HARRY
Frustrovane som si prešiel rukou cez mokré vlasy. Musel som sa osprchovať hneď po tom, ako sa pritulila k môjmu telu a zaspala v mojom náručí. Stále som nemohol uveriť, že dnes večer prišla, a keď som si domyslel môj hnev, keď som ju videl vyliezať z toho kreténskeho auta, som bol nadmieru šťastný, že prišla. Nevedel som, odkiaľ nabrala tie nezmysli o našom rozchode, ale určite som si o tom chcel pohovoriť s Mary a Eleanor.
Vytiahol som barovú stoličku a sadol si na ňu. Nemohol som spať, nemohol som myslieť priamo, keď ležala v mojej posteli tak blízko pri mne, a predsa som sa jej bál dotknúť. Ale veľmi som chcel. Spôsob, akým jej telo zapadalo do môjho tela, keď ležala chrbtom vedľa mňa. Cítil som jej zadok proti môjmu rozkroku a spôsob, akým sa jej nohy preplietali s mojimi, privádzalo ma to do šialenstva a jediné, čo som mohol urobiť, bolo vstať z postele a poriadne sa osprchovať, aby som trochu upokojil svoju erekciu. Nikdy som sa necítil taký stratený ako dnes. Nemohol som s tým bojovať. Bol som ňou tak vzrušený, že bola pri mne tak blízko, a predsa na druhej strane, bol som zlomený, pretože som vedel, že tieto chvíle s ňou môžem za tak krátky čas stratiť. Nemohol som len tak akceptovať, že umiera, aj keď som na to myslel odkedy mi to prvýkrát povedala a pripravila ma na to, keď som to zistil.
Teraz som jej rozumel, prečo bola proti vzťahom a všetkým podobným veciam. Nevinil som ju, nemohol som. Ale ani som to nemohol prijať. Zamiloval som sa do nej tak hlboko, že som si svoj život bez nej nevedel predstaviť. Nikdy som nepremýšľal o svojej budúcnosti týmto spôsobom, ale určite som ju chcel mať po mojom boku a to bolo pre mňa naozaj zničujúce vedieť, že nebude po mojom boku tak dlho.
Kvôli týmito myšlienkam som už viac ako hodinu kráčal sem a tam po kuchyni a premýšľal, prečo musí byť život taký nespravodlivý. Ďalšia vec, ktorá mi blúdila hlavou bola tá, že som mal o nej predstavy, ktoré som sa doposial snažil ututlať sám pred sebou a hlavne nedávať ich najavo pred ňou.
Predstavoval som si ju nahú, predstavoval som si jej pery jemne pootvorené a vzdychanie pri rozkoši, ktorú som jej chcel tak strašne spôsobiť. Možno to bolo len tým, že som už veľmi dlho nemal sex, alebo som proste bol nadržaný. Od tej chvíle, keď podo mnou ležala takmer nahá v mojej izbe, som ju mal pred očami a v mojich snoch len a len vzdychujúcu moje meno, zatiaľ čo by som ju ja uspokojoval všetkými možnými spôsobmi.
Ten celý týždeň bez nej som bol ako keby som bol po nehode a uzavrel sa pred svetom. Neviem, kde nabrala Eleanor, že som s ňou hovoril. Naposeldy som opustil dom pred štyrmi dňami a to, keď som bol s mamou v obchode. Nemal som náladu baviť sa s kýmkoľvek. Nechcel som mať s nikým nič. Moja jediná opora bola moja mama, ktorá ma prinútila hovoriť o všetkom, čo ma trápilo.
Jemný šepot ma prinútil otočiť hlavu ku kuchynským dverám a prestať premýšľať. "Som tu," povedal som, keď znova zvolala moje meno.
"Čo tu robíš?" Spýtala sa ospalo, keď sa priblížila do kuchyne. Ťažko som prehltol a zahryzol si do spodnej pery, keď som si všimol jej odhalené nohy a jej drobné telo len v mojom čiernom tričku.
"Do riti," nadával som si popod nos.
"Nemôžeš spať?" Spýtala sa ma s mierne nadvihnutým obočím.
"Áno, jasné. Nemôžem spať." Podarilo sa mi povedať, zatiaľ čo som prechádzať očami pozdĺž jej tela. Do riti! Bola nádherná bez toho, aby sa o to čo i len pokúšala. Všimla si, že sa pozerám na jej telo, a tak rukou nasmerovala spodnú časť trička a stiahla ho, snažiac sa viac zakryť.
"Bolo mi strašne teplo, zobudilo ma to, tak som si požičala jedno z tvojich tričiek. Dúfam, že ti to nevadí, spať v teplákovej súprave pre mňa naozaj nie je pohodlné." Mohol som vidieť jej začervenané líca aj v takomto šerom svetle, keď som sa na ňu pozeral a mierne sa uškrnul.
YOU ARE READING
Without you
Fanfiction"Nikdy som nechcela, aby nás niečo rozdelilo." zotrela som si slzy z tváre. "Mrzí ma to, Mary." chrapľavo zašepkal. All Rights Reserved © RossalinGray