Neviem, či to vôbec bude niekto čítať, ale chcela som len vyjadriť svoje pocity ohľadom všetkého toho, čo sa dialo a čo sa udialo. Je mi strašne smutno a vlastne ani neviem, ako sa mám ohľadom Liamovej smrti cítiť. Nikdy som si nemyslela, že sa niečo také stane. Nedá sa tomu ani veriť a stále nejako dúfam, že je to len zlý sen, ktorý sa o chvíľu skončí.
Včera, keď som uvidela správy, že Liam Payne zomrel, nejako som tomu neverila. Veď na Facebooku stále niekto dáva fake informácie o celebritach. Hneď som behala do vedľajšej izby k švagrine s tým, že som jej to ukázala. Hovorím jej "neuverím, dokým to nedá MTV", no hneď po mojich slovách to zverejnila aj MTV a ja som ostala v šoku.
V poslednom čase som ho mocv láske nemala. Všade sa o ňom písalo, že týral svoju ex (Maya Henry), že ju donútil k potratu. Nechcela som tomu veriť, vlastne ani neviem, čo si o tom myslieť. Ale tak Vám poviem, už nie som to mladé dievča, ktoré bolo zbláznené do One Direction, aj keď directioner ostanem do konca života, ale asi ma pochopia tie baby, čo už sú vyspelšie a vedia, čo tým myslím. Celý tento celebrity svet už nie je pre mňa taký dôležitý, ako bol. Nejdem sa zblázniť z toho, ak jeden z chalanov majú frajerky atď, ale toto ma zasiahlo.
R.I.P Liam, bol si jeden z mojich idolov, ktorí ma nie raz zachránili pred depresiami a úzkosťou.
YOU ARE READING
Without you
Fanfiction"Nikdy som nechcela, aby nás niečo rozdelilo." zotrela som si slzy z tváre. "Mrzí ma to, Mary." chrapľavo zašepkal. All Rights Reserved © RossalinGray