44 • My thoughts •

18 2 0
                                    

HARRY

"Nevravel si níhodou, že je už po polnoci?" spýtala sa ma Rose takmer zúrivo pri pohľade na rozsvietené okná ich domu. Zvnútra bolo počuť hlasnú hudbu a Rose vyzerala trochu naštvaná. "Je skoro pol druhej," povedal som a skontroloval telefón.

Frustrovane si povzdychla a otvorila dvere. "Ideš so mnou?" Otočila sa ku mne.

"Myslíš, že by som mal?" zdvihol som obočie. Chcel som ísť, znamenalo to, že s ňou môžem tráviť viac času.

"Myslím, že tam nebudeš jediným hosťom," prevrátila očami, očividne sa jej nepáčilo, že sa tam žúrovalo. "Naozaj nechcem teraz vidieť Zayna alebo niekoho iného a stavím sa, že je tam. Včera sme mali naozaj nepríjemnú večeru," dodala a odišla z auta. Čo?

"Večeru?" Povedal som zmätene a vystúpil som z auta, zamkol ho a nasledoval som ju k ich predným dverám.

"Prišiel včera s Liamom po tréningu a zostal na večeru." vysvetlila, ani sa na mňa nepozrela.

Zamračil som sa a nasledoval ju do domu, keď otvorila dvere, do uší mi okamžite zahučala hlasná hudba. Vyzliekla si bundu a zavesila ju na vešiak, urobil som to isté. Potom sa otočila ku mne a chytila ma za ruku. "Ani som sa na neho nepozrela, ani som sa s ním nerozprávala, ak ťa to znepokojuje." pozrela na mňa so zdvihnutým obočím.

Ukázal som jej palec hore a prikývol. Vošli sme do ich haly a prvé, čo sme videli, bol neporiadok. Všade na podlahe plastové poháre a ich konferenčný stolík plný fliaš a občerstvenia. Liam sa na nás pozrel prekvapeným pohľadom na tvári, keď k nám kráčal. Okamžite stíšil hudbu.

"Už si doma,"

"No, je už po polnoci. Nepovedal si mi, že budeš mať párty," prekrížila si ruky na hrudi. Liam si natiahol krk. Nezdalo sa, že by bol opitý.

"Chlapci chceli ísť do klubu, ale vedel som, že prídeš domov skôr, ako mi Harry sľúbil. Tak som ich pozval na oslavu s pár drinkami." vysvetlil.

Rose si povzdychla a prevrátila očami. "To je v poriadku, len som to nečakala."

"Aké bolo rande?" spýtal sa Liam a pozrel sa na nás oboch.

Vymenili sme si pohľady a potom som si všimol, že sa stále držíme za ruky. Jej líca sa začervenali, keď si to všimla a nechala moju ruku, nervózne si ju obtierajúc o šaty.

"Fajn," povedali sme súčasne a znova sme sa na seba pozreli. Liam sa zachichotal a uškrnul sa.

"Tak dobre. Dúfam, že trochu zostaneš," pozrel na mňa.

"Jasné, je tu aj Niall?" Nenútene som sa ho spýtala, cítil som, ako mi nervózny pocit v hrudi mizne.

"Áno a Louis, Gereth, Nate a Zayn tiež." povedal a otočil sa k nim. Všimol som si môjho priateľa sedieť na pohovke, ale nevidel som toho idiota s tými jeho hlúpymi bielymi vlasmi.

"Idem sa napiť vody," ozvala sa Rose a odišla do kuchyne.

Nasledoval som ju bez toho, aby som Liamovi povedal niečo viac. Našiel som ju pri pulte piť pohár vody.

"Si v poriadku?" spýtal som sa jej, keď som k nej kráčal. Otočila sa ku mne a položila pohár na pult.

"Áno, len unavená, myslím."

"Chceš, aby som ťa nechal?" Spýtal som sa, dúfajúc, že jej odpoveďou nebude áno. Chcel som zostať, aj keď sa mi nepáčilo, že tu bol aj Zayn. Pri myšlienke, že sa pokúsi upútať jej pozornosť, mi vrela krv.

Without youWhere stories live. Discover now