HARRY
Moment, kedy si naozaj uvedomíš, že si zamilovaný, je keď nemôžeš zaspať, pretože realita je konečne lepšia ako tvoje sny.
Pretože konečne vieš, že keď ju uvidíš, budeš ju môcť dzrať za ruku a ona ti ju nepustí.
Že keď zatúžiš po jej perách, jednoducho ich pobozkáš, pretože si jej priateľ.
Priateľ.
Môj hlúpy úsmev sa mi usadil na tvári, odkedy som ju nechal blízko jej domu, samozrejme na jej rozkaz. Nechcela, aby nás Liam videl, pretože mu zrejme klamala, že zostáva s Eleanor.
Chcel som jej povedať, aby zostala so mnou, ak povedala, že zostane s ňou, aby jej brat nemal podozrenie, ale vedel som, že by to na ňu bolo už príliš veľa a nechcel som ju vystrašiť hneď po tom, čo súhlasila s naším vzťahom.
Keď som prišiel domov, moja mama už bola v posteli. Bolo už po polnoci, ale nikdy som sa necítil viac prebudený. Dal som si studenú sprchu namiesto tej teplej, pretože som potreboval schladiť myšlienky na to sladké dievča v tých jej kvetovaných šatách. Doslova ma nahnevala, keď som ju videl stáť na dvore v tých šatách a s vedomím toho, že sa obliekla pre toho debila Zayna, mi vrela krv v žilách.
Vyzerala v tom tak nevinne, že ma to prinútilo neustále premýšľať o jej lahodnom tele, keď čistila moje posrané popraskané obočie. Prial som si, aby som mal na sebe viac zranení v tej chvíli, keď sa ma dotkla. Nevedel som, či bude v našom vzťahu taká pohodlná, ale vedel som, že nebudem schopný od nej odtrhnúť ruky, najmä teraz, keď bola konečne moja.
Klamal by som nie len jej ale aj sám sebe, keby som povedal, že ma nepriťahovaal. Sakramentsky ma priťahovala, ak som mal byť úprimný. Ale viac som sa zbláznil do jej tváre. Do jej očí a do jej pier. Chutila sladko a nevinne. Nikdy v živote som nevidel viac nežnejšie dievča ako bola Rose. Bolo na nej niečo, čo ma nútilo chcieť byť len pri nej. Ochraňovať ju a rozosmievať ju.
Jediná zlá myšlienka, keď som na ňu myslel, bola tá, že mi umierala. Stále som nedokázal uveriť, že naozaj s ňou niečo nebolo v poriadku. Vôbec nevyzerala ako niekto, kto je chorý. Bolo to napohľad normálne dievča, krásne a drzé, keď sa jej niekto nepáčil. To som vedel z vlastnej skúsenosti.
Ale dnes večer som videl tú bolesť v jej očiach. Chcel som, aby ma stiahla do svojej bolesti. Ale ona to nechcela, nechcela sa s tým podeliť ani so svojím vlastným bratom. Vedela o tom vôbec Mary? Nemyslel som si.
Ale to teraz bolo jedno. Nemohol som sa prestať usmievať, pretože som konečne cítil tú spokojnosť, ktorá mi asi chýbala. A vedel som, že keď sa ráno zobudím, už nebudem musieť myslieť na to, ako sa k nej dostať, pretože som vedel, že od dnešného večera ma bude mať pri sebe dokým sa len bude dať.
V hlave som mal už kpec nápadov, ako by sme spolu mohli tráviť voľný čas, Chcel som ju pozvať na naše prvé rande, vziať ju niekam, kde by sa jej určite páčilo. Chcel som jej ukázať, že mi na nej naozaj záležalo a že nie každý jej chce ublížiť. A chcel som ju pozvať na ten ples.
Pôvodne som tam chcel, respektýve musel ísť sám, pretože som nechcel nikoho pozvať. Určite som tam nechcel ísť zo žiadnou babou zo školy. Vlastne som chcel ísť s Rose, ale vedel som, že by so mnou nešla. Ale teraz, keď je to moje dievča, mal som dôvod ju pozvať. Dúfal som, že ma neodmietne.
Pri myšlienke, že sy sme tam šli spolu, som už teraz horel nadšením. Nemyslel som si, že by ma nejaké dievča niekedy v živote donútilo správať sa ako nejaký pätnásť ročný chlapec, ktorý prvýkrát zakukol dievčati medzi nohami. Ale bolo mi to jedno, chcel som ju a prijal som s tým aj moje prehnané správanie.
YOU ARE READING
Without you
Fanfiction"Nikdy som nechcela, aby nás niečo rozdelilo." zotrela som si slzy z tváre. "Mrzí ma to, Mary." chrapľavo zašepkal. All Rights Reserved © RossalinGray