6 •Nice to see you again•

287 24 5
                                    

Mary

S Liamom sme čakali na Rose, ktorá išla kúpiť popcorn a niečo na pitie, pred kino sálou, kde sa o niekoľko minút začne film. Priznám sa, ešte som to nevidela, takže sa teším. Liam sa opieral o moje rameno a ja som bola opretá o stenu. Strašne mi vadilo to dievčatko, ktoré sedelo na stoličke o niekoľko metrov odo mňa a revalo, pretože chcelo svoju bábiku. Mohla mať tak sedem, ja som sa v jej veku už s bábikami hrala iba zriedkavo. Stále mám jednu barbie, no bez oka a ostrihala som jej vlasy. Odfrkla som si nad ňou a svoju pozornosť som premiestnila na môjho brata.

"Kde toľko Rose trčí?" spýtala som sa Liama skôr rečnícky s otrávenosťou v hlase.

"Pravdepodobne tam je veľa ľudú, takže asi čaká. Mary, ja tak strašne neznášam čakania." zasyčal podráždene Liam. Rose sa zdržala poriadne dlho, tak som navrhla, že sa pozriem pozrieť, kde toľko je:

"Idem sa pozrieť, či ešte nejde. Hneď som tu." povedala som a odlepila som sa od steny, čím Liamova hlava spadla z môjho ramena. Liam ma však zastavil skôr, než som sa stihla pohnúť z miesta.

"Pekne pôjdeme dnu. Rose sa k nám pridá dnu, určite nájde cestu aj sama. Napíšem jej správu, že sme šli dnu. Poď." chytil ma za lakeť a druhou rukou otvoril veľké dvere, ktoré viedli do sály. Posadili sme sa na miesta a ja som si prekrížila ruky na hrudi. Liam vybral z vrecka mobil a asi písal tú debilnú správu pre Rose. Viem presne, prečo ma Liam nepustil. Na chodbe som videla sexy chalana s namakanými bycepsmi, ktorý na mňa žmurkol. On a Rose sú na mňa ako otec a mama. Sú horší ako teta. Samozrejme, svojej mame by ste neopisovali svoj prvý sex, ako ja Rose. Oh, áno, Rose som všetko povedala a ten jej znechutený výraz stál za milión bozkov od toho najsexy chalana. Vždy som jej hovorila všetko. Svoj prvý bozk, ktorý som dostala od Jackoba. Moju prvú hádku alebo prvý rozchod. Trhla som sebou, keď do mňa niekto drgol a tým sa prebrala z môjho premýšľania.

Rose

Čakala som vo fronde pri občerstvení už asi desať minút. Hemžilo sa to tu ľuďmi. Predo mnou bola nejaká žena s malým, možno 5 ročným chlapčekom na jej rukách, ktorý stále reval, a už hodnú chvíľu si tu vyberá popcorn. Raz chce slaný, raz sladký. Už mi to lezie na nervy. Ešte chvíľu a niečo by som mu povedala, aj keď je to iba malý chlapec, no poriadne rozmaznaný. Ale konečne odišli. Od staršieho pána, ktorý stál za pultom, som si popýtala tri veľké krabičky popcornu, jednu pepsi a dve aloe vera.

"Ďalujem pekne." poďakovala som milo a usmiala sa, pričom som mu položila peniaze na pult. Otočila som sa chrbtom a zbadala uškŕňajúceho sa blondiaka, ktorý stál predo mnou.

"Ahoj, Rose." usmial sa na mňa Niall. Stále som sa usmievala, no úsmev ma prešiel, keď som za Niallom zbarala tých tupcov, ktorí sú jeho kamoši. Jeden cezo mňa prešiel, akoby som bola neviditeľná, pričom do mňa drgol. Skoro mi vypadli krabičky s popcornom. Nevidela som mu do tváre, pretože mal na hlave kapucňu.

"Ahoj, Niall." pozdravila som ho a po malej pauze som ďalej pokračovala. "Tak ja už idem, čakajú ma." nervózne som prehovorila, venovala Niallovi malý úsmev a odišla k sále. Na chodbe som Liama a Mary už nevidela, takže som usúdila, že išli dnu. Keď som chcela otvoriť dvere, urobil to niekto iný. Vďačne som sa usmiala na chalana, ktorý mi pomohol,  pričom som si opravila okuliare, a vošla dnu. Porozhliadla som sa po sále, a keď som našla Mary a Liama, vyktočila som smerom k nim. Posadila som sa medzi Liama a Mary, ktorá vyzerala zamyslene, a drgla do nej.

"Na." podala som jej popcorn a fľašku. Zachmúrená si to odo mňa zobrala a poobzerala sa.

"Kde si toľko bola?" ozvali sa naraz obaja.

Without youWhere stories live. Discover now