ROSE
Strašne sa mi triasli prsty, zatiaľ čo som mu čistila kútik pier. Z jeho pier stekalo malé množstvo krvi a ja som sa snažila nemyslieť na to, aby som ho pobozkala, len aby sa cítil lepšie.
Môj hnev voči nemu nevyprchal len v priebehu jednej noci a hruď ma stále bolela od zlomeného srdca, ktoré mi spôsobil minulú noc. Nemohla som myslieť na nič iné ako na to hlúpe video a jeho hlas, najmä na ten tón jeho hlasu, keď o mne hovoril.
Vedela som, že by som tým nemala byť taká zasiahnutá. V skutočnosti nepovedal nič také hrozné, v minulosti som o ňom povedala oveľa hroznejšie veci, ale nemohla som si pomôcť. Tá myšlienka, že urobil všetko preto, aby ma presvedčil, že mu na mne záleží, bola pre mňa príliš bolestivá. Znova som sa začala cítiť mizerne len preto, že som bola dosť hlúpa, aby som mu uverila, že mu na mne záleží, ako povedal. Nebola som si istá, či to predstieral, alebo to celý čas naozaj myslel.
To bolo najhoršie.
Vzala som ho do svojej izby, keď som videla, čo držal v rukách. Ako som mohla byť taká neopatrná ohľadom toho posratého listu a zabudla som, že som ho mala celý čas vo vrecku?
Sledoval ma pozorným pohľadom, jeho oči prešli z mojich očí na moje ústa. Pravdepodobne čakal, že poviem niečo o tom liste, ale nechcela som byť prvá, kto bude hovoriť. Chcela som, bola som zvedavá, či sa na mňa hnevá, že som mu to tajila a keby sa naozaj hneval, mala by som malú nádej, že mu na mne celý čas naozaj záležalo.
"Môžem hovoriť?" Spýtal sa, ako keby si pýtal povolenie od učiteľa. Nadvihla som nad ním obočie a zhlboka sa nadýchla.
"Nie som tvoja matka, aby som ti hovorila, čo máš robiť, tak pokračuj. Hovor." Povedala som nonšalantne a pokračoval som v čistení jeho rany. Nemohla som uveriť, že minulú noc udrel Nialla, ako povedala Mary a potom ešte raz pred chvíľou.
Sykol, keď som mu prešla tampónikom po jeho prerezanej pere pred tým, nech začal hovoriť. "Viem, že to, čo si videla, bolo, ako keby si ma videla pred niekoľkými mesiacmi a vlastne to bolo pred pár mesiacmi, a len chcem, aby si vedela, že som na teba bol naozaj naštvaný v ten čas. Vôbec som ťa vtedy nemal rád. Úprimne povedané, nikdy si sa so mnou nerozprávala milo a ja som len nerozumel prečo. Ani som ťa vtedy nepoznal a ani sme sa spolu nerozprávali, vždy si bola sama alebo s El, ale nikdy s niekým iným. To preto som o tebe hovoril takto. Musíš sama uznať, že sme sa naozaj veľmi v láske nemali."
Hovoril pravdu, to som musela uznať, ale stále počuť, ako o mne hovorí tie veci, nebol ten najlepší pocit. "Tak prečo si súhlasil na tej stávke, keď si ma tak nenávidel?" Konečne som sa naňho pozrela. Pozeral sa priamo na mňa a mne z toho nabehla husia koža.
"Nesúhlasil som s tým. Odišiel som po tom, čo Ashton začal hovoriť kecy a nevedel som ani o peniazoch. Nezáležalo mi na tom, a keď som zistil, že som do tej stávky zapojený, skoro som Ashtonovi zlomil nos."
"To ma má presvedčiť, aby som ti odpustila?" Sarkasticky som sa uškrnula a urobila som krok od neho, pozerala som sa mu priamo do očí a cítila som, že tie moje sa napĺňajú slzami.
"Len mi povedz, čo mám robiť, ako ti to dokázať a ja to urobím." Postavil sa, akoby ma chystal chytiť alebo chcel chytiť, ale len tam stál a pozeral na mňa s nešťastným pohľadom v očiach. "Nemôžem ťa nechať ísť, neviem si predstaviť, že by som bol bez teba. Ešte viac po tom, čo som si prečítal ten list," môj pohľad sa presunul na list, ktorý ležal na mojom nočnom stolíku a to bol ten posledný bod, aby sa mi spustili slzly po tvári.
YOU ARE READING
Without you
Fanfiction"Nikdy som nechcela, aby nás niečo rozdelilo." zotrela som si slzy z tváre. "Mrzí ma to, Mary." chrapľavo zašepkal. All Rights Reserved © RossalinGray