťahovať.

"Nemyslel som si, že je Mary toho typu. Skôr som si myslel, že je jedna z tých, ktoré ti dajú hneď na prvom rade." povedal Harry zamyslene. Zaťal som päste, aby som sa čiastočne upokojil. Prečo ma to, dofrasa, tak rajcuje! Ja to kvôli tomu, že je to sestra Rose. Rose, bude ma nenávidiť za to, do čoho som sa to nasúkal. Ako keby nestačilo, že som ju nevedomky šikanoval. Ešte musím aj prefiknúť jej sestru, ktorá je tak pekelne dobre vyzerajúca. Vôbec si nepamätám, že by mi Rose hovorila o mladšej sestre. 

"Ty máš, čo hovoriť. Mal by si plniť svoju časť tej sračky." pripomenul som mu ostro. Ta jeho časť sa mi nepáčila ešte viac. Naštartoval som auto a konečne vyšiel na cestu.

"Má niečo s Tomlinsonom." strelil som po ňom pohľadom.

"To vieš ako?" spýtal som sa ho, zatiaľ čo som sa konečne dostal z ich štvrte.

"Čo si, kurva, slepý, že sa na seba celý večer lepili?" 

"Mýliš sa. Rose by s ním nič nemala, Poznám ju, ona sa vzťahom rázne vyhýba." opravil som ho. Spomínam si, že o ňu Dany - náš kamoš z Mullingaru - mal zaújem, lenže ona ho pokaždom odmietala.

Ďalej som sa s Harrym už nebavil. Zatiaľ čo sa Harry zapodieval svojim mobilom, moje myšlienky plne pohltilo dievča s tmavými vlasmi a dokonalou postavou. Jej krása ma nutí myslieť len a len na ňu. Na jej krásne plné pery, na to, ako chutia, keď ich kopírujem svojimi. Jej bozky ma vyvádzajú z miery. V tej izby som mal pocit, že vyskočím z kože. Jej dokyty ma privídzali do tranzu, priam som z nej chcel strnúť tie prekliate šaty, lenže niečo v mojej hlave ma astavilo - kontrolka, ktorá ma stopla. Chcem, aby ma plne vnímala, keď si ju budem brať. Bol by som iný, keby sa nejednalo o ňu. Keby tak nebola jej sestra. K Rose mám silný vzťah, tomu dievčaťu by som nikdy neublížil. A aj napriek tomu som sa dal na túto kravinu.  Nemohol som to však odmietnuť. Za prvé, urobil by som o seba poseru, a za druhé, tak neskutočne ju túžim mať. 

Pozastavil som tok mojim myšlienok, keď som zastavil pred Harryho domom a vypol motor. Otočil som hlavu k Harrymu, ktorý sa na mňa už pozeral, zamyslene.

"Si v pohode?" spýtal sa ma.

"Som v pohode, asi som len unavený." utrúsil som neprítomne, pričom som si povzdychol.

"Ako myslíš. Tak zajtra u Michaela ." kývol hlavou a vystúpil z auta. O pár sekúnd som zase naštartoval  a namieril si to rovno domov. Potrebujem si oddýchnuť a prespať minimálne dva dni.

Without youWhere stories live. Discover now