55 Cant take it anymore

10 2 2
                                    

ROSE

Dva týždne neskôr...


Poznáte ten pocit, keď si konečne pomyslíte, že vesmír vás konečne nechal byť šťastnými a potom sa to o chvíľu pokazí? Všetko sa to posralo. Nemohla som sa na seba pozrieť, keď som stála v kúpeľni pred zrkadlom a nemohla som zdvihnúť zrak, aby som videla svoju bledú tvár a svoj zdesený pohľad. Moja dlaň bola plná mojich dlhých vlasov. Cítila som slzy v očiach, až na toľko som bola šokovaná. Kvapky krvy kvapkami na umývadlo, sledovala som to s zhrozeným pohľadom.

Nevedela som, či to môžem povedať Liamovi, či ho mám zavolať a ukázať mu to. Ale nemusela som nad tým dlhšie premýšľať, keď sa otvorili dvere do kúpeľne a stál v nich Liam.

"Ach môj bože," zalapal po dychu, pozerajúc, čo som držala. Začala som sa triasť a otvorila som ruku, vlasy spadli na zem a cítila som to zovretie okolo môjho srdca. Liam ma chytil pred pádom a odviedol do mojej izby. Objala som ho, keď ma položil na posteľ.

"Potrebujem ťa dostať do nemocnice, dovoľ mi, aby som ti vzal nejaké oblečenie," stiahol moju ruku z krku a prešiel k mojej skrini. Zrazu som pocítila opäť to silné zovretie okolo srdcea, celá moja hruď ma začala bolieť. Mala som pocit, že sa zadusím, nevedela som sa nadýchnuť. Nevedela som, čo sa následne stalo. Ovládom ma neskutočný strach, začala som sa nekontrolovateľne triast a kým som sa nazdala, bola som na zemi.


HARRY

Nevedel som sa rozhodnúť, aký kvet by som jej mal kúpiť. Moja mama povedala, nech vyberiem ruže, veď sa volala Rose. Ja som zvažoval nad orchideou ale nakoniec som vybral červené ruže.

Nervózne som si zviezal kyticu vo svojej ruke a pomaly kráčal k ich vchodovým dverám. Bol som nervózny ale viac som bol nadšený a vzrušený, kedy ju konečne uvidím.

Za posledné tva týždne som s ňou bol skoro každý deň. Dokonca som ju presvedčil, aby som mnou prišla na náš tréning a keď som ju po škole uvidel na ihrisku, nedokázal som sa sústrediť počas celého tréningu.

S chalanmi som pomaly už ani netrávil žiaden čas. Nejako ma to však netrápilo. Môj najlepší kamarát bol Niall a Niall býval len o tri domy od môjho. Stretávali sme sa v škole, na tríningu. Na obede sme už sedeli všetci spolu. Skoro ako keď tu bola jej sestra Mary. Dokonca aj Eleanor a Louis boli menej uštipační. Páčilo sa mi, akým smerom môj život smeroval. Páčilo sa mi a miloval som, keď som s ňou bol a videl ten krásny úsmev na jej perách, ktoré som bozkával prakticky všade a vždy keď som mohol. 

Po tom ako sme sa vrátili z Cardiffu, sme sa ešte viac zblížili. Síce sa medzi nami nestalo nič viac ako predtým, ale mal som pocit, že sme si boli blízky. A pocit, ktorý vo mne vyvolávala, vždy keď sme boli sami, som nevedel ovládať. Vedela, že som ju chcel. Mal som tušenie, že aj ona to pomaly chcela, ale neodvážil som sa urobiť viac ako mi dovolila v tom dome v jej izbe. 

Luke bol zatknutý a Rose sa snažila nebyť sama, pretože mi hovorila, že keď je sama, tak to neprechádza. Keď mi povedala, že sa jej spí najlepšie so mnou, mal som pocit, že som pre ňu bol schopný urobiť čokoľvek.  A aj preto som s ňou trávil čo najviac času.

Zaklopal som na ich dvere a odstúpil od nich. Po pár sekundách nikto neotváral a tak som zaklopal zase. Zase nič. Keď som sa poobzeral, nikde som nevidel Liamové auto. V tej chvíli som pocítil nepríjemný tlak na hrudi a v momente som si vybral mobil z vrecka. Keď nedvihla ani po niekoľký krát, zavolal som Liamovi. Nič. Zavolal som znova. 

Without youWhere stories live. Discover now